Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym
Porównanie cen Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym.
Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym
od 13.80 zł
-
Wybrane zagadnienia z ekonomiki przedsiębiorstw turystycznych
Przedsiębiorstwo jest jednym z najważniejszych podmiotów gospodarki narodowej. Ekonomika przedsiębiorstw jest nauką o warunkach, instrumentach i sposobach racjonalnego gospodarowania. Jest to związane z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem zasobów do zaspokojenia określonych potrzeb społecznych.Ekonomika przedsiębiorstwa ma swoje źródło w ekonomii (jest częścią nauk ekonomicznych). Zajmuje się podmiotami gospodarczymi oraz czynnikami wpływającymi na ich...
od 19.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Analiza przedsiębiorstw agrobiznesu Techniczno-ekonomiczna...
Analiza przedsiębiorstw agrobiznesu techniczno-ekonomiczna, finansowa i strategicznaWarszawa 2007, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 152 str., oprawa miękka?Agrobiznes stanowi jeden z najważniejszych podsystemów gospodarki narodowej, który obejmuje produkcję, przetwórstwo i dystrybucję żywności oraz produktów pochodnych. Integruje on wiele niezależnych od siebie, ekonomicznie wyodrębnionych podmiotów, wśród których...
od 37.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarys wiedzy o turystyce
Kraków 2009, wydanie 2, Format 165 x 235, objętość 144 str., oprawa miękka Książka zawiera podstawowe informacje o turystyce - definicje, klasyfikacje, uwarunkowania rozwoju, funkcje turystyki, organizację turystyki, ruch turystyczny w Polsce i na świecie. "...publikacja ta zasługuje na uwagę, ponieważ stanowi dobre wprowadzenie do studiów nad turystyką. O jej przydatności dydaktycznej przesądza także to, iż uwzględnia wszystkie treści programowe przedmiotu...
od 18.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Promocja i informacja w turystyce
Kraków 2010, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego ? organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II...
od 9.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zasady i organizacja żywienia w turystyce
Warszawa 2011, wyd. 1, Format 165 x 235, objętość 189 str., oprawa miękka Niniejsze opracowanie stanowi kompendium wiedzy na temat żywienia różnego typu turystów. Może służyć studiującym na Wydziale Turystyki i Rekreacji oraz pełnić rolę źródła wiedzy z takich przedmiotów, jak: żywienie zbiorowe, organizacja usług gastronomicznych, gastronomia hotelowa, agroturystyka. Treści zawarte w książce stanowią swoiste, eklektyczne podejście do tematu,...
od 55.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie