Marketingowe zarządzanie sportem
Porównanie cen Marketingowe zarządzanie sportem.
Marketingowe zarządzanie sportem
od 47.90 zł
-
Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką
Katowice 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 306 str., oprawa miękka We współczesnym świecie sprawne zarządzanie jest podstawą nie tylko rozwoju, ale nawet najwyklejszego, jakiegokolwiek działania. Zasada ta obowiązuje również w takich strefach życia i sektorach gospodarki jak sport czy turystyka. Zwłaszcza w kontekście przygotowań Polski do Euro 2010 nabiera to szczególnego znaczenia. Oprócz potrzeby zbudowania stadionów należy jeszcze...
od 26.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunk...
Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 164 str., oprawa miękka Sport, turystyka i rekreacja to zjawiska społeczno-ekonomiczne, a także formy zaspokojenia określonych potrzeb człowieka np. zdrowotnych, edukacyjnych, ambicjonalnych, poznawczych, kulturowych i innych. W XXI wieku sport, turystyka i rekreacja jest zjawiskiem masowym o charakterze ogólnoświatowym. Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej...
od 25.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie profesjonalistami
Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 150 str., oprawa miękkaW wieku XXI wiodącą rolę w przedsiębiorstwie będą odgrywać wysokiej klasy fachowcy, charakteryzujący się m.in. wysokimi kompetencjami, efektywnością działania, rzetelnością, uczciwością, chęcią ciągłego rozwoju, elastycznością działania, samodzielnością, kreatywnością, łatwością adaptacji do zmian. Autor - dostrzegając rosnące znaczenie tej grupy pracowników - zaprezentował...
od 39.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Poznań 2008,format 160 x235, objętość 340 str., oprawa miękka XXI wiek - nazywany przez wielu badaczy "erą informacji" - to nowe wyzwanie dla światowej gospodarki turystycznej, która tak dynamicznie rozwijała się po II wojnie światowej. Sektor turystyki, nazywany coraz częściej przemysłem turystycznym, to nie marginalna dziedzina gospodarki, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina światowej gospodarki, generująca olbrzymie zyski, obejmująca setki...
od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Warszawa 2000, wyd. 1, format 145 x205, objętość 283 str., oprawa miękkaJest to doskonałe tłumaczenie popularnego poradnika, w którym autorzy uświadamiają czytelnikowi, iż decyzja nabywcy sprowadza się nie tylko do wyboru marki produktu, lecz także punktu sprzedaży, gdzie najchętniej dokonuje on zakupu. Mając to na uwadze, w przejrzysty sposób zaprezentowali strukturę (m.in. rodzaje, funkcjonowanie, strategie i otoczenie przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz...
od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Kluczowe koncepcje
Warszawa 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 384 str., oprawa miękka We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Tradycja i nowoczesność
Warszawa 2013, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 412 str., oprawa miękkaPodręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej,...
od 56.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie