Encyklopedyczne podstawy marketingu
Porównanie cen Encyklopedyczne podstawy marketingu.
Encyklopedyczne podstawy marketingu
od 49.80 zł
-
Podstawy marketingu
Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego...
od 50.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na ? jak słusznie wskazuje Autorka ? dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych...
od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy ekonomii /PWN
Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 554 str., oprawa miękka Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy czytelnikom nowe, zmienione wydanie znanego od lat podręcznika. Zawiera on nowoczesną i zarazem przystępną prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odwołujących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, odnosi się do rzeczywistości gospodarczej,...
od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy zarządzania organizacjami
Warszawa 2013, wydanie 2., format 165 x 235, objętość 806 str., oprawa miękka Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika "Podstawy zarządzania organizacjami". W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: - szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu : techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, - zintegrowano strukturę wykładu, - lepiej...
od 73.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy ekonomii Ćwiczenia i zadania
Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Znany i poszukiwany zbiór ćwiczeń będący uzupełnieniem wydawanego od lat podręcznika PODSTAWY EKONOMII. Zawarty w nim materiał pozwala na poszerzenie, pogłębienie i utrwalenie wiedzy teoretycznej oraz opanowanie praktycznych umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami analizy ekonomicznej. Obecne wydanie zostało zmienione i dopasowane do nowego (również trzeciego) wydania...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy zarządzania Podręcznik dla studentów kształcącyc...
Kraków 2013, wydanie 1, format 150 x 210, objętość 256 str., oprawa miękka Współczesny sport i rekreacja jest źródłem szczęścia wielu ludzi, a także zjawiskiem społecznym, wychowawczym, kulturowym i gospodarczym znaczącym dla rozwoju społeczności lokalnych, zjednoczonej Europy i całego globu. 60% Europejczyków regularnie uprawia sport w 700 tys. klubach sportowych lub poza nimi.Także turystyka należy do najważniejszych zjawisk ludzklości, a...
od 29.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomicz...
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie. Technikum. Warszawa 2010, format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa oraz uczących się w szkołach innego typu, zainteresowanych podstawami ekonomiczno-prawnymi. Numer dopuszczenia: 22/2007
od 30.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie