Jesteś tutaj:Strona GłównaMOTORYZACJAAkcesoria do samochodu

Akcesoria do samochodu

Porównanie cen w MOTORYZACJA, Akcesoria do samochodu.

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Bravo 95 - 01 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Bravo 95 - 01Typ klatki: A2ESXWaga: 25,3Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 2 925.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Punto I 93 - 99 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Punto I 93 - 99Typ klatki: A2ESXWaga: 24Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 2 925.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Ford Sierra Cosworth 3 Vol. 4D 87 - 93 ...

    Klatka bezpieczeństwa Ford Sierra Cosworth 3 Vol. 4D 87 - 93Typ klatki: A2ESXWaga: 23,5Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 2 925.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Suzuki Swift Gti 94 - 04 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Suzuki Swift Gti 94 - 04Typ klatki: A2ESXWaga: 24Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 2 925.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Fotel OMP HRC-ONE - XL

    Dwa rozmiary

    0 Ocen produktu

    od 3 058.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kierownica OMP CARBON-S 320

    Kierownica CARBON-S 320 Materiał: karbon Średnica: 320 Ilość ramion:3 Głębokość: płaska Uchwyt: owal - 24x35mm Waga: 490g

    0 Ocen produktu

    od 3 062.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Lancia Y 10 85 - 95 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Lancia Y 10 85 - 95Typ klatki: A2SXWaga: 21,6Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 096.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przetwornica Power Sinus 4KW 12V 4000W/12000W

    Przetwornica Power Sinus 4KW 12V 4000W/12000WNajważniejsze cechyMoc ciągła do 4000WMoc impulsowa 12000WNapięcie wejściowe: 12VNapięcie wyjściowe: 230V +-10VPrzebieg napięcia: Czysty SinusWyposażona w prostownik i UPS4 stopniowy inteligentny prostownik PFCTryb niwelacji siarczanowania w akumulatorze10 ms czas przełączenia priorytetutryb miękkiego startu tzw. ?Soft start?Obudowa umożliwiająca przykręcenieGwarancja: Volt Polska 24 miesiącePrzeznaczenieUrządzenia wysokiej mocy: piły tarczowe, wiertarki, szlifierki, frezarki, piaskarki, urządzenia do pielęgnacji traw i żywopłotów, kompresory powietrza etc.Urządzenia biurowe: komputery, drukarki, monitory, faksy, skanery, niszczarki etc.Urządzenia domowe: odkurzacze, wiatraki, oświetlenie, golarki, maszyny do szycia etc.Urządzenia kuchenne: ekspresy do kawy, blendery, tostery etc.Sprzęt przemysłowy: lampy halogenowe, lampy sodowe etc.Urządzenia rozrywki domowej: telewizory, kina domowe, konsole, urządzenia audio, dekodery etc.OpisZasilanie awaryjne z serii POWER SINUS jest kombinacją przetwornicy, ładowarki i automatycznego przełącznika AC w jednym układzie ze szczytową wydajnością konwersji DC/AC na poziomie 88%. Wyposażone jest w wiele unikatowych rozwiązań, jednocześnie będąc jednym z najbardziej popularnych i niedrogich układów zasilania awaryjnego na rynku. Oferuje wielostopniowe ładowanie z korekcją współczynnika mocy ładowania i ?czysty? sygnał sinusoidalny na wyjściu o niespotykanie wysokiej wartości mocy impulsowej, aby sprostać wysokim wymaganiom dotyczącym urządzeń zasilania awaryjnego.Potężna ładowarka w urządzeniach serii POWER SINUS wytwarza prąd ładowania do 120 A (w zależności od modelu), a wykorzystanie wbudowanej korekcji współczynnika mocy ładowania, sprawia, że urządzenie używa 20 ? 30 % mniej energii z wejścia AC, niż w przypadku standardowej ładowarki.Moc chwilowa (przeciążeniowa) jest na poziomie ok. 300% mocy nominalnej i utrzymywana do 20 s co pozwala na ekonomiczną prace z zaawansowanymi urządzeniami elektrycznymi. Pobór mocy w spoczynku sięga maksymalnie do 4% mocy nominalnej.Przełącznik priorytetu (AC / AKUMULATOR) i automatyczny generator startowy sprawiają, że urządzenie idealnie nadaje się do pracy zarówno w układach zasilania awaryjnego lub w aplikacjach energii odnawialnej.W trybie priorytetu AC, kiedy zasilanie sieciowe zostaje odcięte (lub spada w dopuszczalnym zakresie), przekaźnik jest wyłączany, a obciążenie automatycznie przekazywane na wyjście przetwornicy. Po przywróceniu zasilania sieciowego, przekaźnik jest załączany z powrotem, a obciążenie automatycznie przekazywane na część AC przetwornicy.W trybie priorytetu AKUMULATOROWEGO (bateryjnego) przetwornica będzie wyodrębniać maksymalną moc od zewnętrznych źródeł energii (np.: systemy energii odnawialnej).Dzięki automatycznemu generatorowi startowemu, urządzenie może być używane jako zintegrowany elementy układu zasilania awaryjnego i załączać się w momencie wykrycia zbyt niskiego napięcia na akumulatorze.Przetwornica jest wyposażona w sygnalizację wizualną (kontrolki LED) oraz dźwiękową (tzw. ?buzzer?), które informują o stanie pracy urządzenia, ułatwiając obsługę i dociekanie ewentualnych problemów.Wyżej wymienione parametry / funkcje sprawiają, że urządzenia zasilania awaryjnego z serii POWER SINUS idealnie nadają się do zasilania urządzeń elektrycznych wymagających napięcia przemiennego 230V z baterii akumulatorów o napięciu stałym 24V. Dodatkowo mogą być również z powodzeniem wykorzystywane jako awaryjne źródło energii dla urządzeń wymagających ciągłego zasilania, takich jak na przykład serwerownie, układy automatyki, piece i pompy CO.W celu jak najbardziej optymalnego wykorzystania urządzenia, musi być ono zainstalowane, przechowywane i użytkowane zgodnie z zaleceniami opisanymi w instrukcji. Przed przystąpieniem do użytkowania prosimy zapoznać się z jej treścią.SpecyfikacjaMoc całkowita (chwilowa)12000 VAMoc znamionowa (ciągła)4000 WWspółpraca z panelami słonecznymiTak (brak regulatora solarnego)Regulator solarnyBrakStabilizator napięcia AVRNiePrąd ładowania (sieć)115 A +/- 5ANapięcie ładowania (sieć)Zależne od wybranego trybu ładowaniaWbudowany akumulatorNieNapięcie akumulatora / -ów12 VDCChłodzenieradiatory + wentylatoryTemperatura pracy0-40 st. CWymiary [mm]598x218x179Waga [Kg]35

    0 Ocen produktu

    od 3 099.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • PRZETWORNICA SINUSPRO-5000S 48V 3500/5000W

    PRZETWORNICAVOLT SINUSPRO-5000S48V 5000W SOLARNANAJWAŻNIEJSZE CECHYMoc ciągła do 3500WMoc impulsowa 5000WNapięcie wejściowe: 48VNapięcie wyjściowe: 230V/10 50Hz/0.3Przebieg napięcia: Czysty SinusWyposażona w prostownik i UPSMożliwość podłączenia solarówObudowa umożliwiająca montaż na ścianieGwarancja: Volt Polska 24 miesiąceZASTOSOWANIEUrządzenia RTV (telewizory, tunery, hi-fi, dvd)Urządzenia AGD (lodówki, mikrofalówki, blendery, opiekacze)Elektronarzędzia (wiertarki, szlifierki)Zasilanie ładowarek (smartfony, tablety, telefony, laptopy, gps-y)Pompy, sprężarki (wody, ciepła, klimatyzatory)Urządzenia biurowe (drukarki, faksy, komputery, monitory)OPIS PRODUKTUSeria solarnych przetwornic napięcia sinusPRO serii S służy do zasilania urządzeń elektrycznych wymagających napięcia przemiennego 230V z akumulatorów i instalacji samochodowych o napięciu stałym 48V. Może być również z powodzeniem wykorzystana jako awaryjne źródło energii dla urządzeń wymagających ciągłego zasilania, takich jak na przykład piece i pompy CO. W jednej obudowie z kolorowym wyświetlaczem jest umieszczony automatyczny regulator napięcia sieci AVR, 20A prostownik MPPT do ładowania akumulatorów, przetwornica czysty SINUS oparta na transformatorze toroidalnym, który kompensuje różną moc bierną odbiorników (można łączyć obciążenia pojemnościowe, indukcyjne oraz rezystancyjne) oraz bardzo elastycznie reaguje na przeciążenia (rozruch pomp, kompresorów, silników). Przetwornica może działać w trybie UPS, co zapewnia ciągłą i bezproblemową pracę dmuchaw, podajników, pomp etc. Urządzenie automatycznie przełączy się po zaniku napięcia sieci na pracę z akumulatora, a po powrocie napięcia 230V naładuje akumulator.Seria S posiada solidną obudowę przeznaczoną specjalnie do powieszenia na ścianie, np. w kotłowni lub rozdzielni elektrycznej, dodatkowo bezpośrednie wejście do paneli solarnych, przełącznik priorytetu trybu pracy solar/sieć.Cechą odróżniającą przetwornice sinus od klasycznych prostych przetwornic AC/DC, jest wytwarzanie na wyjściu napięcia przemiennego o przebiegu sinusoidalnym, identycznego jak to w sieci energetycznej. Umożliwia to zasilanie urządzeń wyposażonych w silniki elektryczne i transformatory, takich jak elektronarzędzia, pompy i sprzęt AGD małej mocy. Proste, tanie przetwornice wytwarzają w rzeczywistości napięcie o przebiegu prostokątnym, nazywane czasami błędnie "sinusoidą modyfikowaną". Napięcie takie nie nadaje się do zasilania urządzeń o charakterze indukcyjnym lub pojemnościowym i może spowodować ich uszkodzenie.ZALETYAutomatyczny wentylator do chłodzenia przetwornicy z czujnikiem temperaturyNiski pobór prądu w trybie jałowymAlarm rozładowania akumulatoraKabel połączeniowy do klemy akumulatoraFunkcja prostownika i UPSPodłączenie do solarówMontaż na ścianieAutomatyczne ładowanie akumulatora po powrocie zasilania sieciowegoZABEZPIECZENIAZabezpieczenie przed włączeniem odwrotnej polaryzacjiZabezpieczenie przed spadkiem napięciaZabezpieczenie przed przeciążeniemZabezpieczenie przed zwarciemZabezpieczenie przed przegrzaniemSPECYFIKACJA TECHNICZNAMoc 3500W/5000WZakres napięcia wejściowego (akumulator) 48 VDCZakres napięcia wejściowego (sieć) 190-245 VACPrąd bez obciążenia 1,2ANapięcie wyjściowe 230V 50HzSprawność >80%Prostownik 20ARegulator solarny 60A 48-90VDCNapięcie ładowania 55V?0,5VZabezpieczenie przeciążeniowe przy obciążeniu 120% IPS automatycznie się wyłączaZabezpieczenie przed zwarciem (automatyczne wyłączenie)Zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciemTemperatura 0-40 st. CWymiary 275x165x320Waga 16,00 kgPRZYBLIŻONY CZAS PRACY URZĄDZENIA 50W 100W 180W 270W 18 Ah 4godz 2godz 1godz 10min 45min 33 Ah 7godz 15min 3godz 45min 2godz 1godz 20min 40 Ah 9godz 4godz 30min 2godz 35min 1godz 45min 55 Ah 12godz 15min 6godz 7min 3godz 30min 2godz 20min 65 Ah 14godz 30min 7godz 15min 4godz 10min 2godz 45min 100 Ah 22godz 15min 11godz 7min 6godz 30min 4godz 20min #spec tr:nth-child(2n+1){ background: none repeat scroll 0 0 #DDDDDD; padding: 10px 20px;}#spec td { font-size: 13px; padding: 6px 10px; text-align: left;}*Czas pracy jest zależny od wydajności i stanu akumulatora co może znacząco różnić się od przybliżonych wartości w tabeliW SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:PRZETWORNICA SINUSPRO-5000S 48V 3000W SOLAR (nr kat. 9755)GwarancjaFaktura VAT lub paragon fiskalny

    0 Ocen produktu

    od 3 139.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przetwornica Power Sinus 5KW 24V 5000W/15000W

    Przetwornica Power Sinus 5KW 24V 5000W/15000WNajważniejsze cechyMoc ciągła do 5000WMoc impulsowa 15000WNapięcie wejściowe: 24VNapięcie wyjściowe: 230V +-10VPrzebieg napięcia: Czysty SinusWyposażona w prostownik i UPS4 stopniowy inteligentny prostownik PFCTryb niwelacji siarczanowania w akumulatorze10 ms czas przełączenia priorytetutryb miękkiego startu tzw. ?Soft start?Obudowa umożliwiająca przykręcenieGwarancja: Volt Polska 24 miesiącePrzeznaczenie- Urządzenia wysokiej mocy: piły tarczowe, wiertarki, szlifierki, frezarki, piaskarki, urządzenia do pielęgnacji traw i żywopłotów, kompresory powietrza etc.- Urządzenia biurowe: komputery, drukarki, monitory, faksy, skanery, niszczarki etc.- Urządzenia domowe: odkurzacze, wiatraki, oświetlenie, golarki, maszyny do szycia etc.- Urządzenia kuchenne: ekspresy do kawy, blendery, tostery etc.- Sprzęt przemysłowy: lampy halogenowe, lampy sodowe etc.- Urządzenia rozrywki domowej: telewizory, kina domowe, konsole, urządzenia audio, dekodery etc.OpisZasilanie awaryjne z serii POWER SINUS jest kombinacją przetwornicy, ładowarki i automatycznego przełącznika AC w jednym układzie ze szczytową wydajnością konwersji DC/AC na poziomie 88%. Wyposażone jest w wiele unikatowych rozwiązań, jednocześnie będąc jednym z najbardziej popularnych i niedrogich układów zasilania awaryjnego na rynku. Oferuje wielostopniowe ładowanie z korekcją współczynnika mocy ładowania i ?czysty? sygnał sinusoidalny na wyjściu o niespotykanie wysokiej wartości mocy impulsowej, aby sprostać wysokim wymaganiom dotyczącym urządzeń zasilania awaryjnego.Potężna ładowarka w urządzeniach serii POWER SINUS wytwarza prąd ładowania do 120 A (w zależności od modelu), a wykorzystanie wbudowanej korekcji współczynnika mocy ładowania, sprawia, że urządzenie używa 20 ? 30 % mniej energii z wejścia AC, niż w przypadku standardowej ładowarki.Moc chwilowa (przeciążeniowa) jest na poziomie ok. 300% mocy nominalnej i utrzymywana do 20 s co pozwala na ekonomiczną prace z zaawansowanymi urządzeniami elektrycznymi. Pobór mocy w spoczynku sięga maksymalnie do 4% mocy nominalnej.Przełącznik priorytetu (AC / AKUMULATOR) i automatyczny generator startowy sprawiają, że urządzenie idealnie nadaje się do pracy zarówno w układach zasilania awaryjnego lub w aplikacjach energii odnawialnej.W trybie priorytetu AC, kiedy zasilanie sieciowe zostaje odcięte (lub spada w dopuszczalnym zakresie), przekaźnik jest wyłączany, a obciążenie automatycznie przekazywane na wyjście przetwornicy. Po przywróceniu zasilania sieciowego, przekaźnik jest załączany z powrotem, a obciążenie automatycznie przekazywane na część AC przetwornicy.W trybie priorytetu AKUMULATOROWEGO (bateryjnego) przetwornica będzie wyodrębniać maksymalną moc od zewnętrznych źródeł energii (np.: systemy energii odnawialnej).Dzięki automatycznemu generatorowi startowemu, urządzenie może być używane jako zintegrowany elementy układu zasilania awaryjnego i załączać się w momencie wykrycia zbyt niskiego napięcia na akumulatorze.Przetwornica jest wyposażona w sygnalizację wizualną (kontrolki LED) oraz dźwiękową (tzw. ?buzzer?), które informują o stanie pracy urządzenia, ułatwiając obsługę i dociekanie ewentualnych problemów.Wyżej wymienione parametry / funkcje sprawiają, że urządzenia zasilania awaryjnego z serii POWER SINUS idealnie nadają się do zasilania urządzeń elektrycznych wymagających napięcia przemiennego 230V z baterii akumulatorów o napięciu stałym 24V. Dodatkowo mogą być również z powodzeniem wykorzystywane jako awaryjne źródło energii dla urządzeń wymagających ciągłego zasilania, takich jak na przykład serwerownie, układy automatyki, piece i pompy CO.W celu jak najbardziej optymalnego wykorzystania urządzenia, musi być ono zainstalowane, przechowywane i użytkowane zgodnie z zaleceniami opisanymi w instrukcji. Przed przystąpieniem do użytkowania prosimy zapoznać się z jej treścią.SpecyfikacjaMoc całkowita (chwilowa)15000 VAMoc znamionowa (ciągła)5000 WWspółpraca z panelami słonecznymiTak (brak regulatora solarnego)Regulator solarnyBrakStabilizator napięcia AVRNiePrąd ładowania (sieć)70 A +/- 5ANapięcie ładowania (sieć)Zależne od wybranego trybu ładowaniaWbudowany akumulatorNieNapięcie akumulatora / -ów24 VDCChłodzenieradiatory + wentylatoryTemperatura pracy0-40 st. CWymiary [mm]598x218x179Waga [Kg]44

    0 Ocen produktu

    od 3 149.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Peugeot 205 83 - 98 Sparco

    Klatka bezpieczeństwa Peugeot 205 83 - 98Typ klatki: 3BWaga: 33Ilość pkt :10Materiał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek Sparco1A = Multipoint to weld, domes connection (25CrMo 4)1B = Multipoint to weld, domes connection (Fe 45)2A = Multipoint bolted, domes connection (25CrMo 4)2B = Multipoint bolted, domes connection (Fe 45)3A = Frame bolted with no domes connection (25CrMo 4)3B = Frame bolted with no domes connection (Fe 45)3C = Frame to weld with no domes connection 4 = Cage with door bar reinforcementsW = Frame to weld

    0 Ocen produktu

    od 3 189.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Peugeot 306 94 - Sparco

    Klatka bezpieczeństwa Peugeot 306 94 - Typ klatki: 4Waga: 25Ilość pkt :6Materiał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek Sparco1A = Multipoint to weld, domes connection (25CrMo 4)1B = Multipoint to weld, domes connection (Fe 45)2A = Multipoint bolted, domes connection (25CrMo 4)2B = Multipoint bolted, domes connection (Fe 45)3A = Frame bolted with no domes connection (25CrMo 4)3B = Frame bolted with no domes connection (Fe 45)3C = Frame to weld with no domes connection 4 = Cage with door bar reinforcementsW = Frame to weld

    0 Ocen produktu

    od 3 189.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Peugeot 309 Gti 8V/16V 86 - 94 Sparco

    Klatka bezpieczeństwa Peugeot 309 Gti 8V/16V 86 - 94Typ klatki: 4Waga: 28Ilość pkt :6Materiał: Fe45Homologacja: ONS 448/67Zdjęcie poglądoweOznaczenia klatek Sparco1A = Multipoint to weld, domes connection (25CrMo 4)1B = Multipoint to weld, domes connection (Fe 45)2A = Multipoint bolted, domes connection (25CrMo 4)2B = Multipoint bolted, domes connection (Fe 45)3A = Frame bolted with no domes connection (25CrMo 4)3B = Frame bolted with no domes connection (Fe 45)3C = Frame to weld with no domes connection 4 = Cage with door bar reinforcementsW = Frame to weld

    0 Ocen produktu

    od 3 189.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Seat Ibiza 93 - Sparco

    Klatka bezpieczeństwa Seat Ibiza 93 - Typ klatki: 4Waga: 33Ilość pkt :8Materiał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek Sparco1A = Multipoint to weld, domes connection (25CrMo 4)1B = Multipoint to weld, domes connection (Fe 45)2A = Multipoint bolted, domes connection (25CrMo 4)2B = Multipoint bolted, domes connection (Fe 45)3A = Frame bolted with no domes connection (25CrMo 4)3B = Frame bolted with no domes connection (Fe 45)3C = Frame to weld with no domes connection 4 = Cage with door bar reinforcementsW = Frame to weld

    0 Ocen produktu

    od 3 189.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Renault Clio 90 - 98 Sparco

    Klatka bezpieczeństwa Renault Clio 90 - 98Typ klatki: 4Waga: 27Ilość pkt :6Materiał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek Sparco1A = Multipoint to weld, domes connection (25CrMo 4)1B = Multipoint to weld, domes connection (Fe 45)2A = Multipoint bolted, domes connection (25CrMo 4)2B = Multipoint bolted, domes connection (Fe 45)3A = Frame bolted with no domes connection (25CrMo 4)3B = Frame bolted with no domes connection (Fe 45)3C = Frame to weld with no domes connection 4 = Cage with door bar reinforcementsW = Frame to weld

    0 Ocen produktu

    od 3 217.20 zł Zobacz oferty w 2 sklepach

  • Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo 145 94 - 01 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo 145 94 - 01Typ klatki: A2XWaga: 26.5Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo 146 94 - 01 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo 146 94 - 01Typ klatki: A2EXWaga: 27Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 - 94 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 - 94Typ klatki: A2EXWaga: 27Ilość pkt :8 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa BMW E36 M3 Coupe 2D 90 - 01 OMP

    Klatka bezpieczeństwa BMW E36 M3 Coupe 2D 90 - 01Typ klatki: A2ESXWaga: 23,5Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Citroen Ax 86 - 98 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Citroen Ax 86 - 98Typ klatki: A2EXWaga: 31Ilość pkt :8 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Citroen Zx 91 - 97 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Citroen Zx 91 - 97Typ klatki: A2Waga: 31Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: ONSZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 2 sklepach

  • Klatka bezpieczeństwa Daewoo Lanos 1.6 16V Sx 97 - OMP

    Klatka bezpieczeństwa Daewoo Lanos 1.6 16V Sx 97 - Typ klatki: A2EXWaga: 25Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Seicento 96 - OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Seicento 96 - Typ klatki: A2XWaga: 27Ilość pkt :8 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 2 sklepach

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Coupe 93 - OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Coupe 93 - Typ klatki: A2EXWaga: 27Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Punto II 99 - OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Punto II 99 - Typ klatki: A2EXWaga: 27Ilość pkt :10 bMateriał: Fe45 Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Fiat Tipo 87 - 95 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Fiat Tipo 87 - 95Typ klatki: A2Waga: 27Ilość pkt :8 bMateriał: Fe45 Homologacja: BrakZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Ford Cepri 69 - 73 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Ford Cepri 69 - 73Typ klatki: A2SXWaga: 22Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Ford Cortina Mk1 - Mk2 62 - 70 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Ford Cortina Mk1 - Mk2 62 - 70Typ klatki: A2SXWaga: 24,5Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Ford Escort Mk 1 68 - 75 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Ford Escort Mk 1 68 - 75Typ klatki: A2SXWaga: 23,4Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Klatka bezpieczeństwa Ford Escort Mk 2 75 - 80 OMP

    Klatka bezpieczeństwa Ford Escort Mk 2 75 - 80Typ klatki: A2SXWaga: 28,4Ilość pkt :6 bMateriał: Fe45Homologacja: FIAZdjęcie poglądoweOznaczenia klatek OMPA1 - "X" door barsA2 - Normal door barsA3 - Double door bars  B - Extended door bars  C - Front turret attachment  D - Rear turret or suspension attachment  E - Penetrates dashboard  F - Roof attachment (front)  G - Rear attachment points at B pillar  H1 - Wrap around harness attachment bar H2 - Wrap around harness attachment bar H3 - Wrap around harness attachment bar  I - Horizontal bar on main hoop  J - Roof diagonal  K - Rear hoop reinforcements  L - Reinforcement gussets on front hoop  N - "X" brace in main hoop  O - "X" brace on roof  P - "X" brace on floor  Q - "X" brace on back stays  R - Reinforcement between main hoop and floor attachment point of front hoop  S - "Sleeve" connecting tubes (AA/195) between front and rear hoop  T - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopT - Fork/gudgeon pin connection (AA/122-AA/123)  between front and rear hoopV1 - "V" on roofV2 - "V" on roofX - Horizontal on back stays Z - Dashboard wrap  b - bolt-in  w - weld-in  MP-b - multipoints bolt-in  MP-w - multipoints weld-in  MP-w-w - multipoints weld-in not assembled  

    0 Ocen produktu

    od 3 229.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.