Jesteś tutaj:Strona GłównaDLA DZIECKAZabawki

Zabawki

Porównanie cen w DLA DZIECKA, Zabawki.

  • GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO

    BYSTRE OCZKO Wspaniała, towarzyska gra dla najmłodszych od firmy Adamigo. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU: - 4 dwustronne plansze do gry, - 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm, - Instrukcja gry. WIEK: - Powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: - 1-8 WYMIARY OPAKOWANIA: 22 x 37 x 5 cmWAGA OPAKOWANIA:- 1200 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 48.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO 8 GIER W KUFERKU

    Gra Bystre Oczko to świetna gra edukacyjna dla dzieci. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona jest dla młodszych. Zestaw zawiera 8 różnych plansz do 8 gier, które urozmaicą zabawę. Gra Bystre Oczko wyrabia u dzieci spostrzegawczość, refleks, ćwiczy pamięć, analizę wzrokową i słuchową, a także uczy rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Gry posiadają proste i różnorodne zasady, które pozwalają na wspólną zabawę dzieci w różnym wieku. W zawartej instrukcji opisanych jest 8 gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Bystre Oczko to gra polecana przez pedagogów logopedów. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wygrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ: - 96 elementów - 8 plansz do gry - instrukcja gry. WIEK: powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: 1-4 WYMIARY: opakowania: 22 x 16 x 8 cm WAGA: 425 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra edukacyjna domino 28 kostek

    GRA EDUKACYJNA  -DREWNIANE DOMINODomino to gra, w której używa się płytek nazywanych kamieniami. Każda płytka podzielona jest na dwa kwadratowe pola z zaznaczonymi oczkami. Najpopularniejsza wersja składa się z 28 kamieni: wszystkie kombinacje liczb od 0 (tzw. ?mydło?) do 6. Znajduje się na nich po siedem pól: pustych, z jednym oczkiem, z dwoma, trzema, czterema, pięcioma i sześcioma ? razem 168 oczek.Domino świetnie wpływa na rozwój logicznego myślenia, wspaniale rozwija umysł dzieci. Cechy produktu:Wykonany w całości z drewna Estetycznie zapakowany w drewniane pudełkoDuże wyraźne płytkiNajpopularniejsza wersja (28 płytek)W zestawie:28 płytekOrygnalne drewniane pudełko...

    0 Ocen produktu

    od 4.59 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA

    GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA   OPIS   PRODUCENT - GRANNA   Zasady ruchu drogowego są już proste! Czy wiesz z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze?Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie?   W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych. Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową (a potem na prawo jazdy). Powodzenia!   Przebieg gry: Najmłodsze dziecko rozpoczyna grę. Rzuca kostką i porusza się po planszy maksymalnie o tyle pól, ile wskaże kostka z oczkami. Uwaga! Ruch może być krótszy niż wskazanie kostki, ale gracz nie może sie zatrzymać na polu, na którym stoi już inny rowerzysta.   Przykład: Gracz wyrzuci 4 oczka. Na swojej drodze na drugim polu widzi znak zapytania. Może się zatrzymać na tym polu i odpowiedzieć na pytanie. W trakcie gry dziecko musi odwiedzić trzy miejsca, które wylosowało na żetonach. W każdym z tych miejsc zostawia wylosowany żeton.  Przykład: Franek stanął na polu basen.   Bierze z  karty egzaminacyjnej żeton z basenem i układa na dużej planszy na namalowanym basenie.   Nie ma znaczenia, w jakiej kolejności gracz odwiedzi wylosowane miejsca, istotne jest tylko, aby respektował zasady ruchu drogowego. Na planszy narysowanych jest 12 miejsc, które dzieci mogą odwiedzać ? biblioteka, sklep zoologiczny, basen, apteka, kwiaciarnia, cukiernia itd. Gdy w trakcie przejażdżki po mieście, dziecko zatrzyma się (zakończy ruch) na polu ze znakiem zapytania, losuje jedną kartę z talii i odpowiada na pytanie na niej umieszczone. Pytanie czyta sam gracz lub osoba prowadząca.   Gracz nie może podglądać odpowiedzi, która umieszczona jest na odwrotnej stronie karty. Jeżeli gracz prawidłowo odpowie na pytanie, w nagrodę może jeszcze raz rzucić kostką i wykonać ruch.   Po zakończeniu jego działań następny ruch wykonuje gracz siedzący po lewej stronie.Pola jasnożółte to pola specjalne. Obok tych pól znajdują się znaki drogowe. Znaki obowiązują tylko wtedy, gdy mijając mamy je z prawej strony. Na tych polach trzeba zastosować specjalne zasady. Tabelka pokazuje, jak należy się zachować przy każdym ze znaków.   Zakończenie gry: Kto pierwszy pozostawi na planszy swoje żetony i wróci do domu, ten wygra. Wesołej zabawy!   GRA PRZEZNACZONA: dla 1 do 4 graczy.   ZESTAW ZAWIERA: ? planszę? 53 karty z pytaniami? 12 żetonów z miejscami docelowymi? 4 rowerzystów z podstawkami ? planszę ze znakami drogowymi? 4 karty rowerowe? kartę bezpieczeństwa? kostkę do gry? instrukcję   WIEK: od 6 do 12 lat    WYMIARY: wielkość opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm   ZASILANIE: nie dotyczy   Produkt zapakowany jest w nowe i oryginalne opakowanie.    

    0 Ocen produktu

    od 31.85 zł Zobacz oferty w 2 sklepach

  • GRA EDUKACYJNA JUNIOR GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Junior - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Dzięki tej zabawie Twoje dziecko szybko nauczy się kojarzyć zawody, zwierzęta itd. oraz ich nazwy.Ważnym jest, że plansze w grze zawierają zarówno hasła (nazwy) jak i obrazki.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Junior - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 37 x 23 x 5 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA MAŁY MIŚ + PLAKAT GRATIS

    Gra mały miś od firmy Granna to świetna zabawka edukacyjna dla każdego dziecka, która pomoże odkrywać świat na wesoło.W Małym Misiu zadaniem dzieci jest ułożenie obrazków tak, aby tworzyły spójną i logiczną historyjkę. Każdy dzień małego misia jest pełen wrażeń, a to lepi bałwanka, a to urządza wspaniały piknik czy też piecze pyszny tort urodzinowy postaraj się ułożyć wszystkie osiem historyjek Małego Misia.Gra posiada 8 trzyelementowych historyjek.Dzięki grze dzieci poznają reakcje przyczynowo-skutkowe, ćwicząc przy tym koncentrację i spostrzegawczość.Gra rozwija koncentrację, słownictwo, małą motorykę oraz spostrzegawczość. Gra wyprodukowana w Polsce. ZAWARTOŚĆ:- 8 trzyelementowych puzzli- plakat edukacyjny- instrukcja WIEK:2-4 LICZBA GRACZY:1-4 WYMIARY:opakowania: ok 27,5 x 19 x 5,5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 2 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 26.61 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna Mistrz Ortografii Zestaw Edukacyjny - Adamigo

    Celem gry jest nauka ortografii z zakresu nauczania w klasie I-III, przez wzrokowe kodowanietrudnych wyrazów.Ciekawa forma gry łączy w sobie świetną zabawę, a jednocześnie pomaga dziecku w niełatwejpolskiej pisowni.Opakowanie zawiera 6 propozycji gier i zabaw.Z problemami ortograficznymi boryka się wiele dzieci.Dobrze jest już od najmłodszych lat zatroszczyć się o jego twórczy rozwój w oparciu o różnegorodzaju gry, zabawy czy pomoce edukacyjne.Oferowana przez nas gra idealnie sprawdzi się jako powtórka przed dyktandem i pomoże zrozumiećuczniowi to, co wydawało się trudne. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:- 70 dwustronnych kafelków o wym. 42 x 42 mm- 70 dwustronnych kartoników o wym. 78 x 22 mm- Instrukcja WIEK:- Powyżej 6 lat LICZBA GRACZY:- Od 1 do 4 WYMIARY OPAKOWANIA:- 28,5 x 19,5 x 4,5 cm WAGA OPAKOWANIA:- 450 g UWAGI:Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej.Zaleca się zachować niniejsze opakowanie.Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które łatwo połknąć lub które mogą dostać się do dróg oddechowych - NIEBEZPIECZEŃSTWO UDUSZENIA.

    0 Ocen produktu

    od 26.65 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA NASI PRZYJACIELE GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Nasi Przyjaciele - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajdują się rysunki o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Znajdziemy tu aż 99 różnorodnych zadań!Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Nasi Przyjaciele - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 33 x 24 x 5 cmZASILANIE:1 x bateria 9V 6LF22 - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA PLANETA ZWIERZĄT GRANNA

    Planeta zwierząt to świetna zabawka edukacyjna dla każdego dziecka, które interesuje się światem zwierząt.Dzięki tej grze Twoje dziecko będzie miało możliwość poznać zwierzęta świata.Celem graczy jest przyporządkowanie kart zwierząt do właściwych kontynentów oraz uszeregowanie ich zgodnie z wartościami ich cech. Gdy dowolny z graczy pozbędzie się ostatniej karty, runda kończy się, a pozostałym graczom przyznawane są żetony punktów karnych za karty, które zostały im w ręku.Wygrywa ta osoba która zna lepiej świat zwierząt oraz uzyska więcej punktów. Gra wyprodukowana w Polsce. PRZEBIEG GRY:Ważne jest umieszczenie żetonów z kontynentami i cechami. Po dwa kontynenty na jedną cechę dzięki temu w późniejszej rozgrywce będą przyznawane punkty za prawidłowe odpowiedzi.W swoim ruchu gracz wybiera z kart trzymanych w ręku i deklaruje, na którym kontynencie chciałby ją umieścić, Dodatkowo, jeżeli przy wybranym kontynencie znajdują się już jakieś karty zwierząt, gracz musi zdecydować, pomiędzy którymi kartami chciałby umieścić swoją.Jeżeli gracz przyporządkował kartę do kontynentu i umieścił we właściwym miejscu otrzymuje punkty. Jeżeli karta została umiejscowiona nieprawidłowo jego karta zostaje w ręku i gracz traci kolejkę ZAWARTOŚĆ:-110 kart- 50 żetonów punktów- 6 żetonów kontynentów - 3 żetony cech: Prędkość, wielkość, wiek- pionki ekologa oraz myśliwego- instrukcja WIEK:8 + LICZBA GRACZY:2-6 WYMIARY:opakowania: ok 27 x 18,5 x 5,5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 28.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA POCZTA

    Gra Poczta od firmy Adamigo to świetna gra dla edukacyjna dla twojego dziecka.Po której stronie nakleja się znaczek pocztowy i w którym miejscu należy wpisać nadawcę na kopercie?Jak wypełnić druki pocztowe? Niewątpliwie kiedyś przed takimi pytaniami stanie również Twoje dziecko.Już teraz pomóż mu zaznajomić się z umiejętnością np. wysyłania listów.Gra „Poczta”, jest wspaniałą zabawą dla dzieci, które lubią liczyć, wypełniać i wpisywać cyferki.Ponadto to bardzo ciekawa alternatywa dla prowadzenia pierwszych interesów.Gra zawiera komplet kopert, znaczków-naklejek, zestaw banknotów, druki pocztowe, bajecznie kolorowe karty pocztowe i widokówki, a także mini okienko pocztowe.Bawiąc się tą wyjątkową grą maluch uczy się ważnych umiejętności, które w późniejszym okresie jego życia zwiększą jego samodzielność. ZAWARTOŚĆ:- okienko pocztowe,- komplet banknotów: 10zł, 20zł, 50zł, 100zł, 200zł,- koperty,- monety pocztowe o nominałach: 1, 2, 5, 10, 20, 50 ,- różne rodzaje znaczków,- stempel i poduszkę do tuszu,- kilkanaście rodzajów pocztówek i kart pocztowych.- druki pocztowe WIEK:powyżej 4 lat LICZBA GRACZY:1+ WYMIARY:opakowania: 36,5 x 21,5 x 5 cm ZASILANIE:nie dotyczy UWAGI:Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 45.69 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB

    Nauka matematyki nie musi być nudna, a z grą Poszukiwacze zaginionych liczb staje się naprawdę świetną zabawą! Jeżeli chcesz szybko nauczyć się dodawać i odejmować - wyrusz z nami na pełną tajemnic wyprawę po zaginione liczby. W matematycznej krainie czekają na Ciebie niezapomniane przygody! Wybierz się z przyjaciółmi do leśnego gąszczu i tajemniczych podziemi. W tej dzikiej matematycznej krainie ktoś zostawił drabiny, po których możecie się wspinać, ale po drodze czekają na Was zadania, z którymi poradzą sobie najbardziej sprytni i odważni gracze. Pokonuj sumy i różnice, przedzieraj się coraz dalej i dotrzyj na skraj planszy przed innymi! Zwycięży ten, kto zastosuje najlepszą kombinację kart liczbowych i żetonów. Wypatruj Jokera i zakończ tę ekspedycję jako pierwszy. Piękna grafika planszy i kart przeniesie dzieci do matematycznej krainy przygody. Gra jest doskonałą okazją do nauki matematyki na prostych działaniach. Dużym atutem tej gry są dwustronne plansze, co urozmaici rozgrywkę i zapewni przygody w zupełnie innej scenerii. 2 warianty rozgrywki! Ekologiczne farby przyjazne dziecku! Zawartość pudełka: - 2 plansze dwustronne - 64 karty - 192 obustronne żetony z cyframi - 4 pionki - instrukcja WIEK:5+ WYMIARY:34 x 24 x 6 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Istnieje ryzyko połknięcia drobnych elementów.

    0 Ocen produktu

    od 35.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA QUIZ ORTOGRAFICZNY UCZY ORTOGRAFII

    Quiz ortograficzny - to idealny sposób na naukę poprzez zabawę dla Twojego dziecka.Quiz jest nie tylko ciekawą formą spędzania czasu wolnego ale także sposobem na naukę ortografii oraz na zakończenie kłopotów z pisownią trudnych wyrazów.Quiz sprawi również, że Twoja pociecha nie będzie miała problemów w szkole, a dyktandabędą dla niej czystą formalnością!Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się ortografii szybko i bez żadnego wysiłku.Dzięki nauce poprzez zabawę dzieci zapamiętają nawet najtrudniejsze wyrazy.Dzięki temu, że gra skierowana jest do: od 1 do 7 graczy, Twoje dziecko może bawić się samo, jak i z przyjaciółmi czy rodziną. Zabawka posiada certyfikat jakości i bezpieczeństwa CE.ZAWARTOŚĆ:- 96 kart- magiczny czytnik- 36 żetonów z literami- 80 zetonów-biedronek- instrukcja i zasady pisowniWIEK:powyżej 7 latWYMIARY:27,5 x 19 x 5 cmZASILANIE:nie dotyczy

    0 Ocen produktu

    od 32.11 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna Quizy Zagadki Kota Psota

    Zawartość pudełka: Plansza, 75 kart z zagadkami, 4 piony, kostka do gry. Gra przeznaczona dla 2-4 grazcy. Zadaniem graczy jest przemierzenie wypełnionego zagadtami labiryntu Kota Psota. W dotarciu do jego serca graczom nie jednak wystarczy zwykły łud szczęścia, ale i bystry umysł. Zła odpowiedź na pytanie bowiem może gracza zmusić do opuszczenia kolejki lub nawet zawrócenia się z obranej drogi.

    0 Ocen produktu

    od 34.25 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna Quizy Zagadki Kota Psota #E1

    Zagadki kota psota to edukacyjna gra przeznaczona dla 2-4 graczy. Zadaniem graczy jest przemierzenie wypełnionego zagadkami labiryntu Kota Psota.W dotarciu do jego serca graczom nie jednak wystarczy zwykły łud szczęścia, ale i bystry umysł.Zła odpowiedź na pytanie bowiem może gracza zmusić do opuszczenia kolejki lub nawet zawrócenia się z obranej drogi.ZAWARTOŚĆ:- plansza do gry- 75 kart z zagadkami- 4 pionki- kostka do gry- instrukcjaWIEK:3+WYMIARY:36 x 22,5 x 5 cmUWAGI:Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 44.15 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA RODZINNA FAMILY ALIAS TACTIC WERSJA PODRÓŻNA

    GRA EDUKACYJNA FAMILY ALIAS Jest to wspaniała zabawa dla całej rodziny, bardzo popularna w wielu krajach. Polega na objaśnianiu haseł z kart dzięki wypowiadaniu synonimów,stosowaniu podpowiedzi, gestykulacji, czegokolwiek co pomoże w odgadnięciu hasła. Gra zawiera dwa typy kart o różnym poziomie trudności. W każdej kolejce strzałka wskaże kto będzie odgadywał. Family Alians to gra zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. W grze znajdują się dwa typy kart o różnych poziomach. Za każdą poprawną odpowiedź osoba odgadująca jak i objaśniająca przesuwa swoje pionki na planszy. Kto pierwszy dotrze do mety zwycięża. Jest to bardzo prosta i przyjemna gra dla całej rodziny. Jej zasady są przejrzyste, gwarantują super zabawę. Zaproś przyjaciół do wspaniałej gry. Zawartość: -60 kart rodzinnych -40 kart dla dorosłych -klepsydra -bloczek z karteczkami -długopis -podstawka na strzałkę -strzałka -zasady gry WIEK: 7+ WAGA: 270 g. WYMIARY: opakowania 11 x 18,5 x 3,5 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 7 lat

    0 Ocen produktu

    od 27.17 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA SŁÓWKA TREFL

    Grając w Słówka, masz szansę zostać mistrzem słowa! 2 typy rozgrywki, podzielone dodatkowo na 2 poziomy trudności, zapewniają znakomitą zabawę dla graczy w różnym wieku. Zadaniem graczy jest ułożenie na planszy nazw zwierząt i roślin występujących w Polsce. Nie jest to proste, bo każdy gracz losuje jedną kartę w rundzie i układa dokładnie to słowo, które umieszczone jest na karcie. Zasady określające możliwe sposoby ułożenia wyrazów na planszy są dodatkowym utrudnieniem. Pamiętaj, że każde słowo musi przecinać się ze słowami ułożonymi wcześniej. Aby zostać mistrzem, układaj wyrazy w taki sposób, żeby jak najczęściej przecinały się z innymi i zakrywały pola specjalne oznaczone trzema kolorami. Tylko tak zyskasz dodatkowe punkty i pokonasz przeciwników. Gra ćwiczy koncentrację, rozwija spostrzegawczość i umiejętności językowe. Karty z obrazkami stwarzają doskonałą okazję do tego, żeby lepiej poznać faunę i florę Polski. Duża plansza! Ekologiczne, przyjazne dzieciom farby! Zawartość pudełka: - podwójna plansza - 384 dwustronne żetony z literami alfabetu - 96 żetonów punktów - 56 kart do gry z obrazkami i nazwami zwierząt i kwiatów występujących w Polsce - 24 karty specjalne z poleceniami WIEK:5 + WYMIARY:opakowania: 33 x 23 x 6 cm UWAGI:Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej lat 3. Istnieje możliwość połknięcia drobnych elementów. Prosimy zachować opakowanie ze względu na zawarte informacje oraz ewentualną reklamację.

    0 Ocen produktu

    od 40.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra edukacyjna spadające małpki

    0 Ocen produktu

    od 29.27 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA ŚWIAT DINOZAURÓW GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Świat Dinozaurów to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajdują się 204 kolorowe obrazki, spośród których należy wybrać 80 prawidłowych odpowiedzi.Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt.Jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka długopisem odpowiedni punkt.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Gra zawiera aż 80 różnorodnych zadań!Dzięki tej grze Twoje dziecko sprawdzi swoją wiedzę o dinozaurach.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Świat Dinozaurów - 12 plansz WIEK:4+ WYMIARY:opakowania: 25 x 25 x 6 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI 100EL DIY

    GRA EDUKACYJNA TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI100 ELEMENTÓW ZRÓB TO SAMOpis produktu:Zestaw kolorowych, piankowych i elastycznych pałeczek służących do formowania różnych wzorów. Są przyjemne w dotyku.Można je zginać i zaplatać w tworząc różne wzory. Znakomicie pobudzają wyobraźnię i kreatywność dzieci już od trzeciego roku życia.Doskonale trzymają kształt, a po skończeniu zabawy bez trudu można przywrócić ich początkową formę. Dołączona do zestawu instrukcja pomoże w stworzeniu wielu ciekawych wzorów. Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia i ilość dostępnych elementów.Doskonała gra dla całej rodziny rozwijająca, kreatywność,twórcze myślenie i zręczność!Zawartość zestawu:48x piankowych pałeczek różnej długości36x łączników i 4x koła10x kartoników z obrazkamiInstrukcja obsługi1x podstawkaZapakowane w estetyczne i oryginalne pudełko

    0 Ocen produktu

    od 92.82 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI 61EL DIY

    GRA EDUKACYJNA TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI61 ELEMENTÓWZRÓB TO SAMOpis produktu:Zestaw kolorowych, piankowych i elastycznych pałeczek służących do formowania różnych wzorów. Są przyjemne w dotyku.Można je zginać i zaplatać w tworząc różne wzory. Znakomicie pobudzają wyobraźnię i kreatywność dzieci już od trzeciego roku życia.Doskonale trzymają kształt, a po skończeniu zabawy bez trudu można przywrócić ich początkową formę. Dołączona do zestawu instrukcja pomoże w stworzeniu wielu ciekawych wzorów. Ograniczyć nas może jedynie nasza wyobraźnia i ilość dostępnych elementów.Twoje dziecko będzie zachwycone!Doskonała gra dla Całej rodziny.Gra doskonale rozwija kreatywność, twórcze myślenie i zręczność!Niech Twoje dziecko stanie się konstruktorem!Zawartość zestawu:26x piankowych pałeczek różnej długości20x łączników i 4x koła10x obrazków ze zwierzątkami i twarzamiInstrukcja obsługiZapakowane w estetyczne i oryginalne pudełko

    0 Ocen produktu

    od 49.77 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI 84EL DIY

    GRA EDUKACYJNA TĘCZOWE ZAKRĘCONE DRUCIKI84 ELEMENTÓW ZRÓB TO SAMOpis produktu:Zestaw kolorowych, piankowych i elastycznych pałeczek służących do formowania różnych wzorów. Są przyjemne w dotyku.Można je zginać i zaplatać w tworząc różne wzory. Znakomicie pobudzają wyobraźnię i kreatywność dzieci już od trzeciego roku życia. Doskonale trzymają kształt, a po skończeniu zabawy bez trudu można przywrócić ich początkową formę. Dołączona do zestawu instrukcja pomoże w stworzeniu wielu ciekawych wzorów. Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia i ilość dostępnych elementów. Doskonała gra dla całej rodziny! Zawartość zestawu:36x piankowych pałeczek różnej długości32x łączników i 4x koła10x obrazków ze zwierzątkami, twarzami i kwiatkamiInstrukcja obsługi1x podstawka Zapakowane w estetyczne i oryginalne pudełko

    0 Ocen produktu

    od 75.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA WESOŁA FARMA

    Gra edukacyjna Wesoła farma od firmy Adamigo to świetna gra dla każdego dziecka! Wesoła farma” to gra, która doskonali analizę wzrokową, wyrabia spostrzegawczość, usprawnia procesy kojarzenia obrazu z nazwą i zapisem literowym. Ponadto to wspaniała zabawa, która wyzwala pozytywne emocje. Gra „Wesoła farma” umożliwia Twojemu dziecku poznanie zwierzątek, jakie możemy znaleźć na polskiej farmie lub wsi. Gra posiada 3 warianty rozgrywki 1 Wariant: Każde z dzieci wybiera po jednej planszy ze zwierzątkami, następnie na stole wykładane są tafelki w taki sposób aby rysunki zwierząt były widoczne dla każdego. Na środku umieszcza się tarczę losującą. Rozgrywka rozpoczyna się zakręceniem tarczy losującej. Kiedy wskazówka zatrzyma się, gracz porównuję rysunki z wskazanego pola ze swoją planszą. Jeżeli znajdzie na wylosowanym polu zwierzątko, takie jak na swojej planszy, zabiera spośród kart, tę na której widnieje rysunek tego zwierzątka. Do gry przystępuje kolejny gracz który postępuje tak samo. Wygrywa ten gracz, który pierwszy zgromadzi sześć kart ze zwierzątkami. 2 Wariant: Przygotowanie gry jest podobne jak w poprzednim wariancie z taką różnicą, że tafelki rozkłada się na stole w taki sposób, aby obrazki zwierząt były zwrócone w stronę stołu, a gracze mogli odczytać nazwy zwierząt. Pierwszy gracz wprawia w ruch wskazówkę losująca, jeżeli na wylosowanym polu odnajdzie zwierzątko ze swojej farmy, po nazwaniu tego zwierzątka, odnajduje tafelek z jego nazwą i jeżeli po odwróceniu tafelka okaże się, ze jest to zwierzę z jego planszy, zatrzymuje dla siebie. Wygrywa gracz, który zgromadzi osiem zwierząt. 3 Wariant:Każdy z uczestników gry wybiera jedną dużą planszę z ilustracjami i kładzie ją przed sobą.Prowadzący grę losuje tafelek, pokazuje go graczom i nazywa zwierzę, jakie się na nim znajduje. Gracz który odnajdzie zwierzątko na swojej planszy, podnosi rękę i mówi: "mam" i pokazuje je na swojej planszy. Tafelek otrzymuje gracz, który odnalazł to zwierzątko jako pierwszy.Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę kartoników. ZAWARTOŚĆ:- 4 sztywne lakierowane plansze,- plansze losującą z wirującą wskazówką,- 40 twardych, dwustronnych tafelków,- instrukcję gry. WIEK: powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: 1-4 WYMIARY: opakowania: 28 x 18 x 4 cm ZASILANIE: nie dotyczy UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 27.24 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA WESOŁA RODZINKA GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Wesoła Rozinka - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajdują się rysunki o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Wesoła Rodzinka - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 33 x 24 x 5 cmZASILANIE:1 x bateria 9V 6LF22 - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA ZOSTAŃ POLICJANTEM

    GRA EDUKACYJNA ZOSTAŃ POLICJANTEM     OPIS   PRODUCENT - IMPORT     GRA EDUKACYJNA ZOSTAŃ POLICJANTEM     Rewelacyjna edukacyjna gra planszowa,dzięki której bawiąc się, każde dziecko   pozna zasady zachowania w sytuacjach awaryjnych i nauczy się unikać   niebezpieczeństw. Zapamięta również numery alarmowe, które pozwolą mu   zawiadomić odpowiednie służby w przypadku zagrożenia życia i zdrowia własnego   lub innych.Przez zabawę Twoja pociecha nauczy się kogo zawiadomić w przypadku   zauważenia wypadku. Dowie się także co robić, aby być bezpiecznym nad wodą i w   domu oraz czego nie należy robić, aby nie stwarzać niebezpiecznych sytuacji.   Zawartość pudełka: plansza, pionki z podstawkami, tarczę ze strzałką, karty   certyfikaty, odznaki, karty zbiorcze, żetony, opis gry Gra przeznaczona od 2 do 4   graczy.                                        

    0 Ocen produktu

    od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA ZWIERZAKI GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Zwierzaki - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Znajdziemy tu różne zabawy, np.: kto tu mieszka?, czy czyj to cień?.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Zwierzaki - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 33 x 24 x 5 cmZASILANIE:1 x bateria 9V 6LF22 - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA ELEKTRONICZNA NASI PRZYJACIELE

    GRA ELEKTRONICZNA  NASI PRZYJACIELE   OPIS     PRODUCENT - IMPORT   EDUKACYJNA GRA ELEKTRONICZNA NASI PRZYJACIELE Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 99   zadań. Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Gracz dotyka jednocześnie   skojarzone ze sobą 2 punkty na planszy. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali   się lampka. Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę, przed   przystąpieniem do gry należy zainstalować baterie 9V (gra nie zawiera baterii).   Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności   interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi.Gry planszowe,   karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i   przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci.Gry są doskonałym sposobem   na wspólną zabawę w gronie najbliższych.Dzięki takim zabawom dzieci więcej czasu   mogą spędzić z rodzicami. Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko,   idealnie nadające się na prezent.   certyfikat CE wiek 5+ wymiar opakowania 33 x 23 x 5 cm waga 0,5 kg płeć dziewczynka chłopiec uniseks baterie 9 V brak w zestawie            

    0 Ocen produktu

    od 38.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA GŁODNE HIPOPOTAMY HIPCIE HIPPO FLIPP HASBRO

    GŁODNE HIPOPOTAMY - HIPPO FLIP od firmy Hasbro to wspaniała gra zręcznościowa dla Twojego dziecka.Rozwija refleks i wprowadza do zabawy ducha rywalizacji.Hipopotamy są głodne!Zjedz jak najwięcej smakołyków.Wygrywa gracz, który uzbiera najwięcej czerwonych kulek.Do gry można wprowadzić również żółtą, bonusową kulkę.Można również ustalić zasadę, że wygrywa osoba, która pierwsza zdobędzie żółtą kuleczkę. Gra wyzwoli mnóstwo pozytywnych emocji i dużo śmiechu. Gwarantowana świetna zabawa dla dzieci i dorosłych. Uwaga:Opakowanie gry oraz instrukcja są w niemieckiej wersji językowej.Instrukcja w języku polskim naklejona jest na opakowaniu. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:- Podstawka/plansza do gry- 4 hipopotamy- 1 żółta kulka- 19 czerwonych kulek- Kolorowa instrukcja (w języku niemieckim)- Polska instrukcja znajduje się na opakowaniu LICZBA GRACZY:- Od 2 do 4 WIEK GRACZY:- Powyżej 4 lat WYMIARY OPAKOWANIA:- Ok. 26,5 x 26,5 x 12 cmWAGA OPAKOWANIA:- Ok. 775 g UWAGI:Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które łatwo połknąć lub które mogą dostać się do dróg oddechowych - NIEBEZPIECZEŃSTWO UDUSZENIA.

    0 Ocen produktu

    od 71.89 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Hokej Unihokej latający krążek - bramki krążek

    null

    0 Ocen produktu

    od 56.65 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA IQ 2X2 W PARY

    Gra 2x2 Gra w pary od firmy Granna to świetna gra dla każdego dziecka!Uczy zankomicie tabliczki mnożenia!Oto jedyna w swoim rodzaju gra w pary. Bohaterami ilustracji są kolorowe liczby. Gra dostarcza emocjonującej rozrywki i niespodziewanych efektów komicznych, a jednocześnie... nawet najbardziej opornych nauczy tabliczki mnożenia. Reguły gry – podobne jak w MEMO. W tej wersji odkrywamy kolejno po 2 karty, jedną ze znakiem mnożenia x, drugą ze znakiem równości = na odwrocie. Zbieramy karty, które są zapisem prawidłowego działania, a wygrywa ten, kto uzbiera ich najwięcej. UWAGA, DOROŚLI: najmłodsi często wygrywają! Przebieg gry:Wersja pierwszaNajmłodsze dzieci mogą traktować karty jak układankę, to znaczy do kart z działaniami mogą dobierać karty z wynikami lub odwrotnie. W tej wersji zabawy rozrzucamy kartoniki na stole liczbami do góry. Jeśli chcemy, by gra trwała krócej lub była bardziej dynamiczna, możemy wykorzystać mniej par, np. I5–20. Na początku gry uczestnikom rzadko udaje się tra?ć na prawidłowe działanie. Decyduje o tym przypadek. Jednak podczas rozgrywki gracze coraz lepiej zapamiętują położenie poszczególnych kart i coraz częściej zbierają prawidłowe działania. Jeżeli po odkryciu dwóch kartoników gracz przypomni sobie, gdzie leży karta pasująca do jednego z nich, nie wolno mu jej odkryć i zabrać. Musi zakryć obrazki i czekać na swoją kolejkę, o ile ktoś go nie ubiegnie. Odwraca się zawsze tylko dwa kartoniki.Wersja drugaBardzo wesołą odmianą gry w pary jest KLEPAK. Początek gry jest taki sam jak w poprzedniej wersji. Jednak gracz, który odkrywa kartoniki, musi po odwróceniu położyć je z powrotem OBRAZKAMI DO GÓRY w miejscach, w których leżały poprzednio. Pozostali gracze powinniczujnie śledzić jego ruchy, ponieważ parę weźmie nie ten, kto ją odkrył, ale ten, kto przykryje dłonią DRUGI z odkrytych kartoników, o ile stanowi on parę z pierwszym. W praktyce wszystko odbywa się tak szybko, że pod koniec gry głównie słychać głośne klepanie w stół – stąd nazwa gry. Jeśli gracz się pomyli i klepnie dłonią kartonik, który wcale nie stanowi pary z innym odkrytym musi odłożyć jedną z par, które zebrał do tej pory. Jeżeli jeszcze nic nie zebrał – nic nie oddaje.Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE.GRA PRZEZNACZONA:dla 1 do 6 graczy.ZAWARTOŚĆ:– 38 kartoników z działaniami tabliczki mnożenia– 38 kartoników z wynikami działań tabliczki mnożenia– 1 element zapasowy– plansza – tabliczka mnożenia– instrukcjaWIEK:powyżej 6 lat WYMIARY:opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cmZASILANIE:nie dotyczy

    0 Ocen produktu

    od 33.15 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO

    Quiz Wiem Wszystko! to idealna gra dla każdego dziecka, które znajdzie tu odpowiedzi na wszystkie ważne pytania!Wiem Wszystko! zawiera kilkaset pytań z różnych dziedzin i tematów.Zestaw zawiera dwa rodzaje kart - karty z pytaniami i odpowiedziami oraz karty z obrazkami i przysłowiami.Karty należy ułożyć na dwóch stosikach - na jednym te z obrazkami, na drugim te bez ilustracji.Przed rozpoczęciem gry należy także rozłożyć planszę.Każdy z graczy musi ustawić swój pionek na polu startowym o tym samym kolorze.1. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz, decyduje on czy chce odpowiadać na pytanie 1, 2 czy 3 z danej karty.Osoba prowadząca grę lub osoba siedząca po jego prawej stronie czyta mu pytanie i trzy wersje odpowiedzi.Jeżeli odpowiedź była poprawna, gracz może przesunąć swój pionek o jedno pole na ścieżce w kolorze pionka.Jeśli udzielił błędnej odpowiedzi, nie przesuwa pionka.Gdy uczestnik gry postawi swój pionek na polu o innym kolorze niż pozostałe pola ścieżki, odgaduje przysłowie z wylosowanej karty ze stosu kart z obrazkami.Każdy z graczy odpowiada po kolei na jedno pytanie.Wygrywa osoba, która jako pierwsza opuści swoją ścieżkę i postawi pionek na polu końcowym - kółku obok ścieżek. 2. Karty z ilustracjami przysłów można wykorzystywać także do popularnej gry Kalambury!Jeden z graczy za pomocą ruchów i gestów przedstawia pozostałym graczom hasło - treść przysłowia, które przedstawia dany obrazek.Gracz, który odgadnie o jakie przysłowie chodzi, zdobywa punkt.Wygrywa osoba, która uzbiera największą ilość punktów! ZAWARTOŚĆ:- 45 kart z pytaniami i odpowiedziami- 45 kart z przysłowiami- plansza do gry- 6 pionków- instrukcja WIEK:6 - 10 latWYMIARY:opakowania: 28 x 19 x 5,5 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 31.85 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.