Jesteś tutaj:Strona GłównaDLA DZIECKAZabawkiGry dziecięce, edukacyjneGRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB

GRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB

Porównanie cen GRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB.

GRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB

od 35.10 zł

rozwiń / zwiń

  • DOMKI GRA EDUKACYJNA

    Domki to gra, która zabiera dzieci na wycieczkę na farmę i do lasu – tam młodzi gracze poznają różne zwierzątka i ich domki.Plansze układają się w dwie barwne panoramy przedstawiające świat poznawanych zwierzaków.Dodatkowym urozmaiceniem gry jest możliwość odszukania zwierzątek na podstawie ich konturów.Na małych bystrzaków czekają też ważne i ciekawe pytania, pozwalające uporządkować nowo zdobyte informacje.Dzięki grze Domki dzieci poznają różne zwierzątka i dowiadują się, w jakich mieszkają one domach.Zabawa ćwiczy słownictwo, spostrzegawczość i koordynację ruchową.Domki proponują dzieciom kilka wariantów gry: układankę, zabawę z cieniem i pytajnik.W układance dziecko znajduje domki dla wszystkich zwierzaków, a następnie układa plansze tak, by tworzyły dwa duże obrazki: lasu i farmy.W zabawie z cieniem zadaniem dzieci jest rozpoznanie zwierzątka na podstawie konturu widniejącego na drugiej stronie planszy.Następnie gracze dopasowują żeton do odpowiedniej planszy.W pytajniku dzieci razem z rodzicami odpowiadają na pytania, które rozszerzają ich wiedzę na temat zwierzątek występujących w grze.Gra przeznaczona jest dla 1-4 graczy.Czas rozgrywki 10 minut. ZAWARTOŚĆ:- 8 plansz domków,- 8 żetonów zwierzątek,- instrukcja,- plakat edukacyjny. WIEK:2-4 lat WYMIARY:opakowania: 27,5 x 19 x 4 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte.Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 28.93 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA SŁÓWKA TREFL

    Grając w Słówka, masz szansę zostać mistrzem słowa! 2 typy rozgrywki, podzielone dodatkowo na 2 poziomy trudności, zapewniają znakomitą zabawę dla graczy w różnym wieku. Zadaniem graczy jest ułożenie na planszy nazw zwierząt i roślin występujących w Polsce. Nie jest to proste, bo każdy gracz losuje jedną kartę w rundzie i układa dokładnie to słowo, które umieszczone jest na karcie. Zasady określające możliwe sposoby ułożenia wyrazów na planszy są dodatkowym utrudnieniem. Pamiętaj, że każde słowo musi przecinać się ze słowami ułożonymi wcześniej. Aby zostać mistrzem, układaj wyrazy w taki sposób, żeby jak najczęściej przecinały się z innymi i zakrywały pola specjalne oznaczone trzema kolorami. Tylko tak zyskasz dodatkowe punkty i pokonasz przeciwników. Gra ćwiczy koncentrację, rozwija spostrzegawczość i umiejętności językowe. Karty z obrazkami stwarzają doskonałą okazję do tego, żeby lepiej poznać faunę i florę Polski. Duża plansza! Ekologiczne, przyjazne dzieciom farby! Zawartość pudełka: - podwójna plansza - 384 dwustronne żetony z literami alfabetu - 96 żetonów punktów - 56 kart do gry z obrazkami i nazwami zwierząt i kwiatów występujących w Polsce - 24 karty specjalne z poleceniami WIEK:5 + WYMIARY:opakowania: 33 x 23 x 6 cm UWAGI:Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej lat 3. Istnieje możliwość połknięcia drobnych elementów. Prosimy zachować opakowanie ze względu na zawarte informacje oraz ewentualną reklamację.

    0 Ocen produktu

    od 40.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO

    BYSTRE OCZKO Wspaniała, towarzyska gra dla najmłodszych od firmy Adamigo. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU: - 4 dwustronne plansze do gry, - 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm, - Instrukcja gry. WIEK: - Powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: - 1-8 WYMIARY OPAKOWANIA: 22 x 37 x 5 cmWAGA OPAKOWANIA:- 1200 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 48.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA JUNIOR GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Junior - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Dzięki tej zabawie Twoje dziecko szybko nauczy się kojarzyć zawody, zwierzęta itd. oraz ich nazwy.Ważnym jest, że plansze w grze zawierają zarówno hasła (nazwy) jak i obrazki.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Junior - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 37 x 23 x 5 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA ZWIERZAKI GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Zwierzaki - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Znajdziemy tu różne zabawy, np.: kto tu mieszka?, czy czyj to cień?.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Zwierzaki - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 33 x 24 x 5 cmZASILANIE:1 x bateria 9V 6LF22 - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra edukacyjna spadające małpki

    0 Ocen produktu

    od 29.27 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA PLANETA ZWIERZĄT GRANNA

    Planeta zwierząt to świetna zabawka edukacyjna dla każdego dziecka, które interesuje się światem zwierząt.Dzięki tej grze Twoje dziecko będzie miało możliwość poznać zwierzęta świata.Celem graczy jest przyporządkowanie kart zwierząt do właściwych kontynentów oraz uszeregowanie ich zgodnie z wartościami ich cech. Gdy dowolny z graczy pozbędzie się ostatniej karty, runda kończy się, a pozostałym graczom przyznawane są żetony punktów karnych za karty, które zostały im w ręku.Wygrywa ta osoba która zna lepiej świat zwierząt oraz uzyska więcej punktów. Gra wyprodukowana w Polsce. PRZEBIEG GRY:Ważne jest umieszczenie żetonów z kontynentami i cechami. Po dwa kontynenty na jedną cechę dzięki temu w późniejszej rozgrywce będą przyznawane punkty za prawidłowe odpowiedzi.W swoim ruchu gracz wybiera z kart trzymanych w ręku i deklaruje, na którym kontynencie chciałby ją umieścić, Dodatkowo, jeżeli przy wybranym kontynencie znajdują się już jakieś karty zwierząt, gracz musi zdecydować, pomiędzy którymi kartami chciałby umieścić swoją.Jeżeli gracz przyporządkował kartę do kontynentu i umieścił we właściwym miejscu otrzymuje punkty. Jeżeli karta została umiejscowiona nieprawidłowo jego karta zostaje w ręku i gracz traci kolejkę ZAWARTOŚĆ:-110 kart- 50 żetonów punktów- 6 żetonów kontynentów - 3 żetony cech: Prędkość, wielkość, wiek- pionki ekologa oraz myśliwego- instrukcja WIEK:8 + LICZBA GRACZY:2-6 WYMIARY:opakowania: ok 27 x 18,5 x 5,5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 28.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.