Jesteś tutaj:Strona GłównaDLA DZIECKAZabawkiGry dziecięce, edukacyjne

Gry dziecięce, edukacyjne

Porównanie cen w DLA DZIECKA, Zabawki oraz Gry dziecięce, edukacyjne.

  • GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO 8 GIER W KUFERKU

    Gra Bystre Oczko to świetna gra edukacyjna dla dzieci. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona jest dla młodszych. Zestaw zawiera 8 różnych plansz do 8 gier, które urozmaicą zabawę. Gra Bystre Oczko wyrabia u dzieci spostrzegawczość, refleks, ćwiczy pamięć, analizę wzrokową i słuchową, a także uczy rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Gry posiadają proste i różnorodne zasady, które pozwalają na wspólną zabawę dzieci w różnym wieku. W zawartej instrukcji opisanych jest 8 gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Bystre Oczko to gra polecana przez pedagogów logopedów. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wygrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ: - 96 elementów - 8 plansz do gry - instrukcja gry. WIEK: powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: 1-4 WYMIARY: opakowania: 22 x 16 x 8 cm WAGA: 425 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • ZABAWA LOGOPEDYCZNA PSOTNE SŁÓWKA GŁOSKI CISZĄCE Ś Ź Ć ...

    Seria gier psotne słówka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą doskonalić prawidłową wymowę trudnych głosek. Psotne polskie słowa często sprawiają najmłodszym wiele trudności. Dzięki grze ćwiczenia logopedyczne staną się przyjemnością. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:56 kart36 tafelków4 dwustronne planszeinstrukcję WIEK GRACZY:5-12 LICZBA GRACZY:1-6 WYMIARY OPAKOWANIA:24 x 22 x 5 cm WAGA OPAKOWANIA:400g UWAGI:Produkt nieodpowiedni dla dzieci do lat 3.

    0 Ocen produktu

    od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zestaw gier 18 w 1 - gry planszowe 18w1

    REWELACYJNA GRA TOWARZYSKA18 W JEDNYM! Chcesz mieć wszystkie ulubione gry zawsze przy sobie i w jednym miejscu? Specjalnie dla Ciebie mamy turystyczne zestaw gier magnetycznych. REWELACYJNA GRA TOWARZYSKA 18 W JEDNYM Zestaw gier towarzyskich w wielu wariantach. Doskonały sposób na spędzenie wolnego czasu we wspólnym gronie. W komplecie są instrukcja 18 gier i mnóstwo akcesoriów niezbędnych do ich rozegrania. Każdy z członków rodziny znajdzie coś dla siebie! "Szachy to narzędzie, które poprawia umiejętność nabywania wiedzy przez dzieci." Garri Kasparow, 25 września 2012 W skład zestawu wchodzą takie gry jak: Bieg z przeszkodami,Dziewięciu mężczyzn Morrisa,Wszędzie,Football,Gęś,Manji,Szachy Route,Space - venture,Szachy - pociąg,Baseball,Ludo,Szachy,Tryktrak,Warcaby,Warcaby chińskie,Węże i drabiny,Wyścig,Wyścig F1Doskonała gra dla 2, 3 , 4 osób.Sprawdzi się w podróżyW zestawie znajdują się:- 8 dwustronnych tablic ( 18 cm x 18 cm) - magnetyczna plansza do gry w szachy - warcaby (19 cm x 19 cm), która pełni rolę pudełka na pionki i kostki- pionki do gry w szachy (33 szt.)- pionki - żetony (30 szt.)- pionki niebieskie (4 szt.)- pionki żółte (6 szt.)- pionki zielone (6 szt.)- pionki czerwone (6 szt.)- kostki (5 szt.)Zabawka przeznaczona od 8 roku życia.Magnetyczna plansza do gry w szachy pełni dodatkowo rolę pudełka na pionki i kostki.Możesz zabrać ją ze sobą w podróż.Doskonały pomysł na prezent.Produkt fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 33.92 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Listonosze

    Dzień już dawno się rozpoczął, ale poranna poczta nie dotarła jeszcze do wyczekujących odbiorców. Zostań jednym z miasteczkowych listonoszy i czym prędzej wyrusz w plątaninę zaułków i uliczek. Weź udział w niezwykłym wyścigu: wyprzedź rywali, doręcz wszystkie swoje listy i zdobądź tytuł najlepszego listonosza! Aby wygrać, będziesz musiał wykazać się sprytem, dobrze planować trasę oraz trafiać na pomocne karty losu. Nie pozwól by ktokolwiek zostawił cię w tyle!

    0 Ocen produktu

    od 34.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Edukacyjna Quizy Zagadki Kota Psota

    Zawartość pudełka: Plansza, 75 kart z zagadkami, 4 piony, kostka do gry. Gra przeznaczona dla 2-4 grazcy. Zadaniem graczy jest przemierzenie wypełnionego zagadtami labiryntu Kota Psota. W dotarciu do jego serca graczom nie jednak wystarczy zwykły łud szczęścia, ale i bystry umysł. Zła odpowiedź na pytanie bowiem może gracza zmusić do opuszczenia kolejki lub nawet zawrócenia się z obranej drogi.

    0 Ocen produktu

    od 34.25 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA KTÓRA GODZINA? GRANNA

    „Która godzina” to zestaw gier i ćwiczeń, które w przystępny sposób przybliżą zagadnienia związane z odczytywaniem godzin i zrozumieniem ich zapisu.Poszczególne warianty gry zostały ułożone według poziomu skomplikowania – od najprostszych, aż po trudniejsze.Każda grupa wiekowa znajdzie coś dla siebie, a zawarte w grze zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę. Wszystkie warianty pozwalają na samodzielną zabawę, jak i grę drużynową.Gra zawiera 4 warianty rozgrywki.Zawierają one kilka prostych zabaw, które w zależności od wieku pomogą w nauce i utrwaleniu godzin i poprawnego zapisywania czasu.Zabawy polegają na m.in.: nakręcaniu zegara, dopasowaniu żetonów z zapisem słownym godziny i zapisem na cyferblacie, określeniu pór dnia i nocy względem historyjek obrazkowych czy jak najszybszym połączeniu odpowiednich żetonów z zapisami na planszach gracza. ZAWARTOŚĆ:- 48 żetonów z godzinami,- 4 dwustronne plansze gracza,- 20 żetonów punktów,- zegar z ruchomymi wskazówkami,- instrukcja. WIEK:6+ lat WYMIARY:opakowania: 27,5 x 19,5 x 5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie za względu na podane informacje.

    0 Ocen produktu

    od 34.32 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • KIEROWNICA INTERAKTYWNA MUZYCZNA ORGANKI ENG

    Interaktywna kierownica, która gra!Wydaje dźwięki i ma różne funkcje.Włącz najmniejszy niebieski guziczek, by uruchomić kierownicę.Naciśnij klakson, aby usłyszeć jego charakterystyczny odgłos.Wybierz kierunkowskaz, a zabawka poinformuję Cie, w która stronę skręcić.Sprzęgło wydaje dźwięki przyśpieszenia.Przycisk ze stacją informuje o wyczerpującym się paliwie.Przycisk z muzyką oraz gwiazdką to muzyka.Na kolorowych klawiszach można zagrać podstawowe nuty.Będą wtedy świecić.Zabawka mówi w języku angielskim. ZAWARTOŚĆ:- kierownica i centrum aktywności WIEK:3+ ZASILANIE:3 baterie AA - nie załączone. WYMIARY:wymiary opakowania: 32 x 19 x 9 cm UWAGI:Nie przeznaczone dla dzieci poniżej 12 miesięcyUżytkowanie baterii według zaleceń producenta.

    0 Ocen produktu

    od 34.32 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • KUFEREK UCZNIA ZESTAW POMOCY EDUKACYJNYCH ADAMIGO

    KUFEREK UCZNIAWakacje się już skończyły.Pora więc przywitać nowy rok szkolny.Aby umilić powrót do szkoły i zachęcić do nauki, proponujemy ten wspaniały kuferek.Jest to bogato wyposażony i niezastąpiony zestaw pomocy szkolnych.Zawartość kuferka sprawia, że nauka staje się atrakcyjną zabawą.Dodatkowo każde dziecko może podpisać swój kuferek, w wyznaczonym miejscu, aby nie mylił się w szafce i podczas zajęć. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:- Liczmany- Patyczki- Banknoty- Monety- Zegar do nauki godzin. WIEK:- Powyżej 6 lat WYMIARY OPAKOWANIA:- 22 x 16,5 x 7,5 cm WAGA OPAKOWANIA:- Ok. 375 g UWAGI:Produkt nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które łatwo połknąć lub które mogą dostać się do dróg oddechowych - NIEBEZPIECZEŃSTWO UDUSZENIA.

    0 Ocen produktu

    od 34.44 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Laleczki

    Smok Obibok strojąc minkiwita chłopców i dziewczynkii przedstawia grę w "Laleczki"a w niej spodnie, sukieneczki,okulary, bereciki,torebeczki i szaliki.Ten, kto sam się ubrać umiebardzo łatwo grę zrozumiei grać może, ile chcew tę niezwykle łatwą grę. Dla jednego dziecka - zabawa w ubieranie laleczek. Dużo pięknych ubranek daje możliwość komponowania wielu różnych strojów. Gdy dzieci jest 2-4, mogą grać w grę, którą wygra ten, kto pierwszy ubierze swoją laleczkę. "Gry i zabawy Smoka Obiboka" to seria gier dla przedszkolaków. Smok Obibok - przyjaciel najmłodszych to postać wymyślona przez Marka Bartkowicza. Od wielu lat pomaga dzieciom poznawać otaczający je świat.

    0 Ocen produktu

    od 34.94 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kto pozmywa?

    Miska po sałatce świeci pustkami? Zniknął już ostatni kawałek ziemniaka? Ciszę przy stole przerywa pytanie: kto pozmywa? Dzięki tej prostej grze unikniecie kłótni o to, na kogo ma spaść ten przykry obowiązek. O tym, kto pozmywa, zdecyduje wynik gry.

    0 Ocen produktu

    od 34.94 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA POSZUKIWACZE ZAGINIONYCH LICZB

    Nauka matematyki nie musi być nudna, a z grą Poszukiwacze zaginionych liczb staje się naprawdę świetną zabawą! Jeżeli chcesz szybko nauczyć się dodawać i odejmować - wyrusz z nami na pełną tajemnic wyprawę po zaginione liczby. W matematycznej krainie czekają na Ciebie niezapomniane przygody! Wybierz się z przyjaciółmi do leśnego gąszczu i tajemniczych podziemi. W tej dzikiej matematycznej krainie ktoś zostawił drabiny, po których możecie się wspinać, ale po drodze czekają na Was zadania, z którymi poradzą sobie najbardziej sprytni i odważni gracze. Pokonuj sumy i różnice, przedzieraj się coraz dalej i dotrzyj na skraj planszy przed innymi! Zwycięży ten, kto zastosuje najlepszą kombinację kart liczbowych i żetonów. Wypatruj Jokera i zakończ tę ekspedycję jako pierwszy. Piękna grafika planszy i kart przeniesie dzieci do matematycznej krainy przygody. Gra jest doskonałą okazją do nauki matematyki na prostych działaniach. Dużym atutem tej gry są dwustronne plansze, co urozmaici rozgrywkę i zapewni przygody w zupełnie innej scenerii. 2 warianty rozgrywki! Ekologiczne farby przyjazne dziecku! Zawartość pudełka: - 2 plansze dwustronne - 64 karty - 192 obustronne żetony z cyframi - 4 pionki - instrukcja WIEK:5+ WYMIARY:34 x 24 x 6 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Istnieje ryzyko połknięcia drobnych elementów.

    0 Ocen produktu

    od 35.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zabawka Solarna Zestaw 7w1 Stacja Kosmiczna Robot

    ROBOT SOLARNY 7 w 1 Świetna zabawka edukacyjna dla Twojego dziecka.Fantastyczny zestaw zabawek solarnych. Z jednego robota możesz zrobić aż 7 różnych robotów.Doskonała zabawka dla chłopców i dziewczynek. Uczy korzystania z odnawialnych źródeł energii.Na początek należy złożyć model panelu słonecznego i silniczka, a następnie resztę elementów można modyfikować według własnego pomysłu.Zabawka najlepiej działa na otwartym słońcu, można jednak używać też mocnych lamp do oświetlenia.Nauka przez zabawę.Twoje dziecko pozna w jaki sposób energia słoneczna potrafi zasilić napęd elektryczny.Robot nie wymaga baterii. Zasilany jest wyłącznie przez światło słoneczne.Robot pobudza wyobraźnie i kreatywność dziecka.Korzystnie wpływa na rozwój zdolności manualnych dziecka.Łatwo zbudować robota z psa, który macha ogonem, a później biegającego chrząszcza, chodzącego kraba, surfera czy robot-zombie! Zabawka zawiera unikalne akcesoria (w komplecie) i części, które sprawiają, że ruch robota jest możliwy na lądzie jak i w wodzie. Doskonały pomysł na prezent W ZESTAWIE:robot solarny do złożenia panel słoneczny silniczek ilustrowana instrukcjazestaw naklejek  Produkt fabrycznie nowy, zapakowany w oryginale opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 35.47 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • 9 PROGRESYWNYCH PUZZLI MORZE

    Ułóż 9 progresywnych puzzli przedstawiających morze w specjalnym pudełku do układania obrazków warstwami - jeden na drugim. ZAWARTOŚĆ:- 9 puzzli,- stopniowane pudełko. WIEK:1 rok+ WAGA:640 g WYMIARY:opakowania 23 x 30 x 5 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 1 roku.

    0 Ocen produktu

    od 35.62 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • 10 W 1 ZESTAW EDUKACYJNYCH GIER UCZĘ SIĘ BAWIĄC

    Zestaw 10 gier to to świetne akcesorium edukacyjne dla Twojego dziecka.Jest to zestaw gier przygotowujący do nauki w szkole, stworzony został z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym.Gry wpływają na rozwój obszaru językowego i komunikacyjnego u dziecka, rozwija jego zdolności matematyczne oraz logicznego myślenia, uczy kształtów i kolorów, wpływa na umiejętności obserwacji i orientacji w przestrzeni oraz zdolności manualnych. Ponadto uczy czytać, zwiększa samodzielność u dzieci oraz umiejętności społecznych, zwiększy koncentrację, pamięć oraz przekaże wiedzę o świecie.ZAWARTOŚĆ:- instrukcja w języku polskimzestaw zawiera 10 gier:- kolory- cztery pory roku- loteryjka jedzeniowa - codzienne sytuacje - logika- zawody- alfabet- liczby- sylwetki- kształty WIEK:3+WYMIARY:37 x 28 x 5 cmWAGA:1170g.UWAGI:Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia

    0 Ocen produktu

    od 35.75 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • SŁÓWKOMANIA ZAKRĘCONA GRA SŁOWNA DLA CAŁEJ RODZINY

    SŁÓWKOMANIA to gra, która zachęca do sprawnego posługiwania się językiem polskim.Wyrazy można układać we wszystkich możliwych kierunkach. Każde ułożone słowo jest punktowane.Poza samodzielnym układaniem, można również wykorzystać słowa rywali, dokładając litery.Gra wymaga od zawodników myślenia, obserwacji, wyobraźni i sprytu.Wygrywa ten z graczy, który zdobędzie najwięcej punktów. W rozgrywce liczy się każde słowo!Układaj słowa we wszystkich kierunkach.Zdobywaj punkty na polach premiowanych.Dokładaj litery do słów przeciwników. ZAWARTOŚĆ:- 90 żetonów z punktowanymi literami,- dwustronna plansza,- 4 parawany,- klepsydra,- woreczek,- instrukcja gry. WIEK:powyżej 8 lat LICZBA GRACZY:2-4 CZAS GRY:30-45 minut WYMIARY:opakowania: 24,5 x 22 x 5 cm UWAGI:Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

    0 Ocen produktu

    od 35.75 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wesoła Gra rodzinna ciasteczkowy Potwór

    GRA CIASTECZKOWY POTWÓR COOKY GAMEPrzyjemna, dobrze wykonana gra zręcznościowa, która umili wspólne rodzinne wieczory. Zmierz się z ciasteczkowym potworem i sprzwdź kto jest najbardziej sprytny.Doskonała gra dla całej rodziny.Dobra zabawa gwarantowana!Zasady gry:1. Włóż do paszczy potwora wszystkie ciastka,2. Przekręć strzałkę na tarczy i wylosuj ciastko które trzeba wyciągnąć.3. Wyciągnij ostrożnie ciastko z paszczy potwora. Ale uwaga - Ciasteczkowy Potwór zamyka paszcze, jeśli wyczuje, że ktoś mu kradnie ciastka. Wygrywa ta osoba, której uda się zebrać jak najwięcej ciastek. Aby uatrakcyjnić grę można włożyć prawdziwe ciasteczka.Idelany pomysł na prezent. W skład zestawu wchodzą:Ciasteczkowy potwórzegar15x ciasteczekWymiary:potwór: obwód ok. 57 cm, wysokość 18 cm ciasteczka ok. 5cm Liczba graczy:1-4Produkt fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 36.27 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA KOJARZ I UCZ SIĘ CARS AUTA 3 Z PIÓREM

    Gra edukacyjna Kojarz i ucz się stworzona została dla dzieci w wieku przedszkolnym.Zabawka uczy zdolności logicznego myślenia, samodzielności, umiejętności manualnych oraz rozwija pamięć.Opakowanie zawiera 16 mini-puzzli z sympatycznymi bohaterami z nowego filmu Auta 3.Każdy składa się z 2 kawałków.Z drugiej strony kart znajdują się pytania quizu logicznego, na które dziecko odpowiada za pomocą elektronicznego pióra.Pióro emituje zabawny efekt dźwiękowy i zapala się wtedy, gdy wybrana odpowiedź jest właściwa. ZAWARTOŚĆ:- 16 dwustronnych puzzli (z postaciami z filmu z przodu i quizami logicznymi z tyłu karty),- pióro elektroniczne z dźwiękiem i światełkiem- instrukcja. WYMIARY:opakowania: 29 x 22,5 x 5 cm WIEK:3+ ZASILANIE:2 x baterie guzikowe 1,5V L736/LR41- testowe UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Istnieje możliwość połknięcia drobnych elementów.

    0 Ocen produktu

    od 37.31 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • ZABAWA W LICZENIE KSIĘŻNICZKI ELEKTRONICZNE PIÓRO DISNEY

    Edukacyjna gra w liczenie pomaga dzieciom rozpoznawać liczby i ilości oraz rozwijać umiejętności kojarzenia i logicznego myślenia.Dzieci mogą odpowiadać na pytania posługując się elektronicznym piórem, które sygnalizuje prawidłowe odpowiedzi za pomocą dźwięku i światełka.Zawiera 16 elementów i wiele quizów do rozwiązywania za pomocą pióra elektronicznego!Pobudza logiczne myślenie i umiejętności kojarzenia. ZAWARTOŚĆ:- 32 dwustronne kolorowe puzzle,- 1 pióro elektroniczne,- instrukcja WIEK:5 lata + WYMIARY:opakowania 47 x 29 x 22,5 cm WAGA:470 g ZASILANIE:2 baterie guzikowe 1,5 V typu L736/LR41 załączone.Instrukcja z użytkowania baterii w regulaminie. UWAGI:Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.Zawiera małe części, które łatwo połknąć lub mogą się dostać do dróg oddechowych.Niebezpieczeństwo uduszenia.

    0 Ocen produktu

    od 37.58 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra planszowa Wielbłąd Alibaba

    GRA ZRĘCZNOŚCIOWAALI BABA I JEGO ROZBRYKANY WIELBŁĄD ŚWIETNA ZABAWA Każdy chyba zna bajkowego bohatera Ali babę i 40 rozbójników z baśni Tysiąca i jednej nocy. Dziś dzielny Ali baba postanowił wybrać się w daleką podróż na swoim wielbłądzie. Jednak młody wielbłąd jest uparty i rozbrykany, sprawia wiele problemów z załadowaniem bagaży na wyprawę. Dlatego Musisz koniecznie pomóc Ali babie w osiodłaniu tego uparciucha bo kolejna ekscytująca przygoda w nieznane czeka.... GRA DLA WYTRWAŁYCH Popatrzcie na tego zabawiakę, ze złośliwym uśmieszkiem czy na pewno sobie poradzicie? Pokażcie, kto tu rządzi, wiec bagaż w rękę i do dzieła. ROZWIJAJ ZRĘCZNOŚĆ I REFLEKS Musicie załadować psotnego wielbłąda Ali`ego ale uważajcie! bo w każdej chwili może wstać i zrzucić wszystkie bagaże i cała praca na marne, przegrałeś! ZASADY GRY 1.Grę rozpoczyna najmłodszy zawodnik. Losuje On jedną kartę, zakłada siodło oraz przedmiot z wylosowany z karty na wielbłąda. 2. Gra zawiera 3 rodzaje kart: I - 15 kart z przedmiotami, które musisz umieścić na wielbłądzie. II - 3 karty bonusowe III - 2 karty kończące turę rozgrywki 3. Jeżeli wylosowany z karty przedmiot spadnie z wielbłąda w trakcie Twojej tury musisz go założyć z innymi przedmiotami. 4. Jeżeli podczas Twojej kolejki zrzucisz Ali babę lub jakiś przedmiot musisz umieścić inny przedmiot nawet gdy jeszcze nie założyłeś swojego. 5. Gdy złośliwy wielbłąd nieoczekiwanie podskoczy i wszystkie przedmioty pospadają podczas Twojej kolejki gra się kończy a Ty tracisz wszystkie punkty. 6. Koniec gry nastąpi także po wyczerpaniu wszystkich kart,a wszystkie przedmioty będą załadowane na wielbłąda. 7. Wygrywa ten kto zdobędzie największą ilość punktów. DOSKONAŁY PREZENT Podaruj swoim pociechom grę "Ali baba i jego rozbrykany wielbłąd: a na pewno będą zadowolone. Gra gwarantuje fantastyczną, aktywną zabawę dla całej rodziny. W skład gry wchodzi: - Wielbłąd, - Ali Baba, - Siodło, - 15 bagaży : garnek, koszyk, miecz, snop pszenicy, gitara, bukłak na wodę, dywanik, miska, lampa, urna, torba, stolik, dzbanek, namiot, skrzynia. - 20 kart do gry Zabawka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia, posiada Certyfikat CE GWARANCJA - 24 MIESIĄCE

    0 Ocen produktu

    od 37.71 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • ZABAWKA PIRAMIDA ŻYRAFA #D1

    Piramida żyrafa to kolorowa zabawka z ruchomymi elementami. Po naciśnięciu głowy wprawiane są w ruch dwie platformy z piłeczkami. Zabawka uczy i bawi twoje dziecko.Zabawka wykonana jest z najwyższej jakości plastiku, dzięki czemu jest trwała i bezpieczna dla Twojego dziecka. Bogata kolorystyka oraz ładne pudełko sprawia iż zabawka nadaje się na prezent.Elementy ruchome: Dwie platformy z kuleczkamiWYMIARY:Zabawka: 17.5x15x26 cmPudełko: 24x16.5x15 cmWIEK:12m+

    0 Ocen produktu

    od 38.43 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra Dora i przyjaciele

    0 Ocen produktu

    od 38.72 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra rodzinna łowienie ryb 45 rybek

    GRA RODZINNA ŁOWIENIE RYBEK 45 RYBEK1-4 GRACZY Fantastyczna gra dla całej rodziny polegająca na łowieniu rybek.Zasady gry:Na podstawie należy umieścić wszystkie rybki.Następnie każdy z graczy wybiera wędkę.Wygrywa ten, kto schwyta wędką jak najwięcej rybek, które pływają - kręcą się po całej platformie.Należy to zrobić, gdy rybka otworzy pyszczek i zaraz po tym jak go zamknie, trzeba ją wyłowićKoło z rybkami kręci się w rytm wesołej muzyki. Kolorowe pojemniczki na złowione rybki są wyjmowane.Rewelacyjna gra zręcznościowa, która dostarczy wiele radości i zabawy dla całej rodziny.Świetnie ćwiczy refleks, koncentrację oraz zręczność.Zabawka posiada efekty dźwiękowe. Żywe kolory zachęcają do zabawy. W skład zestawu wchodzą:45 rybekpodstawka na rybki4 wędki Zasilanie:3 baterie AA 1,5 V (brak w zestawie)Podstawy: 32cm x 4cmRybki: 3cm x 2cmProdukt zapakowany w oryginalne opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 38.75 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA TREFL ENGLISH PLAY AND LEARN NAUKA ANGIELSKIEGO

    Gra edukacyjna English Play and Learn to doskonała zabawa, w której Twoje dziecko uczy się języka angielskiego. Ta gra jest doskonałą przygodą.Przenosimy się w niej do Wielkiej Brytanii i uczymy języka angielskiego. Możemy między innymi zwiedzić Londyn, odwiedzić rodzinę na prawdziwej brytyjskiej farmie. Te i inne atrakcje czekają na Twoje dziecko jeśli postanowi udać się na tę niesamowita wycieczkę. Dzięki grze dziecko pozna kulturę Wielkiej Brytanii oraz uczy się języka angielskiego.W pudełku znajduje się zestaw elementów do pięciu różnych gier o zróżnicowanym poziomie trudności. Każda z nich wykorzystuje określoną liczbę elementów.We wszystkich zastosować można magiczną folię, która pomoże Wam przy określaniu poprawnych odpowiedzi na kartach do gry.Dzięki tej grze Twoje dziecko będzie znało nazwy warzyw i owców, kolorów, przedmiotów czy czynności w języku angielskim.Gra English Play i Learn to świetny sposób na początek nauki języka angielskiego! ZAWARTOŚĆ: - dwustronna plansza do gry- 72 karty do gry (24 karty warzyw i owoców, 16 kart przedmiotów, 12 kart liczb, 6 kart lokalizacji, 12 kart kolorów, 1 karta do budowy zdań, 1 karta specjalna)- 70 żetonów (24 żetony warzyw i owoców, 16 żetonów przedmiotów, 12 żetonów liczb, 6 żetonów lokalizacji, 12 żetonów kolorów)- 6 pionków graczy- magiczna folia- kostka- instrukcja. WIEK:od 8 lat WYMIARY:pudełka: 33 x 23 x 6 cm UWAGI:Nie nadaje się dla dzieci do trzech lat, istnieje ryzyko zadławienia się drobnymi elementami. Prosimy zachować opakowanie do przyszłych referencji.

    0 Ocen produktu

    od 39.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wonderworld - Gra zręcznościowa Małpka #H1

    Zabawka inspirowana tradycyjnymi japońskimi zabawkami.Małpka to wieża składająca się z 6 elementów - 5 kolorowych krążków i głowy małpki.Do zestawu dołączony jest również drewniany młotek, który służy do wybijania krążków z wieży.Jest to świetna gra, która zaciekawi każdego przedszkolaka.Rozwija umiejętność strategicznego myślenia oraz zdolności manualne dziecka.Można zabrać ze sobą ją do ogrodu lub parku.Zabawka jest EKOLOGICZNA, została stworzona w Tajlandii z drewna kauczukowego, z użyciem nietoksycznych farb, barwników i lakierów.Opakowania zawierają przynajmniej 70% papieru z recyklingu. ZAWARTOŚĆ:- wieża składająca się z 6 elementów: 5 kolorowych krążków oraz głowy Małpki- drewniany młoteczek WIEK:- powyżej 3 lat WYMIARY:- 5 x 20 x 5 cm WAGA:- 200 g UWAGI:Ten produkt jest oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność z Dyrektywą Europejską 2009/48/WE oraz normą EN71, dotyczącymi bezpieczeństwa zabawek. Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.01 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra logiczna Kostka łamigłówka MEGAMINX 6,7cm

    Gra logiczna Kostka łamigłówka MEGAMINX 6,7cm Układana logiczna przypominająca tradycyjną kostkę Rubika.Uczy logicznego myślenia i rozwija zdolności manualne.Dodatkowo zabawa kostką odrysowuje i pozytywnie wpływa na koncentrację.Daj porwać się fascynującej podróży pełnej wyzwań i niespodzianek.Poszczególne elementy kostki przesuwają się w sposób płynny bez konieczności użycia siły.Doskonale sprawdzi się podczas długiej podróży.Wciąga na długie godziny.Nowy oryginalny kształt z pewnością uatrakcyjni zabawę.Tworzywo:plastikWymiary:6,7cmProdukt zapakowany w oryginalne opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 39.43 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gra rodzinna łowienie ryb 2 poziomy 25 rybek

    Gra rodzinna łowienie ryb 2 poziomy 25 rybek Fantastyczna gra dla całej rodziny polegająca na łowieniu rybek.Zasady gry:Na podstawie należy umieścić wszystkie rybki. Następnie każdy z graczy otrzymuje wędkę.Wygrywa ten, kto schwyta wędką jak najwięcej rybek, które pływają - kręcą się po całej platformie.Należy to zrobić, gdy rybka otworzy pyszczek i zaraz po tym jak go zamknie, trzeba ją wyłowićKoło z rybkami kręci się w rytm wesołej muzyki. Rewelacyjna gra zręcznościowa, która dostarczy wiele radości i zabawy dla całej rodziny.Świetnie ćwiczy refleks, koncentrację oraz zręczność.Zabawka posiada efekty świetlane i dźwiękowe.Rybki umieszczone na górnej podstawie można łapać za pomocą wędki z magnesem W skład zestawu wchodzą:25rybekObrotowa podstawka na rybki4 wędkiZasilanie:3 baterie AA 1,5 V (brak w zestawie) Wymiary:Podstawy: 24,5cm x 9cmRybki: 2cm x 1,5cmProdukt zapakowany w oryginalne opakowanie.

    0 Ocen produktu

    od 39.43 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wilk, koza i kapusta

    Jak przewieźć statkiem wilka, kozęi kapustę? To nie takie proste, ponieważ wilk ma apetyt na kozę, a koza bardzo chętnie schrupie kapustę! Jedyna nadzieja w tym, że na statku znajdzie się pies, który zapewni porządek na pokładzie. Gracze będą musieli wykazać się dobrą pamięcią i sprytem, aby przewieźć na wyspę swoje zwierzęta i kapustę!? Gra rozwijająca pamięć i umiejętność planowania? Proste zasady gry? Gra dla całej rodziny

    0 Ocen produktu

    od 39.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zestaw startowy kart do gry Turtles

    Wojownicze Żółwie Ninja znowu w akcji! Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael i ich mistrz Splinter znani z serialu animowanego, filmów i komiksów. Możesz teraz z przyjaciółmi zagrać w oficjalną kolekcjonerską grę karcianą Turtles - Zestaw Startowy. W zestawie: 4 saszetki z kartami, w każdej saszetce jest 6 kart klaser plansza do gry 2 karty z limitowanej edycjiZalecenie bezpieczeństwa producenta: zabawka powyżej 4. roku życia.Sprawdź inne figurki i zabawki Żółwi Ninja w naszym sklepie.

    0 Ocen produktu

    od 39.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA JUNIOR GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Junior - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Dzięki tej zabawie Twoje dziecko szybko nauczy się kojarzyć zawody, zwierzęta itd. oraz ich nazwy.Ważnym jest, że plansze w grze zawierają zarówno hasła (nazwy) jak i obrazki.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Junior - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 37 x 23 x 5 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • GRA EDUKACYJNA ZWIERZAKI GRA ELEKTRONICZNA

    Gra Zwierzaki - wiem wszystko to świetna gra edukacyjna dla każdego przedszkolaka.Gra jest niezwykle prosta.Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnorodnej tematyce.Przy każdym z nich znajduje się czarny punkt.Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy za pomocą specjalnych długopisów.W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Znajdziemy tu różne zabawy, np.: kto tu mieszka?, czy czyj to cień?.Dodatkową atrakcją dla dziecka jest fakt, że gra jest elektroniczna. ZAWARTOŚĆ:gra Zwierzaki - 12 planszWIEK:4+WYMIARY:opakowania: 33 x 24 x 5 cmZASILANIE:1 x bateria 9V 6LF22 - brak w zestawieInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.

    0 Ocen produktu

    od 39.91 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.