
System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych
Porównanie cen System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych.
System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych





od 26.00 zł
Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 243 str., oprawa miękka Troska o dobre i trwałe relacje z klientami traktowana jest jako jeden z ważnych czynników o charakterze niematerialnym, stanowiących podstawę rozwoju organizacji usługowych oraz wzrostu ich wartości. Zasadniczą przesłanką budowy pozytywnych relacji klientów z organizacją jest zaspokajanie ich wymagań i oczekiwań poprzez świadczenie wysokiej jakości usług. Czynnik jakości coraz...
-
System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych
Szczegóły oferty
Dostawa: od 0.00 zł
Dostępność: sprawdź dostępność w sklepie26.00 zł