Biznes, ekonomia
Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.
-
Anatomia organizacji sportowych i turystycznych
Katowice 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 379 str., oprawa miękkaZmienność i niestabilność otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego kształtuje nowy wymiar dynamiki konkurowania we współcześnie zarządzanych organizacjach sportowych i turystycznych. Nowe systemy wartości zbudowane na zaufaniu, nowe podejście do procesów biznesowych wsparte intuicją, jak również nabywanie nowych umiejętności przetrwania organizacji w gospodarce opartej na wiedzy to...
od 105.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i spor...
Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymiKatowice 2011, wyd. 1, format 165 x 240, objętość 298 str., oprawa miękkaNasz podręcznik jest adresowany do studentów i absolwentów, jak i praktyków uczestniczących w studiach podyplomowych związanych z zarządzaniem organizacjami sportowymi i turystycznymi, którzy próbują zamknąć lukę zarządzania.Zarządzanie to umiejętność praktyczna zbudowana na solidnej podstawie...
od 86.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie w pielęgniarstwie Podręcznik dla studentów mag...
Książka jest kontynuacją podręcznika ?Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej?. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa. Zagadnienia podzielono na dwie części: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia.WstępCzęść I. Wybrane problemy nauki o zarządzaniuRozdział 1. Podsystem pielęgniarstwa1.1. System...
od 82.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...
od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy zarządzania organizacjami
Warszawa 2013, wydanie 2., format 165 x 235, objętość 806 str., oprawa miękka Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika "Podstawy zarządzania organizacjami". W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: - szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu : techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, - zintegrowano strukturę wykładu, - lepiej...
od 73.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Konkurencyjność produktów turystycznych
Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...
od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Tuning mózgu szybszy mądrzejszy bardziej skoncentrowany
Zapewne każdy chciałby mieć większą zdolność pojmowania, być bardziej inteligentny i mniej zapominalski. Współcześnie, w czasach wzrastającej kompleksowości i stale zwiększającego się napływu informacji, wysoka sprawność umysłowa utrzymywana przez całe życie coraz bardziej zyskuje na znaczeniu.W niniejszej książce przedstawione są najbardziej aktualne i wypróbowane metody oparte na ugruntowanej wiedzy, prowadzące do tego, aby optymalnie zmobilizować...
od 64.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Public relations w sporcie
Poznań 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 327 str., oprawa miękka Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie. Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały...
od 61.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe...
Celem niniejszej monografii jest promocja nowych form zarządzania zmianami w organizacjach. Wskazuje ona także, że zmiany zachodzące we współczesnych organizacjach wymagają skutecznych rozwiązań i umiejętności sprawnego zarządzania.Zmiany należą do zjawisk wpisanych na stałe do scenariusza funkcjonowania obecnego świata. Mogą pojawiać się jako skutek działań zamierzonych, a więc celowych interwencji człowieka, ale występują też bez jego świadomego udziału....
od 61.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Doskonalenie procesów Podejście praktyczne
Katowice 2012, wydanie 1, format 150 x 210, objętość 125 str., oprawa twardaKsiążka ta została napisana głownie z myślą o osobach mających aspiracje do szeroko pojętego zarządzania procesami: dyrektorów produkcji, kierowników ale również wszystkich tych, którzy odpowiadają za kształt i efektywność procesów, nie tylko procesów produkcyjnych. Innymi słowy chodzi o zarządzanie procesem a nie tylko realizującymi go...
od 60.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim Procesy narzędzia aplikacje
Warszawa 2014, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 560 str., oprawa miękka Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL) ? coraz powszechniej uznawane przez teoretyków za współcześnie występujący, następny po zarządzaniu zasobami ludzkimi etap rozwoju...
od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kreowanie marki w sporcie
Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....
od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Tradycja i nowoczesność
Warszawa 2013, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 412 str., oprawa miękkaPodręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej,...
od 56.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Mikroekonomia Mankiw, Taylor
Warszawa 2009, wydanie 1, format 125 x 195, objętość 648 str., oprawa miękka Mikroekonomia jest podręcznikiem, który w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej stał się bestsellerem. Książka ta obejmuje materiał wprowadzający do studiowania ekonomii (m.in. dziesięć zasad ekonomii, krótki kurs myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, w którym uwzględniono również kontekst europejski, w tym problematykę funkcjonowania instytucji...
od 54.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy ekonomii /PWN
Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 554 str., oprawa miękka Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy czytelnikom nowe, zmienione wydanie znanego od lat podręcznika. Zawiera on nowoczesną i zarazem przystępną prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odwołujących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, odnosi się do rzeczywistości gospodarczej,...
od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka
Warszawa 2013, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 510 str., oprawa miękkaNiniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii.Ideą przewodnią książki jest przepływ środków finansowych w systemie opieki zdrowotnej. Autor przedstawia rodzaje tych środków, zasady ich alokacji, kryteria oceny tych zasad i ich...
od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie Kluczowe koncepcje
Warszawa 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 384 str., oprawa miękka We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich
Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Przekraczanie poziomów świadomości Schody do oświecenia
Warszawa 2012, wydanie 1, format 145 x 207, objętość 360 str., oprawa miękka Dobrze już znana Mapa Poziomów Świadomości została przedstawiona w książce "Siła czy Moc" (Virgo, 2010), przetłumaczonej na ponad 25 języków. "Przekraczanie poziomów świadomości" powraca do badań przejawów ego oraz jego wrodzonych ograniczeń, jest źródłem szczegółowych wyjaśnień oraz instrukcji podpowiadających, jak te ograniczenia przekroczyć. W...
od 51.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Podstawy marketingu
Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego...
od 50.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi
Warszawa 2011, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 220 str., oprawa miękkaPerswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie ? Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym...
od 50.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Encyklopedyczne podstawy marketingu
2009, wyd. 1, Format 165 x 235, objętość 334 str., oprawa miękkaTak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
od 49.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketingowe zarządzanie sportem
Poznań 2007, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękka W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Sport & Business
Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 386 str., oprawa miękka Publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?Nastawiona w przeszłości na inne cele i kierująca się swoimi zasadami cywilizacja europejska, postanowiła na początku XX wieku sięgnąć do wspaniałej i szlachetnej idei igrzysk olimpijskich. Było to w pewnej mierze efektem istniejącego...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketingowo o sporcie
Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 369 str., oprawa miękka "Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zarządzanie w wybranych obszarach sportu turystyki i rekreacj...
Katowice 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękka Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz zbliżającego się Euro...
od 47.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...
od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne
Warszawa 2013, wydanie 1, format 160 x 230, objętość 270 str., oprawa miękkaZ recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach ? a także w sytuacji polskiego rolnictwa ? należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z...
od 45.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie