Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Gimnastyka umysłu Rozwiń intelekt w 4 tygodnie

    Ćwiczenia umysłu Współczesny człowiek dba o siebie: od prostej troski o higienę swojego ciała i otoczenia, przez dbałość o wygląd zewnętrzny, po zainteresowanie własnym zdrowiem. Kąpiemy się wiec i smarujemy kremami, badamy się, odwiedzamy lekarza, siłownię, kosmetyczkę, fryzjera Uprawiamy tak modne ostatnio jogging czy jogę. Jednak przy ogólnej trosce o siebie zapominamy często o tym, co tak naprawdę czyni nas ludźmi. Bez sprawności tego narządu cała...

    0 Ocen produktu

    od 16.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak się uczyć?

    TO NIE JEST KSIĄŻKA DLA KUJONÓW! ZAPOMNIJ O WSZYSTKICH MITACH NA TEMAT UCZENIA SIĘ. PRZYGOTUJ SIĘ NA REWOLUCYJNE METODY ZAPAMIĘTYWANIA! Uczymy się przez całe życie, jednak czy skutecznie? Każdy zna pilnych uczniów, spędzających wiele godzin nad książkami, ale czy to rzeczywiście najlepszy sposób, żeby dobrze zdać testy i egzaminy? Czy sprawdzanie wiadomości na Facebooku w trakcie nauki jest faktycznie takie złe? Czy ciche miejsce i koncentracja są...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Sztuka komunikacji według mistrza Zen

    Większość ludzi korzysta z Internetu, maili, SMSów, serwisów społecznościowych i telefonów komórkowych. Jednak nie oznacza to, że dzięki nim jesteśmy w stanie poprawić swoją komunikację. Poza tymi wszystkimi urządzeniami posiadamy podstawowy instrument wymiany informacji, czyli umysł, który, niestety, często nas zawodzi. Komunikację zazwyczaj rozumiemy jako słowa, których używamy, gdy mówimy lub piszemy, ale nasza postawa ciała,...

    0 Ocen produktu

    od 29.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe...

    Celem niniejszej monografii jest promocja nowych form zarządzania zmianami w organizacjach. Wskazuje ona także, że zmiany zachodzące we współczesnych organizacjach wymagają skutecznych rozwiązań i umiejętności sprawnego zarządzania.Zmiany należą do zjawisk wpisanych na stałe do scenariusza funkcjonowania obecnego świata. Mogą pojawiać się jako skutek działań zamierzonych, a więc celowych interwencji człowieka, ale występują też bez jego świadomego udziału....

    0 Ocen produktu

    od 61.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Projektowanie badań naukowych Metody jakościowe ilościowe i...

    Bestsellerowy podręcznik Johna W. Creswella umożliwia porównanie trzech podejść badawczych ? jakościowego, ilościowego i mieszanego ? w jednej książce poświęconej metodologii. Te trzy podejścia autor zestawia ze sobą w procesie badawczym, począwszy od pierwszego etapu założeń filozoficznych aż do pisemnego raportu z badań. Przystępnie napisana książka prezentuje swoje idee w systemie hierarchicznym, dzięki czemu czytelnik może opanować pojęcia od...

    0 Ocen produktu

    od 42.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Automotywacja Odkryj w sobie siłę do działania!

    Chcesz zacząć regularnie uprawiać sport, zdrowo się odżywiać, nauczyć się języka obcego lub zrzucić zbędne kilogramy, ale brakuje ci determinacji i wiecznie odwlekasz realizację swoich planów? Poznaj skuteczne sposoby, jak wzbudzić w sobie motywację wewnętrzną, i zacznij działać! Dowiedz się, skąd się bierze kryzys i na czym polega proces przechodzenia przez zmiany. Naucz się wykorzystywać siłę nagród oraz zarządzać trudnością zdań. Przekonaj się,...

    0 Ocen produktu

    od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym

    Poznań 2008,format 160 x235, objętość 340 str., oprawa miękka XXI wiek - nazywany przez wielu badaczy "erą informacji" - to nowe wyzwanie dla światowej gospodarki turystycznej, która tak dynamicznie rozwijała się po II wojnie światowej. Sektor turystyki, nazywany coraz częściej przemysłem turystycznym, to nie marginalna dziedzina gospodarki, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina światowej gospodarki, generująca olbrzymie zyski, obejmująca setki...

    0 Ocen produktu

    od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką

    Katowice 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 306 str., oprawa miękka We współczesnym świecie sprawne zarządzanie jest podstawą nie tylko rozwoju, ale nawet najwyklejszego, jakiegokolwiek działania. Zasada ta obowiązuje również w takich strefach życia i sektorach gospodarki jak sport czy turystyka. Zwłaszcza w kontekście przygotowań Polski do Euro 2010 nabiera to szczególnego znaczenia. Oprócz potrzeby zbudowania stadionów należy jeszcze...

    0 Ocen produktu

    od 26.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych - PWN

    Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych /DIFIN

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce Chudoba

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym...

    0 Ocen produktu

    od 38.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Ekonomika turystyki i rekreacji

    Warszawa 2011, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 416 str., oprawa miękka Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe...

    0 Ocen produktu

    od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kreowanie marki w sporcie

    Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....

    0 Ocen produktu

    od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowe zarządzanie sportem

    Poznań 2007, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękka W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Sport & Business

    Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 386 str., oprawa miękka Publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?Nastawiona w przeszłości na inne cele i kierująca się swoimi zasadami cywilizacja europejska, postanowiła na początku XX wieku sięgnąć do wspaniałej i szlachetnej idei igrzysk olimpijskich. Było to w pewnej mierze efektem istniejącego...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowo o sporcie

    Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 369 str., oprawa miękka "Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....

    Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...

    0 Ocen produktu

    od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Encyklopedyczne podstawy marketingu

    2009,  wyd. 1, Format 165 x 235, objętość 334 str., oprawa miękkaTak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

    0 Ocen produktu

    od 49.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Asertywność menedżera

    Warszawa 2013, wydanie 2, format 145 x 205, objętość 152 str., oprawa miękkaWe współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:? odmawiać? wyrażać własne...

    0 Ocen produktu

    od 33.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie sprzedażą detaliczną

    Warszawa 2000, wyd. 1, format 145 x205, objętość 283 str., oprawa miękkaJest to doskonałe tłumaczenie popularnego poradnika, w którym autorzy uświadamiają czytelnikowi, iż decyzja nabywcy sprowadza się nie tylko do wyboru marki produktu, lecz także punktu sprzedaży, gdzie najchętniej dokonuje on zakupu. Mając to na uwadze, w przejrzysty sposób zaprezentowali strukturę (m.in. rodzaje, funkcjonowanie, strategie i otoczenie przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz...

    0 Ocen produktu

    od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce PWE

    Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...

    0 Ocen produktu

    od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie Kluczowe koncepcje

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 384 str., oprawa miękka We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie profesjonalistami

    Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 150 str., oprawa miękkaW wieku XXI wiodącą rolę w przedsiębiorstwie będą odgrywać wysokiej klasy fachowcy, charakteryzujący się m.in. wysokimi kompetencjami, efektywnością działania, rzetelnością, uczciwością, chęcią ciągłego rozwoju, elastycznością działania, samodzielnością, kreatywnością, łatwością adaptacji do zmian. Autor - dostrzegając rosnące znaczenie tej grupy pracowników - zaprezentował...

    0 Ocen produktu

    od 39.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Reklama Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność

    Gdańsk 2008, wyd 2, Format 140 x 200, objętość 156 str., oprawa twardaNiezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.

    0 Ocen produktu

    od 37.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich

    Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

    Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...

    0 Ocen produktu

    od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Negocjacje Co dobry negocjator wie, robi i mówi

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x205, objętość 144 str., oprawa miękkaNiektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale większość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym.Negocjacje to krótki poradnik, jak stać się dobrym negocjatorem. Jeśli zatem ktoś nie potrafi się targować, to dzięki tej książce może się nauczyć, jak:dobierać oraz...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o handlu

    Warszawa 2008, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 344 str., oprawa miękkaKolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o konkurencyjności

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 352 str., oprawa miękkaKolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii ?Kompendium wiedzy o...?. Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje.Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomicz...

    Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie. Technikum. Warszawa 2010, format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa oraz uczących się w szkołach innego typu, zainteresowanych podstawami ekonomiczno-prawnymi. Numer dopuszczenia: 22/2007

    0 Ocen produktu

    od 30.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.