Marketingowo o sporcie
Porównanie cen Marketingowo o sporcie.
Marketingowo o sporcie
od 47.90 zł
-
Public relations w sporcie
Poznań 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 327 str., oprawa miękka Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie. Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały...
od 61.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kreowanie marki w sporcie
Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....
od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim dla menedżerów w sporcie
Wrocław 2009, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 155 str., oprawa miękka W dzisiejszych czasach organizacja, aby odnieść sukces, aby być konkurencyjna, musi wykorzystywać szeroko rozumianą wiedzę. Źródłem tej wiedzy są przede wszystkim pracownicy o wysokich kwalifikacjach. Jak pozyskać do współpracy tych najlepszych? Jak zwiększyć ich zaangażowanie? Jak o nich ? najcenniejszy zasób firmy ? dbać? Zarządzanie kapitałem ludzkim dla...
od 15.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie