Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomiaEkonomika zdrowia Teoria i praktyka

Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka

Porównanie cen Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka.

Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka

od 52.30 zł

rozwiń / zwiń

  • Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka

    Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Ekonomika turystyki i rekreacji

    Warszawa 2011, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 416 str., oprawa miękka Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe...

    0 Ocen produktu

    od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przedsiębiorczość w turystyce zasady i praktyka

    Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękkaPodręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku...

    0 Ocen produktu

    od 44.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w ochronie zdrowia

    Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękkaW książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych,...

    0 Ocen produktu

    od 38.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.