Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomiaAnatomia organizacji sportowych i turystycznych

Anatomia organizacji sportowych i turystycznych

Porównanie cen Anatomia organizacji sportowych i turystycznych.

Anatomia organizacji sportowych i turystycznych

od 105.00 zł

rozwiń / zwiń

  • Metody organizacji i zarządzania Kształtowanie relacji organ...

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 324 str., oprawa miękka Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gospodarowanie kapitałem ludzkim w organizacji W kierunku pop...

    Rzeszów 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 205 str., oprawa miękkaPodręcznik stanowi źródło usystematyzowanej, podstawowej i wybranej wiedzy, podanej w przystępny sposób z zakresu istoty zarządzania kapitałem ludzkim, funkcji, etapów gospodarowania kapitałem ludzkim i struktury, zasad organizacji pracy i metod tworzenia struktur organizacyjnych. Jest napisany w sposób jasny i przejrzysty z zachowaniem zasady wynikania kolejnych treści i...

    0 Ocen produktu

    od 17.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych - PWN

    Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjność produktów turystycznych

    Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...

    0 Ocen produktu

    od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych /DIFIN

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • System zarządzania jakością usług zasady i metody na przyk...

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 243 str., oprawa miękka Troska o dobre i trwałe relacje z klientami traktowana jest jako jeden z ważnych czynników o charakterze niematerialnym, stanowiących podstawę rozwoju organizacji usługowych oraz wzrostu ich wartości. Zasadniczą przesłanką budowy pozytywnych relacji klientów z organizacją jest zaspokajanie ich wymagań i oczekiwań poprzez świadczenie wysokiej jakości usług. Czynnik jakości coraz...

    0 Ocen produktu

    od 26.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.