
Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Porównanie cen Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty.
Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty





od 78.80 zł
Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...
-
Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Szczegóły oferty
Dostawa: od 0.00 zł
Dostępność: sprawdź dostępność w sklepie78.80 zł