Uwarunkowania współpracy na rzecz rozwoju turystyki w regionie
Porównanie cen Uwarunkowania współpracy na rzecz rozwoju turystyki w regionie.
Uwarunkowania współpracy na rzecz rozwoju turystyki w regionie
od 11.50 zł
-
Strategie rozwoju turystyki w regionie
Warszawa 2009, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 208 str., oprawa miękkaTurystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Produkt turystyki medycznej
Warszawa 2014, wydanie 1, format 160 x 230, objętość 280 str., oprawa miękka W ciągu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna stała się znaczącym ekonomicznie przedsięwzięciem, w które zaangażowane są firmy turystyczne, farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu regionach świata. Ekspansja medycznych destynacji, firm pośredniczących w turystyce medycznej, książek, stron, for internetowych, blogów, czasopism,...
od 53.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy rekreacji i turystyki
Wrocław 2008, wydanie 5, format 165 x 235, objętość 260 str., oprawa miękka Rekreacja i turystyka odgrywa w życiu współczesnego świata rolę nie do przecenienia. To element codzienności każdego człowieka, dziedzina wiedzy, wreszcie wielki biznes. Ogromne zainteresowanie nie tylko studentów mechanizmami rządzącymi tą formą ludzkiej aktywności sprawiło, że już po raz czwarty wydaliśmy Podstawy rekreacji i turystyki. Jest to podręcznik dla wszystkich, kompendium...
od 20.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Rynek turystyki konferencyjnej Tom 1
Katowice 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 201 str., oprawa miękkaNiniejsza publikacja powstała w oparciu o wieloletnie obserwacje rynku turystyki biznesowej na świecie, a także kontakty autora z przedsiębiorstwami, organizacjami branżowymi oraz administracją samorządową i państwową. W wyniku prowadzonych badań własnych, a także uczestnictwa w wielu projektach badawczych, zebrano i uporządkowano wiedzę nt. turystyki biznesowej, jej powiązań z gospodarką, jej...
od 51.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Geografia turystyki Polski
Warszawa 2008, wyd. 5, format 160 x 240, objętość 383 str., oprawa miękkaW podręczniku przedstawiono atrakcyjność turystyczną Polski oraz możliwości dalszego rozwoju ruchu turystycznego. Szczególną uwagę zwrócono na walory turystyczne naszego kraju (wypoczynkowe, krajoznawcze i specjalistyczne), tj. te elementy i cechy środowiska przyrodniczego oraz te przejawy działalności człowieka, które są istotne dla turysty zarówno krajowego, jak i...
od 61.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Dzieje turystyki w Polsce
Warszawa 2008, wyd. 2 rozszerzone, format 170 x 240 mm, objętość 345 str., oprawa miękkaW prezentowanej publikacji jako nadrzędny zastosowano układ chronologiczny, uwzględniając okresy: dawnej Polski, zaborów, Drugiej Rzeczypospolitej z latami II wojny światowej, Polski Ludowej i Trzeciej Rzeczypospolitej.Rozdział pierwszy zatytułowano Tradycje turystyczne w dawnej Polsce. W tym wprowadzającym do zasadniczego tematu rozdziale ukazano turystykę w czasach...
od 39.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy turystyki J. Czerwiński
Wrocław-Poznań 2011, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 348 str., oprawa miękka Podręcznik Podstawy turystyki powstał przede wszystkim z myślą o potrzebach studentów studiów licencjackich na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją. Treści w nim zawarte są wprowadzeniem do tematyki turyzmu jako zjawiska społecznego i gospodarczego o wieloaspektowych implikacjach. Ma uzmysłowić osobom podejmującym studia w zakresie turystyki, z jak różnorodną i...
od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie