Marketing w turystyce PWE
Porównanie cen Marketing w turystyce PWE.
Marketing w turystyce PWE
od 41.40 zł
-
Marketing w turystyce Chudoba
Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym...
od 38.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce i rekreacji
Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają...
od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Przedsiębiorczość w turystyce zasady i praktyka
Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękkaPodręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku...
od 44.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce
Katowice 2009, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...
od 31.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce ...
Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 247 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...
od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie