
Gry dziecięce, zręcznościowe
Porównanie cen w DLA DZIECKA, Zabawki oraz Gry dziecięce, zręcznościowe.
-
QUIZ ANGIELSKA PRZYGODA ADAMIGO
Ta niezwykła wycieczka do Londynu umożliwia podczas świetnej zabawy, utrwalenie angielskiego słownictwa. Gra zawiera ponad 100 dwustronnych kart z angielskimi słówkami, na których znajdują się nazwy przedmiotów, zwierząt, kształtów, kolorów i liczb.Karty można wykorzystywać do samodzielnej nauki słów!Świetny pomysł na naukę angielskiego dla najmłodszych, w przystępnej formie.ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:Ponad 100 dwustronnych kart do gry4 pionki, kostka i instrukcjasztywna plansza WIEK GRACZY:5+ LICZBA GRACZY:2-4 WYMIARY OPAKOWANIA:19 x 28 x 4 cm WYMIARY PLANSZY:32 x 24 cm WAGA OPAKOWANIA:300g UWAGI:Produkt nieodpowiedni dla dzieci do lat 3
od 27.69 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RACHMISTRZ. LICZBY RZĄDZĄ ŚWIATEM GRANNA
Nauka matematyki jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!Podczas tury gracze rzucają trzema kostkami, a następnie starają się jak najszybciej wykonać działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie.Uzyskany wynik to numer pola na planszy, na którym postawią swój znacznik.Wygra osoba, która na koniec rozgrywki będzie miała najwięcej połączonych ze sobą pól.Gra RACHMISTRZ jest świetnym narzędziem do nauki dodawania, odejmowania, dzielenia i mnożenia.Wspomaga rozwój logicznego myślenia, szacowania i orientacji przestrzennej.Na rynku dostępnych jest wiele gier, które starają się w przystępny sposób zachęcić do nauki matematyki.Jednak to Rachmistrz jako pierwszy odbiega od utartych schematów, i poprzez połączenie prostych działań z mechaniką nowoczesnej gry planszowej, robi to w sposób wyjątkowy.Unikalne podejście do tematu wyróżnia go na tle innych tego typu produktów. GRA PRZEZNACZONA:dla 2 do 6 graczy. ZAWARTOŚĆ:- dwustronna plansza do gry,- 3 kostki,- 72 kolorowe żetony,- klepsydra,- instrukcja. WIEK:10 lat+ WYMIARY:opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
od 32.76 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
REAL FEEL VR RACING KIEROWNICA I GOGLE SYMULATOR 3D REKLAMA
Symulator jazdy i gra 3D w jednym!Złap za kierownicę i poczuj się jak na prawdziwym torze wyścigowym!Poczuj każde uderzenie i zderzenie!Do dyspozycji jest 8 różnych torów – 3 układy dla 24 różnych wyścigów! Wybierz auto.W garażu jest ich aż 4 w różnych charakterystykach.Ściągnij darmową aplikację, wybierz samochód, tor i ścigaj się z innymi używając kierownicy z technologią Force Feedback. ZAWARTOŚĆ:Najważniejsze cechy produktu to:Kierownica z sensorem ruchu MAX FORCE FEEDBACKErgonomiczny designGogle z 42 mm obiektywemDziała ze słuchawkami (nie załączone)Regulowane paski gogliGogle z regulowanym uchwytem na smartfona (Kompatybilne z iPod Touch 6, iPhone 5, 6/6 Plus, 7/7 Plus i z większością telefonów z Android (smartfon nie załączony).Wymagania systemowe: smartfon, który obsługuje Bluetooth® 4.0(BLE), Android 4.3 lub wyższy, iOS 9.0* lub wyższy.Gogle VR działają także z innymi grami VR.Grać możesz wszędzie, nie potrzebujesz do tego WIFI. Gra sprawdzona przez dzieci, łatwa dla początkujących i pełne wyzwań dla zaawansowanych kierowców. WIEK:8+ WYMIARY:opakowania 25 x 26 x 15 cm ZASILANIE:Wymagane 3 baterie AAA/LR03 1,5 V ( nie załączono).Rekomendowane używanie baterii alkalicznych. UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
od 189.67 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
REMIK LICZBOWY DE LUX
Remik Liczbowy Deluxe to wyjątkowa gra na każdą okazję, idealna dla całej rodziny. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Celem graczy jest wyłożenie na stół wszystkich posiadanych kostek w taki sposób, by zdobyć jak największą liczbę punktów.Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia zostanie zwycięzcą.ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:- kostki z numerami- 136 szt.- kostki "Joker"- 4 szt.- kostki zapasowe- 4 szt.- półeczki- 10 szt.- worek- 1 szt.- instrukcjaLICZBA GRACZY:2-4WYMIARY:opakowania: 30 x 29 x 7 cmWAGA:760 gramUWAGI/OSTRZEŻENIA:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zestaw zawiera małe elementy- niebezpieczeństwo zakrztuszenia. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje. Konieczność nadzoru przy zabawie osoby dorosłej.
od 44.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RĘKA MNIE NĘKA GRA TOWARZYSKA REKLAMA
Ręka mnie nęka to świetna gra towarzyska, która zachwyci małych i dużych graczy!Gra dostarczy wszystkim dużo śmiechu i radości, wprowadzi napięcie i dreszczyk emocji - sprawdź!Zasady gry są niesamowicie proste.Ręka porusza się po niewielkim okręgu, a gdy się zatrzyma, wskaże palcem jednego z graczy.Wybrany gracz będzie musiał wykonać zadanie z serii "Prawda" lub "Wyzwanie".Ujawnij prawdę lub odpowiedz na wyzwanie!Ręka mnie nęka to niesamowita przygoda, którą możesz przeżyć z rodziną i przyjaciółmi nawet nie wychodząc z domu! ZAWARTOŚĆ:- ręka- 94 karty akcji "prawda czy wyzwanie"- 6 kart specjalnych "Joker"- instrukcja WIEK:5 + WYMIARY:opakowania: 27 x 21,5 x 15 cm WAGA:ok 770 gram ZASILANIE:3 x baterie AA 1,5 V - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w Regulaminie UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
od 133.37 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RODZINNA GRA KARCIANA BYSTRE OCZKO ADAMIGO
Wspaniała gra rodzinna Bystre Oczko. Gry zawierają elementy edukacyjne, poprawiają spostrzegawczość, pamięć i refleks.Zasady gry:Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło.Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy.Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry.Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM".Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy.Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek.Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:48 Kart2 notesikiinstrukcje WIEK GRACZY:3+ LICZBA GRACZY:2-6 WYMIARY OPAKOWANIA:15 x 24 x 4 cm WAGA OPAKOWANIA:300g UWAGI:Produkt nieodpowiedni dla dzieci do lat 3.
od 23.66 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RUBIKS RACE GRA LOGICZNA REKLAMA
Rubik`s race potrząsaj, przesuwaj, rozwiązuj.Ścigaj się przesuwając kolorowe płytki, by jako pierwszy ułożyć wylosowany wzór kolorów - przedstawiony w pojemniku do mieszania mini kostek.JAK GRAĆ:1. przykryj pojemnik z mini kostkami dłonią i porządnie potrząśnij by pomieszać kostki.W dalszym ciągu przykrywając pojemnik dłonią, potrząśnij nim na boki, by kostki wskoczyły na miejsca.2. połóż pojemnik z mini kostkami obok gry, by odkryć ułożenie i rozpocznij wyścig.3. gracze przesuwają płytki dp momentu, gdy 9 środkowych płytek z tacki odpowiada ułożeniu Z pojemnika z mini kostkami.Rzędy z boku wokół układu ze środka nie liczą się w tej grze.Każdy z graczy musi odtworzyć ułożenie widziane ze swojej pozycji, nie z boku lub na odwrót.Gracz, który jako pierwszy odtworzy ułożenie, zatrzaskuje ramkę i wygrywa.Gra przeznaczona dl 2 graczy w wieku powyżej 5 lat. ZAWARTOŚĆ:- podstawka do gry z ramką - 3 części,- 48 kolorowych płytek,- pojemnik na mini kostki,- 9 kolorowych mini kostek WIEK:5 lat+ WYMIARY:opakowania ok. 27 x 27 x 5 cm WAGA:485 g UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
od 75.92 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RYBEK NIE NA ŻARTY - EPEE REKLAMA TV
RYBEK Nie Na Żarty - to wspaniała zręcznościowa gra dla dzieci w wieku powyżej 4 lat.Największą atrakcją gry jest elektroniczna rybka.Po przesunięciu guziczka w pozycję ON znajdującego się na spodzie, rybka zacznie się obracać.Gra jest bardzo prosta.Podziel 12 kart na ilość graczy, tak by wszyscy mieli taką samą ilość kart do gry.Włącz rybkę i ustaw ją na podstawce.Gra rozpocznie się, gdy Rybek odwróci się do jednego z graczy i zapyta o kartę "masz jedzonko?" "uwielbiam jeść" ...Gracz, do którego się obróci Rybek musi wsunąć kartę w jego pyszczek.Pospiesz się. W przeciwnym razie Rybek Cie pominie.Jeśli nie zdążysz Rybek odwróci się do innego gracza.Kiedy Rybek otrzyma kartę od innego gracza wypowie jedną z kilku fraz np. "bombastycznie", "uwielbiam to", następnie obróci się w kierunku innego gracza i wyrzuci kartę w jego stronę.Gracz ten musi dołączyć kartę do swoich pozostałych kart.Koniec gry następuje, gdy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart.Wówczas Rybek odwróci się w jego stronę i poinformuje Go "Wygrywasz!" ZAWARTOŚĆ:- Rybek,- podstawa,- 12 kart. WIEK:4 lata + WYMIARY:opakowania 25,5 x 25,5 x 10,5Rybka długość ok 20 cmśrednica podstawy 22 cm WAGA:430 g ZASILANIE:3 x bateria AAA (LR03) - brak w zestawie UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, ze względu na drobne elementy łatwe do połknięcia-ryzyko udławienia.
od 52.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
RYZYKO GRA O TRON
W królestwach ludzi zapanowały wojna i chaos.W Westeros, po śmierci Roberta Baratheona, zabrakło władcy.Rywalizujące wielkie Rody dążą więc do przejęcia kontroli nad Żelaznym Tronem.Wciel się w dowódcę armii wielkich Rodów Starków, Baratheonów, Lannisterów, Tyrellów i Martellów.Teraz możesz stanąć do walki! Pamiętaj, że tylko przemyślana strategia i umiejętności przywódcze pomogą Ci w przejęciu władzy nad Westeros!Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku powyżej 18 lat. ZAWARTOŚĆ:- plansza z mapą Westeros,- 5 armii,- kontenerki do przechowywania pionków armii,- karty terytoriów,- kartę kończącą grę,- 5 kostek- instrukcję z zasadami. WIEK:18 lat + WYMIARY:opakowania: 40 x 27 x 6,5 cm WAGA:1200 g UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.Ryzyko zadławienia.
od 188.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SKĄD SIĘ WZIĘŁO GRA UKŁADANKA JAWA
Układanka zawiera 6 scenek. Znajdź 4 żetony z obrazkami, które kojarzą się ze scenką przedstawioną na planszy. Ułóż żetony na planszy w kolejności powstania danego produktu. Podczas zabawy dzieci poszerzają swoją wiedzę o otaczającym świecie. Poznaj związki przyczynowo-skutkowe. Rozwijaj pamięć i spostrzegawczość. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku 4-6 lat. Średni czas rozgrywki ok. 30 minut. ZAWARTOŚĆ: - 6 układanek, - żetony WYMIARY: opakowania ok.18 x 17 x 4 cm WIEK: 4 lata+ UWAGI: Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.
od 14.82 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SKRZATY 3 WESOŁE GRY KUKURYKU
SKRZATY - 3 WESOŁE GRY ZBIORY I KOLORYWspaniały zestaw trzech wesołych gier dla całej rodziny.Dołącz do trzech skrzacich braci, przenieś się do ich magicznego świata i baw się z nimi oraz ucz. Zestaw składa się z 3 gier:1. ZŁAP SKRZATAW tej grze rozrzucamy wszystkie skrzaty na stole lub podłodze tak, by utworzyły okrąg.Karty z zdaniami ustawia się w stosie, rewersem do góry.Gracz, który zaczyna bierze pierwszą tabliczkę z poleceniem, czyta je głośno po czym odkłada, tworząc nowy stos.Kolejni uczestnicy postępują tak samo.Gracze wykonują zaprezentowane zadanie, a zebrane skrzaty układają przed sobą.Rozgrywka trwa do momentu zebrania wszystkich skrzatów lub wykorzystania kart z zadaniami.Zwycięzcą zostaje posiadacz największej liczby skrzatów. 2. WZORY I KOLORYGra ta ma podobny początek do poprzedniej.Skrzaty rozrzucamy na stole lub podłodze, a tafelki ze wzorami układamy w stosie, rewersami do góry.Jeden z graczy rozdaje wszystkim uczestnikom po jednym tafelku.Gracze trzymają zakryte tafelki przed sobą.Na sygnał startu, który daje najmłodszy uczestnik, wszyscy odwracają swoje tafelki.Gracze dobierają do swoich tabliczek skrzaty pasujące wzorem i kolorem.Jeśli, któryś z uczestników zabawy uzna, że ma już wszystkie pasujące skrzaty, dobiera kolejny tafelek.Podczas rozgrywki gracze mogą dobierać tafelki dowolną ilość razy, aż do ich wyczerpania.Rozgrywka dobiega końca w momencie gdy skończą się skrzaty lub tafelki ze wzorami.Wygrywa gracz, który uzbiera najwięcej skrzatów. 3. GDZIE JESTEŚ BRACIE?Tu zasady się zmieniają.Skrzaty lądują na stole lub podłodze rewersem do góry.Wszyscy gracze otrzymują po 4 tafelki na start i trzymają je przed sobą.Każdy z uczestników po kolei odwraca jednego skrzata.Jeśli wzór jego ubranka zgadza się z jednym z tafelków danego gracza, ten zabiera skrzata do siebie.W przeciwnym wypadku odkłada go z powrotem, rewersem do góry.Gra trwa do momentu, gdy jeden z graczy zbierze trzech braci, którzy będą mieli ubranie zawierające ten sam wzór z jednego ze swoich tafelków. Jednak tu zabawa ze skrzatami się nie kończy, ogranicza ją bowiem tylko dziecięca wyobraźnia. Można do woli wymyślać nowe zasady gry. Gry z zestawu uczą:- rozróżniania wzorów;- rozpoznawania szczegółów;- analizowania;- porównywania.Ćwiczą refleks i spostrzegawczość.Zestaw idealnie nadaje się zarówno do domu jak i do przedszkola. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:- 36 kart zadań- 24 tafelki ze wzorami- 48 skrzatów- Instrukcja WIEK GRACZY:- Od 4 do 99 lat LICZBA GRACZY:- Od 1 do 6 graczy WYMIARY OPAKOWANIA:- 22 x 19,5 x 5,5 cm WAGA OPAKOWANIA:- Ok. 450 g UWAGI:Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które łatwo połknąć lub które mogą dostać się do dróg oddechowych - NIEBEZPIECZEŃSTWO UDUSZENIA.
od 40.04 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Skubane Kurczaki Gra Rodzinna Pamięciowa Memo - Simba
Przedstawiamy Państwu wspaniałą grę typu memo, ale w zupełnie nowej odsłonie.Z kafelków w kształcie jajek tworzymy okrąg, który będzie naszym torem wyścigowym, ustawiamy na nim pionki w kształcie drewnianych kurczaków.Wewnątrz toru układamy ośmiokątne elementy tworzące podwórko.Zapamiętaj co i w, którym miejscu znajduje się na podwórzu, w przeciwnym razie możesz zostać oskubany z piór.Możesz przesunąć pionek po torze, pod warunkiem, że odgadniesz co znajdowało się na płytce z podwórka.Wygrywa osoba, która wykaże się dobrą pamięcią oraz zdolnością kojarzenia.Komplet wykonany z wysokiej jakości atestowanych materiałów. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:- 24 elementy ,,jajka" do utworzenia toru,- 12 płytek do utworzenia podwórka,- 4 kurczaki,- 4 pióra. WYMIARY OPAKOWANIA:- 30 x 30 x 7,5 cm WAGA OPAKOWANIA:- 1150 g UWAGI:Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.
od 100.48 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SLIDING GAME SEKRETNE ŻYCIE ZWIERZAKÓW WĘŻE I DRABINY
Przejdź na wyższy poziom i zagraj w grę 3D z ulubionymi zwierzakami - Maxem i jego przyjaciółmi!Podczas gry będziesz wspinał się coraz wyżej i wyżej. Kto dotrze na szczyt zostaje zwycięzcą. Uważaj jednak na czerwone pola z zapadniami! Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 4+.Dodatkową atrakcją jest wielopoziomowa plansza 3D - w taką wersję węży i drabin jeszcze nie grałeś! ZAWARTOŚĆ:- Wielopoziomowa plansza (4 części), - 4 pionki + 4 plastikowe podstawki, - kostka. WIEK:4 lata + WYMIARY:opakowania 25 x 25 x 5 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
od 32.51 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SPADAJĄCE MAŁPKI GRA ZRĘCZNOŚCIOWA
Gra zręcznościowa Spadające małpki. Wspaniała gra ćwicząca zręczność oraz koncentrację ruchową twojego dziecka. Gracze wkładają różnokolorowe patyczki w pień palmy, a następnie wrzucają do środka palmy małpki, które zahaczają się o patyczki ogonami. Gracz rzuca kostką do gry z kolorowymi polami. Kolor wylosowany kostką wyznacza kolor patyczka, który gracz musi wyciągnąć z palmy. Cała sztuka polega na tym, aby przy wyciąganiu patyczka nie spadła żadna małpka. Gra nadaje się dla młodszych dzieci. Spadające małpki to gwarancja miło spędzonego czasu dla całej rodziny. Liczba graczy: 2 - 4. ZAWARTOŚĆ: - palma do gry - kolorowe patyczki w 3 kolorach: różowy, pomarańczowy, zielony. - małpki - kostka do gry WYMIARY: opakowania 27 x 11,5 x 27 cm WIEK: 3 lata + UWAGI: Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia
od 32.89 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SPINKI DODAWANIE ODEJMOWANIE GRA UKŁADANKA JAWA
Układanka edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci kojarzą elementy i spinają je w pary Gra przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku 4-6 lat. Średni czas rozgrywki ok. 30 minut. ZAWARTOŚĆ: - 24 elementy WYMIARY: opakowania ok.18 x 17 x 4 cm WIEK: 4 lata+ UWAGI: Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.
od 14.82 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Spryciarz - Super gra
SPRYCIARZ SUPER GRA!Spryt i szczęście uczynią Cię zwycięzcą.Rzucaj kośćmi, wykładaj odpowiednio wybrane karty, bądź najszybszy i triumfuj nad przeciwnikiem.Grę wyprodukowano w Polsce. ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:- 24 karty- 2 kości do gry- instrukcja WIEK GRACZY:- powyżej 7 lat LICZBA GRACZY:- od 2 do 4 graczy WYMIARY OPAKOWANIA:- 11,5 x 17,5 x 3 cm WAGA OPAKOWANIA:- ok. 200 g UWAGI:Produkt posiada certyfikat CE.Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które łatwo połknąć lub które mogą dostać się do dróg oddechowych - NIEBEZPIECZEŃSTWO UDUSZENIA.
od 14.95 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SPY CODE - ZŁAM SZYFR EPEE REKLAMA TV
Popisz się swoimi szpiegowskimi umiejętnościami ze SPY CODE! Złam sekretny kod, użyj skanera linii papilarnych i dostań się do sejfu, w którym czeka na Ciebie nagroda! SPY CODE- ZŁAM SZYFR to innowacyjna gra, która rozwija myślenie i pamięć graczy oraz wyostrza zmysły! Jak grać?1. Wybierz kartę z numerem. 2. Wprowadź kod do sejfu, podłącz stetoskop i połóż palec na skanerze linii papilarnych. Jeżeli masz szczęście - wówczas sejf się otworzy. 3. Jeśli nie- usłyszysz przez stetoskop sekretną wskazówkę dźwiękową... 4. Za każdym razem gdy wpiszesz prawidłowy kod, z sejfu wypadnie od 1 do 3 żetonów. Zbierz 2 diamenty albo minimum 5 złotych monet i WYGRAJ! ZAWARTOŚĆ: - 1 elektroniczny sejf, - 1 stetoskop szpiegowski, - 15 żetonów, - 18 kart do gry, - 1 naklejka alarmu, - 3 naklejki diamentów. WIEK: 6 lat+ WYMIARY: opakowania 26,5 x 26,5 x 11,5 cm ZASILANIE: 3 x AA - brak w zestawie WAGA: 660 g UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, ze względu na drobne elementy łatwe do połknięcia.
od 65.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
STAR WARS GRA SIMON LORD VADER DŹWIĘKI I ŚWIATŁA
SIMON - GRA DARTH VADERŚwietna gra od Hasbro.Tym razem świetlny wzór pojawia się na postaci Lorda Vadera, czyli najbardziej rozpoznawalnego czarnego charakteru w historii kina.Zadaniem graczy jest zapamiętanie sekwencji znaków świetlnych i dźwięków.Potem należy je wiernie odtworzyć przy pomocy przycisków znajdujących się na masce Vadera.Ta gra to szaleńcze tempo,ćwiczy pamięć i refleks.Znane melodie (Marsz Imperialny oraz GW: Motyw przewodni), dźwięki i światła przeniosą cię momentalnie do niesamowitego i fascynującego świata Gwiezdnych Wojen.Zagraj po Ciemnej Stronie Mocy! ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:- Gra- Instrukcja ZASILANIE:- 3 baterie AA 1,5V LR6 (w zestawie baterie testowe) WIEK:- Od 8 lat WYMIARY OPAKOWANIA:- Ok. 28 x 20 x 6 cm WAGA:- Ok. 360 g UWAGI:Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.
od 72.28 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SYLABOMANIA GRA PLANSZOWA I UKŁADANKA JAWA
SYLABOMANIA – połącz sylaby w pary, aby powstał wyraz. Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. „Sylabomania” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku 6-10 lat. Średni czas rozgrywki ok. 40 minut. ZAWARTOŚĆ: - plansza, - zegar zamiast kostki, - 80 puzzli w tym 30 puzzli obrazkowych z nazwą przedmiotu i 50 puzzli z sylabami, - instrukcja. WYMIARY: opakowania ok.5 x 25,5 x 36,5 WIEK: 6 lata+ UWAGI: Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.
od 35.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZACHY KLASYCZNE JAWA
Szachy – gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach. Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku powyżej 6 lat. Średni czas rozgrywki ok. 40 minut. ZAWARTOŚĆ:- plansza - 16 bierek białych - 16 czarnych. WYMIARY: opakowania ok.51 x 25,5 x 36,5 WIEK: 6 lata+ UWAGI: Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.
od 35.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZACHY SZKOLNE DREWNIANE
Szachy szkolne to idealna gra logiczna dla małych i dużych!Szachy należą do gier logicznych, które wpływają na rozwój logiki oraz myślenia strategicznego.Zestaw ten wykonany jest z drewna. Jest to produkt polski.Szachy składają się z pionów i różnych figur:Przeciwnicy dysponują zestawami w odmiennych kolorach: białym i czarnym.W skład każdego z nich wchodzi szesnaście figur: * król, * hetman (częściej nazywany damą lub królową), * dwa gońce (z niemieckiego nazywane czasami lauframi), * dwa skoczki (zwane też popularnie końmi), * dwie wieże, * osiem pionów. ZASADY GRY:Grę zawsze rozpoczynają białe, co daje im pewną inicjatywę w początkowej fazie partii.Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi figurami zgodnie z zasadami ruchu dla danej figury i jeśli wejdzie ona na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego figurę.Szach jest groźbą zbicia króla, która musi zostać zwalczona przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić).Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego bierka matuje króla przeciwnika.W pudełku znajduje się specjalna wkładka - forma na pionki i figury, co ułatwia ich przechowywanie.Dodatkowo każdy pionek i figura mają specjalne wyciszenie na spodzie.Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE. ZAWARTOŚĆ:- pudełko-plansza- 16 figur + 16 pionów WIEK:powyżej 5 lat WYMIARY:opakowania: 27,5 x 15 x 5 cmplansza: 27,5 x 27,5 cmfigur: od 2,5 do 5 cm wysokości WAGA: 400 gram UWAGI:Uwaga: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, ze względu na niebezpieczeństwo połknięcia drobnych elementów. Zabawka może być używana wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej. Opakowanie nie jest zabawką.
od 61.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZACHY ŚREDNIOWIECZNE DREWNIANE
Szachy średniowieczne to idealna gra logiczna dla małych i dużych!Szachy należą do gier logicznych, które wpływają na rozwój logiki oraz myślenia strategicznego.Zestaw ten wykonany jest z drewna. Jest to produkt polski.Szachy składają się z pionków i różnych figur:Przeciwnicy dysponują zestawami w odmiennych kolorach: białym i czarnym. W skład każdego z nich wchodzi szesnaście figur: * król, * hetman (częściej nazywany damą lub królową), * dwa gońce (z niemieckiego nazywane czasami lauframi), * dwa skoczki (zwane też popularnie końmi), * dwie wieże,* osiem pionów.ZASADY GRY:Grę zawsze rozpoczynają białe, co daje im pewną inicjatywę w początkowej fazie partii. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi bierkami zgodnie z zasadami ruchu dla danej bierki i jeśli wejdzie ona na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego bierkę.Szach jest groźbą zbicia króla, która musi zostać zwalczona przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego bierka matuje króla przeciwnika. W pudełku znajduje się specjalna wkładka - forma na pionki i figury, co ułatwia ich przechowywanie. Dodatkowo każdy pionek i figura mają specjalne wyciszenie na spodzie.Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE. ZAWARTOŚĆ:- pudełko-plansza- 16 figur + 16 pionków WIEK:powyżej 5 lat WYMIARY:opakowania: 41,5 x 21 x 5 cmplansza: ok 41,5 x 41,5 cmfigur: od 4 do 9 cm wysokości WAGA:1100 gram UWAGI:Uwaga: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, ze względu na niebezpieczeństwo połknięcia drobnych elementów. Zabawka może być używana wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej. Opakowanie nie jest zabawką.
od 119.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZALONA KIEŁBASA 10 GIER INTERAKTYWNA POLSKA WERSJA
Szalona Kiełbasa to superszybka gra na refleks!Możesz nią przekręcać, rozciągać, szturchać, trząść i zamaczać, ale uwaga, niech Cię to nie zmyli - nie używaj wody, ale podążaj za instrukcją!Celem gry jest podążanie za poleceniami kiełbasy.Rób to jak najszybciej, by wygrać!Gry serdelkowe dzielą się na 4 tryby:- indywidualny- impreza- indywidualny turbo- impreza turboTutaj liczy się szybkość i reakcja.Gry kabanosowe dzielą się na 2 tryby:- impreza- impreza turboPodawajcie sobie kiełbasę, aż muzyka przestanie grać.Gry salcesonowe dzielą się na 4 tryby:- indywidualny- impreza- indywidualny turbo- impreza turboGra na pamięć, powtarzajcie ruchy Szalonej kiełbasy.Zabawna i ciekawa zabawka towarzyska, w sam raz na nudne wieczory. Kiełbasa wydaje polecenia w języku polskim. ZAWARTOŚĆ:- Szalona kiełbasa- Instrukcja WIEK:6 lata+ WYMIARY:opakowania 37 x 7,5 x 10 cm WAGA:460 g ZASILANIE:2 x bateria AA 1,5V - załączone.Instrukcja zasilania baterii w regulaminie. UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat
od 63.11 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZARADA SŁOWNA GRA PLANSZOWA JAWA
Szarada to słowna gra planszowa .Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów za utworzone na planszy wyrazy.Na kamieniach są nadrukowane litery oraz ich wartość punktowa.Na planszy znajdują się pola premiowane z zaznaczoną punktacją.W zależności od utworzonego wyrazu i ułożenia go na planszy gracze uzyskują odpowiednią ilość punktów.W grze dopuszczalne jest tworzenie wyrazów występujących w słownikach języka polskiego oraz wszystkich ich poprawnych form gramatycznych, z wyjątkiem wyrazów pisanych z wielkiej litery, skrótów oraz tych, które wymagają cudzysłowu lub łącznika.Przed rozpoczęciem gry uczestnicy mogą ustalić jakie wyrazy i ich formy będą dopuszczalne.Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku powyżej 8 lat.Średni czas rozgrywki to ok.30 minut ZAWARTOŚĆ:- plansza,- 100 kamieni,- 4 podstawki do kamieni,- woreczek na kamienie. WYMIARY:opakowania 25 x 25 x 6 cm WIEK:8 lat + WAGA:520 g UWAGI:Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.Istnieje ryzyko zadławienia.
od 53.48 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
SZPIEDZY GRA PLANSZOWA JAWA
Strategiczna gra planszowa, w której można stać się Agentem Tomkiem lub Agentem Jamesem. Każdy gracz otrzymuje ściśle tajne zadanie. Na pięciu planszach znajdują się ważne miejsca takie jak Więzienie, Sejf, Bank: to tam prowadzą zadania. W miejscach tych mogą być ukryte być Tajne Dokumenty, Kasa, można tam również znaleźć Zdrajcę albo trafić na Informatora. Zadania wymagają specjalistycznych umiejętności i sprzętu. W czasie gry każdy zdobywa Karty Zdolności i Karty Ekwipunku, dzięki którym przeciwności losu ani rywale nie będą zagrożeniem. Zwycięży Szpieg, który w całości wykona tajne zadania z Karty Twój Cel i dostarczy je do Kwatery Głównej. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku powyżej 12 lat. Średni czas rozgrywki ok. 90 minut. ZAWARTOŚĆ: - 5 plansz, - żetony, - pionki, - podstawki do pionków, - kostka, - instrukcja - talie kart postaci, celu, zdolności, ekwipunku, akcji WYMIARY: opakowania ok.5 x 25,5 x 36,5 WIEK: 12 lata+ UWAGI: Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy.
od 44.63 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ŚMIAŁE OWOCE UKŁADANKA EDUKACYJNA
Świat Przedszkolaka Śmiałe Owoce to układanka dla pięciolatków.Dzieci wybierają elementy, z których układają owocowe obrazki.Pod obrazkami powstają nazwy układanych owoców.Na obrazkach znajdziemy między innymi: arbuza, banana, śliwkę czy gruszkę.Dzięki temu dziecko pozna owoce, ich wygląd oraz ich nazwy.Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki pisania i czytania - stanowi idealny wstęp do edukacji dziecka. ZAWARTOŚĆ:Śmiałe Owoce - 8 układanekWIEK:4+ WYMIARY:opakowania: 25 x 25 x 6 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
od 26.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ŚMIAŁE WARZYWA UKŁADANKA EDUKACYJNA
Świat Przedszkolaka Śmiałe Warzywa to układanka dla pięciolatków.Dzieci wybierają elementy, z których układają warzywne obrazki.Pod obrazkami powstają nazwy układanych warzyw.Na obrazkach znajdziemy między innymi: pomidora, cebulę, groszek czy paprykę.Dzięki temu dziecko pozna warzywa, ich wygląd oraz ich nazwy.Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki pisania i czytania - stanowi idealny wstęp do edukacji dziecka. ZAWARTOŚĆ:Śmiałe Warzywa - 8 układanekWIEK:5+ WYMIARY:opakowania: 25 x 25 x 6 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
od 25.81 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ŚWIAT 50 GIER
Zestaw "50 gier" to bogaty i atrakcyjny zestaw gier: planszowych, zręcznościowych, logicznych i karcianych. Duże zróżnicowanie zasad i charakteru poszczególnych gier sprawia, że każdy znajdzie tu grę dla siebieZapewnią one znakomitą rozrywkę dla całej rodziny, dostarczając mnóstwo emocji i radości.50 gier to rewelacyjny zestaw, który powinien znaleźć się w pokoju każdego malucha.ZAWARTOŚĆ:- Dwie dwustronne plansze- Bierki-28 szt.- Kubek do gry "kości"- Kostki do gry - 6 szt.- Domino - 28 kamieni-Karty do gry- 24 listki- Pionki niskie- 40 szt.- Pionki wysokie- 16 szt.- InstrukcjaLICZBA GRACZY:1+WIEK:5 +WYMIARY:opakowania: 38 x 25,5 x 5 cmWAGA:850 gramZASILANIE:nie dotyczyUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zestaw zawiera małe elementy- niebezpieczeństwo zakrztuszenia. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
TEMPO JUNIOR GRA TOWARZYSKA
W trakcie gry dzieci wymyślać będą hasła pasujące do zadanych tematów.Ten rodzaj zabawy pozytywnie wpływa na rozwój słownictwa oraz stymuluje kreatywne myślenie.Ukryta klepsydra pomoże w wyćwiczeniu orientacji czasowej, a rozbudowana siatka połączeń na planszy wzmocni orientację przestrzenną.Gra zawiera kilka wariantów rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej.Gra, która świetnie sprawdzi się w grupie młodszych graczy, jak i w rodzinnym gronie.Pięknie ilustrowane karty kategorii, cztery warianty rozgrywki sprawią, że Tempo Junior na dobre zagości na stołach fanów lekkiej, ale wymagającej rozrywki.Wylosuj jedną z 60 pięknie ilustrowanych kategorii.Podaj jak najwięcej słów z nią związanych.Każde z nich przybliża Cię do mety.Na planszy znajdziesz też żetony z literami.Jeśli wymyślisz hasło zaczynające się na jedną z nich czeka Cię nagroda w postaci dodatkowych punktów!Trzeba się śpieszyć, bo na wymyślenie słów masz zaledwie 30 sekund!Czas odmierza ukryta klepsydra.Czy warto obrać prostą drogę do mety, czy może skupić się na zdobywaniu punktów.Liczy się nie tylko wymyślanie słów, ale i strategia poruszania się po mapie.Rozgrywki będą różnić się doborem haseł i rozłożeniem żetonów z literkami.Każda z nich będzie niepowtarzalnym doświadczeniem.Gra zawiera również wariant drużynowy, dzięki czemu przy stole będzie mogło bawić się nawet do dziesięciu osób na raz!Gra przeznaczona jest dla 2-10 graczy.Czas rozgrywki 30 minut. ZAWARTOŚĆ:- plansza,- 60 kart do gry,- 48 żetonów,- 5 pionków,- klepsydra z zasłonką,- instrukcja. WIEK:5-12 lat WYMIARY:opakowania: 26 x 26 x 8,5 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte.Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 58.11 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
TIK TAK GRA TOWARZYSKA QUIZ
Gra towarzyska Tik Tak to idealna gra dla małych i dużych!Gra zawiera elektroniczny alfabet, za pomocą którego gracze udzielają odpowiedzi.Jest to elektroniczna zabawa nieco przypominająca państwa-miasta: gracze podają słowa zaczynające się od jednej z liter dostępnych na elektronicznym alfabecie TIK TAK.To rozgrywka, w której liczy się refleks, umiejętność logicznego myślenia oraz odrobina szczęścia.Ilość graczy:od 2 do 8 Zasady gry:Grę rozpoczyna najmłodszy gracz, który losuje kartę i czyta głośno jeden z dwóch tematów umieszczonych na karcie.Gracz naciska biały przycisk, rozpoczynając odliczanie czasu, a gracze odpowiadają zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Każdy z graczy ma 10 sekund na podanie słowa związanego z tematem, głośno je wypowiada i wciska przycisk z literą, od której słowo się zaczyna oraz przycisk do odliczania czasu, aby kolejka przeszła na kolejnego gracza.Zakończenie gry:Wygrywa gracz, który zdobył największą ilość kart.ZAWARTOŚĆ:- 1 elektroniczny alfabet Tik Tak- 36 kart (144 tematy - po 2 tematy na każdej stronie)WIEK:8 +WYMIARY:opakowania: 27 x 27 x 6 cmZASILANIE:2 x baterie AA 1,5 V - niedołączoneWAGA:500gUWAGI:Zabawka nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat. Małe części. Niebezpieczeństwo zadławienia. Należy zdjąć opakowanie przed oddaniem zabawki do rąk dziecka.
od 54.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie