Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Kompendium wiedzy o logistyce

    Warszawa 2010, wyd. 4., format 145 x 205, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka od lat jest cenioną pomocą naukową dla studentów i wykładowców, a także dla menedżerów mających styczność z zagadnieniami logistyki w swojej pracy. Przedstawiono w niej najważniejsze zagadnienia z dziedziny logistyki, takie jak:- koszty logistyczne- audyt logistyczny- magazynowanie, transport i zasady tworzenia łańcucha logistycznego- technologie informatyczne w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o ekonomii

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 384 str., oprawa miękka W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. Znajdujący się na końcu książki słownik umożliwia szybkie znalezienie definicji...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce

    Katowice 2009, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 31.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Metody statystyczne w zarządzaniu turystyką

    Kraków 2002, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękkaGłównym celem książki jest przekazanie wiedzy związanej z opisem i wnioskowaniem statystycznym oraz pomoc w nabyciu umiejętności stosowania metod do rozwiązywania konkretnych problemów. Zaprezentowano w niej wiele przykładów z dziedziny turystyki, ilustrujących opisywane metody. Książka jest adresowana do studentów wszystkich szkół wyższych, zwłaszcza o...

    0 Ocen produktu

    od 24.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjność produktów turystycznych

    Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...

    0 Ocen produktu

    od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy zarządzania organizacjami

    Warszawa 2013, wydanie 2., format 165 x 235, objętość 806 str., oprawa miękka Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika "Podstawy zarządzania organizacjami". W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: - szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu : techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, - zintegrowano strukturę wykładu, - lepiej...

    0 Ocen produktu

    od 73.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, mod...

    Warszawa 2000, wyd. 1, format 150 x 235, objętość 318 str., oprawa miękkaZarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują?, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w...

    0 Ocen produktu

    od 37.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunk...

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 164 str., oprawa miękka Sport, turystyka i rekreacja to zjawiska społeczno-ekonomiczne, a także formy zaspokojenia określonych potrzeb człowieka np. zdrowotnych, edukacyjnych, ambicjonalnych, poznawczych, kulturowych i innych. W XXI wieku sport, turystyka i rekreacja jest zjawiskiem masowym o charakterze ogólnoświatowym. Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej...

    0 Ocen produktu

    od 25.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Błyskotliwy menedżer Co dobry menedżer wie, robi i mówi

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x205, objętość 217 str., oprawa miękkaKsiążka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy), przywództwa, kultury organizacyjnej, organizacji zespołu pracowniczego, budowy relacji z rynkiem i klientami, metod zarządzania firmą, promocji firmy i jej produktów, zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 45.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gastronomia we współczesnym hotelu

    Warszawa 2008, wyd. 1, format 170 x 240 mm, objętość 160 str., oprawa miękkaGastronomia we współczesnym hotelu przeznaczo,na, jest dla osób, które nie miały styczności na wcześniejszych etapach edukacji z zagadnieniami bezpośrednio związanymi z gastronomią i gastronomią hotelową. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, którą można znaleźć w postaci rozproszonej w wielu podręcznikach z branży gastronomicznej. W publikacji,...

    0 Ocen produktu

    od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przedsiębiorca w gospodarce turystycznej Wybrane zagadnienia

    Gdańsk 2009, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 108 str, oprawa miękka?Prezentowana książka (...) omawia kwestie związane z uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz innych krajach UE. Przede wszystkim jednak skupia się na uwarunkowaniach prowadzenia tej działalności w Polsce w obszarze turystyki. Centralnym punktem podjętych rozważań jest sam przedsiębiorca, gdyS to on prowadzi działalność gospodarczą i pełni określona rolę w...

    0 Ocen produktu

    od 12.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Finanse w przedsiębiorstwie turystycznym

    Gdańsk 2010, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 102 str., oprawa miękkaProwadzenie działalności gospodarczej w okresie nasilającej się konkurencji i ryzyka, stawia przed przedsiębiorstwem zadania związane z utrzymaniem się na rynku oraz stałego zwiększania efektywności funkcjonowania firmy. Poszczególne przedsiębiorstwa prowadząc różnorodną działalność, w tym w branży turystycznej mają zróżnicowany obszar działania. W związku z tym istnieje...

    0 Ocen produktu

    od 19.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce ...

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 247 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

    Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwaWarszawa 2011, wyd. 2, format 165 x 235, objętość 128 str., oprawa miękkaW części drugiej znajdują się opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowe usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.Rozdział 1Techniki i metody serwowania1.1. Wprowadzenie1.2. Serwis z...

    0 Ocen produktu

    od 26.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy w hotelarstwie część 1

    Organizacja pracy w hotelarstwie część 1 podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwaWarszawa 2009, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 154 str., oprawa miękkaOrganizacja pracy w hotelarstwie ? podręcznik przeznaczony jest dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Materiał został podzielony na dwie części.W części pierwszej zaprezentowano ogólne wiadomości o historii hotelarstwa na świecie i w Polsce z akcentem...

    0 Ocen produktu

    od 30.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy w hotelarstwie część 2

    Organizacja pracy w hotelarstwie część 2 podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwaWarszawa 2008, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 270 str., oprawa miękkaOrganizacja pracy w hotelarstwie. W części drugiej omówiono:- zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO,- zasady utrzymania porządku i czystości,- zasady funkcjonowania działu gastronomii hotelowej z uwzględnieniem kontroli jakości żywieniowej, zgodnie z...

    0 Ocen produktu

    od 38.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy w hotelarstwie Podręcznik Technikum Szkoła...

    Organizacja pracy w hotelarstwie Podręcznik Technikum Szkoła policealna Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 230, objętość 360 str., oprawa miękka Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów techników i szkół policealnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych pracą w hotelarstwie. Został napisany zgodnie z nową podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa. Jest to rozszerzona wersja podręcznika Hotelarstwo. Organizacja i technika pracy. Jego...

    0 Ocen produktu

    od 32.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie w pielęgniarstwie Podręcznik dla studentów mag...

    Książka jest kontynuacją podręcznika ?Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej?. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa. Zagadnienia podzielono na dwie części: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia.WstępCzęść I. Wybrane problemy nauki o zarządzaniuRozdział 1. Podsystem pielęgniarstwa1.1. System...

    0 Ocen produktu

    od 82.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej

    Warszawa 2011, wyd. 1, format 162 x 237, objętość 186 str., oprawa miękkaKażdy człowiek posługuje się językiem ciała, porozumiewając się z innymi. Jednak większość osób robi to nieświadomie. Komunikacja niewerbalna wzmacnia lub osłabia znaczenie wypowiadanych słów. Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób.Można w niej znaleźć odpowiedzi...

    0 Ocen produktu

    od 44.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy podręcznik część 1 Technik hotelarstwa

    Warszawa 2009, wydanie 1,  format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaW podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji oraz służby parterowej. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają liczne pytania i...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zespoły Co trzeba wiedzieć robić i mówić aby stworzyć ze...

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x 205, objętość 216 str., oprawa miękkaNigdy wcześniej błyskotliwi liderzy i członkowie zespołów nie byli tak cenieni jak dziś. Pracazespołowa to siła napędowa każdej organizacji ? jeśli układa się dobrze, może przynieść oszałamiające efekty, jeśli się nie układa, kłopoty są nieuniknione.Zespoły to poradnik, który pomoże tobie i twojemu zespołowi wspiąć się na wyżyny doskonałości. Dowiesz się z niego,...

    0 Ocen produktu

    od 44.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w ochronie zdrowia

    Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękkaW książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych,...

    0 Ocen produktu

    od 38.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Współczesne tendencje w zarządzaniu kulturą fizyczną i tu...

    Katowice 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 236 str., oprawa miękkaCelem publikacji jest analiza i ocena współczesnych koncepcji zarządzania kulturą fizyczną i turystyką oraz wskazanie pszyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze.Pierwszą część opracowania poświęcono charakterystyce współczesnych metod i technik zarządzania stosowanych przez organizacje tu ty styczne w aspekcie: produktu, personelu, finansów. Wskazano na...

    0 Ocen produktu

    od 27.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przedsiębiorczość w turystyce zasady i praktyka

    Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękkaPodręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku...

    0 Ocen produktu

    od 44.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

    Kraków 2013, wydanie 1, format 165 x 235 mm, objętość 192 str., oprawa miękka Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu, finansów itp. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i spor...

    Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymiKatowice 2011, wyd. 1, format 165 x 240, objętość 298 str., oprawa miękkaNasz podręcznik jest adresowany do studentów i absolwentów, jak i praktyków uczestniczących w studiach podyplomowych związanych z zarządzaniem organizacjami sportowymi i turystycznymi, którzy próbują zamknąć lukę zarządzania.Zarządzanie to umiejętność praktyczna zbudowana na solidnej podstawie...

    0 Ocen produktu

    od 86.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi

    Warszawa 2011, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 220 str., oprawa miękkaPerswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie ? Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym...

    0 Ocen produktu

    od 50.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy ekonomii Ćwiczenia i zadania

    Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Znany i poszukiwany zbiór ćwiczeń będący uzupełnieniem wydawanego od lat podręcznika PODSTAWY EKONOMII. Zawarty w nim materiał pozwala na poszerzenie, pogłębienie i utrwalenie wiedzy teoretycznej oraz opanowanie praktycznych umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami analizy ekonomicznej. Obecne wydanie zostało zmienione i dopasowane do nowego (również trzeciego) wydania...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy ekonomii /PWN

    Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 554 str., oprawa miękka Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy czytelnikom nowe, zmienione wydanie znanego od lat podręcznika. Zawiera on nowoczesną i zarazem przystępną prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odwołujących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, odnosi się do rzeczywistości gospodarczej,...

    0 Ocen produktu

    od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie projektem Co dobry szef projektu wie robi i mówi

    Warszawa 2010, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 180 str., oprawa miękkaRealizacja niemal każdego projektu stanowi złożone zadanie. Wzrastające koszty i niedotrzymane terminy spędzają sen z powiek kierownikom projektów. Jednak nie musi tak być. Można zarządzać projektami w sposób harmonijny i racjonalny.W książce autorzy przedstawili najbardziej efektywne techniki zarządzania projektami. Radzą, jak realizować projekt, aby zakończył się sukcesem,...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.