Marketing dla sportu
Porównanie cen Marketing dla sportu.
Marketing dla sportu
od 47.90 zł
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce PWE
Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...
od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing imprez biegowych
Poznań 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaCzy tego chcemy czy nie, marketing staje się nieodzownym elementem konkurencji wśród organizatorów imprez biegowych, zabiegania o przychylność biegaczy, kibiców, sponsorów i mediów. Wynika to z dwóch zasadniczych powodów: coraz większej liczby organizowanych w Polsce imprez biegowych oraz stale wzrastających oczekiwań biegaczy. Profesjonalna organizacja biegu...
od 26.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług turystycznych - PWN
Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce Chudoba
Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym...
od 38.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich
Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w ochronie zdrowia
Warszawa 2010, wyd. 1, wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękkaW książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych,...
od 38.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie