Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu
Porównanie cen Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu.
Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu
od 61.00 zł
-
Uwolnij swój potencjał Przez umysł i ciało do sukcesu
Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom. Jeśli chcesz osiągnąć sukces, energię, zdrowie, witalność, chcesz zmienić swoje życie na lepsze ? możesz to zrobić dzięki nietuzinkowym wskazówkom zawartym w tej książce. Przy jej lekturze poczujesz się tak, jakbyś czytał instrukcję obsługi własnego ciała i umysłu,...
od 25.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie profesjonalistami
Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 150 str., oprawa miękkaW wieku XXI wiodącą rolę w przedsiębiorstwie będą odgrywać wysokiej klasy fachowcy, charakteryzujący się m.in. wysokimi kompetencjami, efektywnością działania, rzetelnością, uczciwością, chęcią ciągłego rozwoju, elastycznością działania, samodzielnością, kreatywnością, łatwością adaptacji do zmian. Autor - dostrzegając rosnące znaczenie tej grupy pracowników - zaprezentował...
od 39.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Poznań 2008,format 160 x235, objętość 340 str., oprawa miękka XXI wiek - nazywany przez wielu badaczy "erą informacji" - to nowe wyzwanie dla światowej gospodarki turystycznej, która tak dynamicznie rozwijała się po II wojnie światowej. Sektor turystyki, nazywany coraz częściej przemysłem turystycznym, to nie marginalna dziedzina gospodarki, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina światowej gospodarki, generująca olbrzymie zyski, obejmująca setki...
od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketingowe zarządzanie sportem
Poznań 2007, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękka W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Warszawa 2000, wyd. 1, format 145 x205, objętość 283 str., oprawa miękkaJest to doskonałe tłumaczenie popularnego poradnika, w którym autorzy uświadamiają czytelnikowi, iż decyzja nabywcy sprowadza się nie tylko do wyboru marki produktu, lecz także punktu sprzedaży, gdzie najchętniej dokonuje on zakupu. Mając to na uwadze, w przejrzysty sposób zaprezentowali strukturę (m.in. rodzaje, funkcjonowanie, strategie i otoczenie przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz...
od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Kluczowe koncepcje
Warszawa 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 384 str., oprawa miękka We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Tradycja i nowoczesność
Warszawa 2013, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 412 str., oprawa miękkaPodręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej,...
od 56.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie