Public relations w sporcie
Porównanie cen Public relations w sporcie.
Public relations w sporcie
od 61.50 zł
-
Marketingowo o sporcie
Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 369 str., oprawa miękka "Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kreowanie marki w sporcie
Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....
od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim dla menedżerów w sporcie
Wrocław 2009, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 155 str., oprawa miękka W dzisiejszych czasach organizacja, aby odnieść sukces, aby być konkurencyjna, musi wykorzystywać szeroko rozumianą wiedzę. Źródłem tej wiedzy są przede wszystkim pracownicy o wysokich kwalifikacjach. Jak pozyskać do współpracy tych najlepszych? Jak zwiększyć ich zaangażowanie? Jak o nich ? najcenniejszy zasób firmy ? dbać? Zarządzanie kapitałem ludzkim dla...
od 15.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie