Zarządzanie w wybranych obszarach sportu turystyki i rekreacji
Porównanie cen Zarządzanie w wybranych obszarach sportu turystyki i rekreacji.
Zarządzanie w wybranych obszarach sportu turystyki i rekreacji
od 47.80 zł
-
Ekonomika turystyki i rekreacji
Warszawa 2011, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 416 str., oprawa miękka Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe...
od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy zarządzania Podręcznik dla studentów kształcącyc...
Kraków 2013, wydanie 1, format 150 x 210, objętość 256 str., oprawa miękka Współczesny sport i rekreacja jest źródłem szczęścia wielu ludzi, a także zjawiskiem społecznym, wychowawczym, kulturowym i gospodarczym znaczącym dla rozwoju społeczności lokalnych, zjednoczonej Europy i całego globu. 60% Europejczyków regularnie uprawia sport w 700 tys. klubach sportowych lub poza nimi.Także turystyka należy do najważniejszych zjawisk ludzklości, a...
od 29.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce i rekreacji
Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają...
od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie profesjonalistami
Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 150 str., oprawa miękkaW wieku XXI wiodącą rolę w przedsiębiorstwie będą odgrywać wysokiej klasy fachowcy, charakteryzujący się m.in. wysokimi kompetencjami, efektywnością działania, rzetelnością, uczciwością, chęcią ciągłego rozwoju, elastycznością działania, samodzielnością, kreatywnością, łatwością adaptacji do zmian. Autor - dostrzegając rosnące znaczenie tej grupy pracowników - zaprezentował...
od 39.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Poznań 2008,format 160 x235, objętość 340 str., oprawa miękka XXI wiek - nazywany przez wielu badaczy "erą informacji" - to nowe wyzwanie dla światowej gospodarki turystycznej, która tak dynamicznie rozwijała się po II wojnie światowej. Sektor turystyki, nazywany coraz częściej przemysłem turystycznym, to nie marginalna dziedzina gospodarki, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina światowej gospodarki, generująca olbrzymie zyski, obejmująca setki...
od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie