Marketing w turystyce Chudoba
Porównanie cen Marketing w turystyce Chudoba.
Marketing w turystyce Chudoba
od 38.90 zł
-
Marketing w turystyce PWE
Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...
od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce i rekreacji
Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają...
od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Przedsiębiorczość w turystyce zasady i praktyka
Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękkaPodręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku...
od 44.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce
Katowice 2009, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...
od 31.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce ...
Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 247 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...
od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie