System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych
Porównanie cen System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych.
System zarządzania jakością usług zasady i metody na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych
od 26.00 zł
-
Marketing usług turystycznych - PWN
Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług turystycznych /DIFIN
Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...
od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich
Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich WSiP
Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...
od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...
od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Warszawa 2008, wydanie 1, format 140 x 200, objętość 172 str., oprawa miękkaKsiążka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;różne uwarunkowania (psychologiczne,...
od 35.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Metody organizacji i zarządzania Kształtowanie relacji organ...
Warszawa 2013, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 324 str., oprawa miękka Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie