Gry dziecięce, edukacyjne
Porównanie cen w DLA DZIECKA, Zabawki oraz Gry dziecięce, edukacyjne.
-
9 PROGRESYWNYCH PUZZLI MORZE
Ułóż 9 progresywnych puzzli przedstawiających morze w specjalnym pudełku do układania obrazków warstwami - jeden na drugim. ZAWARTOŚĆ:- 9 puzzli,- stopniowane pudełko. WIEK:1 rok+ WAGA:640 g WYMIARY:opakowania 23 x 30 x 5 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 1 roku.
od 35.62 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
INTERAKTYWNY EDUGLOBUS POZNAJ ŚWIAT UCZĘ SIĘ BAWIĄC REKLAM...
Interaktywny EduGlobus Poznaj Świat stanowi świetną metodę na naukę poprzez zabawę.Globus zawiera wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin:* Kontynent - "Norwegia znajduje się w Europie"* Kraj - "Norwegia"* Stolica - "Stolicą Norwegii jest Oslo"* Powierzchnia - "Norwegia ma powierzchnię, która mierzy około 385.000 kilometrów kwadratowych"* Ludność - "Norwegia ma populację, która liczy około 5.052.000 mieszkańców"* Waluta - "Walutą Norwegii jest korona norweska"* Środowisko naturalne - "Norwegia posiada terytorium zdominowane na północy przez tundrę i lodowce, w centrum występuje płaskowyż, a na południu pasmo górskie Jotunheimen"* Wzniesienia - "Najwyższym punktem Norwegii jest Góra Galdhopiggen, która mierzy około 2.470 metrów nad poziomem morza"* Strefa czasowa - "Norwegia ma tą samą godzinę co Polska"* Typowe produkty - "Typowym produktem Norwegii jest łosoś"* Język* Hymn narodowy* Ciekawostki.Interaktywny EduGlobus Poznaj Świat dostarcza ponad 13 rodzajów informacji i ciekawostek na temat wszystkich krajów świata.Tryby gier quizowych zawierają ponad 600 pytań.EduGlobus sprawi, że Twoje dziecko nie będzie miało problemu z nauką geografii oraz dowie się wielu ciekawych informacji ze wszystkich kategorii.Ponadto zabawa wpływa naw rozwój zdolności manualnych, umiejętności czytania i pisania, samodzielności oraz ćwiczenia pamięci.Zabawa z EduGlobusem odbywa się za pomocą specjalnego pióra - optycznego wskaźnika.Globus posiada także zintegrowaną aplikację dostępną na telefony i tablety w sklepach Google Play i AppStore.Dzięki aplikacji można skadrować globus, który wyświetli się na ekranie naszego urządzenia, wyświetlając w odpowiednich miejscach na globusie zwierzęta, zabytki oraz charakterystyczne dla skadrowanego fragmentu zwyczaje i produkty.Poza funkcją poznawczą aplikacja posiada również wbudowany quiz, który poza zwykłymi pytaniami z odpowiedziami ma również zagadki, w których trzeba dopasować wyświetlany obrazek do kontynentu, kadrując odpowiedni kontynent na globusie.Włącz pióro i poznawaj świat. ZAWARTOŚĆ:- globus z mapą polityczną,- optyczny wskaźnik z głośnikiem i funkcją bezprzewodową,- giętki kabel bezpieczeństwa,- ikony aktywujące 13 funkcji poznawczych,- 3 ikony quizowe o 3 poziomach trudności pytań,- regulacja głośności,- mapa Polski. WIEK:7 + WYMIARY:opakowania: 42,5 x 32 x 32 cmwysokość globusu: ok 42 cm WAGA:ok. 1600g ZASILANIE:2 x baterie AAA 1,5V - załączone baterie testoweInstrukcja użytkowania baterii w Regulaminie. UWAGI:Ostrzeżenie! Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy. Zawiera małe części, które łatwo połknąć lub mogą się dostać do dróg oddechowych. Niebezpieczeństwo uduszenia.
od 274.29 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
10 W 1 ZESTAW EDUKACYJNYCH GIER UCZĘ SIĘ BAWIĄC
Zestaw 10 gier to to świetne akcesorium edukacyjne dla Twojego dziecka.Jest to zestaw gier przygotowujący do nauki w szkole, stworzony został z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym.Gry wpływają na rozwój obszaru językowego i komunikacyjnego u dziecka, rozwija jego zdolności matematyczne oraz logicznego myślenia, uczy kształtów i kolorów, wpływa na umiejętności obserwacji i orientacji w przestrzeni oraz zdolności manualnych. Ponadto uczy czytać, zwiększa samodzielność u dzieci oraz umiejętności społecznych, zwiększy koncentrację, pamięć oraz przekaże wiedzę o świecie.ZAWARTOŚĆ:- instrukcja w języku polskimzestaw zawiera 10 gier:- kolory- cztery pory roku- loteryjka jedzeniowa - codzienne sytuacje - logika- zawody- alfabet- liczby- sylwetki- kształty WIEK:3+WYMIARY:37 x 28 x 5 cmWAGA:1170g.UWAGI:Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia
od 35.75 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
INTERAKTYWNY QUIZ MÓZG ELEKTRONOWY ZWIERZĘTA
Mózg elektronowy zwierzęta to interaktywny quiz zwierzęta idealna zabawna gra edukacyjna dla twojego dziecka.Gra polega na pytaniach i odpowiedziach przeznaczona dla dzieci w wieku od 4 lat. Ilustrowane plansze przedstawiają zadania i gry o różnym poziomie trudności, które pobudzają wyobraźnię i ciekawość dziecka oraz rozwijają jego zmysł obserwacji i umiejętność logicznego kojarzenia. Dziecko, bawiąc się ilustracjami zwierząt oswaja się również z kształtami, liczbami, literami i słowami. Słoneczko sygnalizuje poprawne połączenia, zapalając się za każdym razem, kiedy dziecko odgadnie odpowiedź.ZAWARTOŚĆ:- 12 kart tematycznych z Quizami: jaki jest mój kształt, skojarz sylwetki z mieszkańcami morza, gdzie żyją, jakiego są koloru, rosną i stają się..., znajdź ślady, jak się nazywam, skojarz ilości z liczbą palców, skojarz liczby z grupami zwierząt, czyj jest ogon, dla każdego zwierzęcia przynależny mu szczegół.- ponad 100 Quizów- elektroniczne słoneczko sygnalizujące prawidłową odpowiedź.WIEK:4+WYMIARY:37 x 28 x 5,5 cmZASILANIE:2 baterie guzikowe 1,5V typu L736/LR41UWAGI:Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 4 roku życia.
od 42.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA KTÓRA GODZINA? GRANNA
„Która godzina” to zestaw gier i ćwiczeń, które w przystępny sposób przybliżą zagadnienia związane z odczytywaniem godzin i zrozumieniem ich zapisu.Poszczególne warianty gry zostały ułożone według poziomu skomplikowania – od najprostszych, aż po trudniejsze.Każda grupa wiekowa znajdzie coś dla siebie, a zawarte w grze zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę. Wszystkie warianty pozwalają na samodzielną zabawę, jak i grę drużynową.Gra zawiera 4 warianty rozgrywki.Zawierają one kilka prostych zabaw, które w zależności od wieku pomogą w nauce i utrwaleniu godzin i poprawnego zapisywania czasu.Zabawy polegają na m.in.: nakręcaniu zegara, dopasowaniu żetonów z zapisem słownym godziny i zapisem na cyferblacie, określeniu pór dnia i nocy względem historyjek obrazkowych czy jak najszybszym połączeniu odpowiednich żetonów z zapisami na planszach gracza. ZAWARTOŚĆ:- 48 żetonów z godzinami,- 4 dwustronne plansze gracza,- 20 żetonów punktów,- zegar z ruchomymi wskazówkami,- instrukcja. WIEK:6+ lat WYMIARY:opakowania: 27,5 x 19,5 x 5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie za względu na podane informacje.
od 34.32 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA EDUKACYJNA PLANETA ZWIERZĄT GRANNA
Planeta zwierząt to świetna zabawka edukacyjna dla każdego dziecka, które interesuje się światem zwierząt.Dzięki tej grze Twoje dziecko będzie miało możliwość poznać zwierzęta świata.Celem graczy jest przyporządkowanie kart zwierząt do właściwych kontynentów oraz uszeregowanie ich zgodnie z wartościami ich cech. Gdy dowolny z graczy pozbędzie się ostatniej karty, runda kończy się, a pozostałym graczom przyznawane są żetony punktów karnych za karty, które zostały im w ręku.Wygrywa ta osoba która zna lepiej świat zwierząt oraz uzyska więcej punktów. Gra wyprodukowana w Polsce. PRZEBIEG GRY:Ważne jest umieszczenie żetonów z kontynentami i cechami. Po dwa kontynenty na jedną cechę dzięki temu w późniejszej rozgrywce będą przyznawane punkty za prawidłowe odpowiedzi.W swoim ruchu gracz wybiera z kart trzymanych w ręku i deklaruje, na którym kontynencie chciałby ją umieścić, Dodatkowo, jeżeli przy wybranym kontynencie znajdują się już jakieś karty zwierząt, gracz musi zdecydować, pomiędzy którymi kartami chciałby umieścić swoją.Jeżeli gracz przyporządkował kartę do kontynentu i umieścił we właściwym miejscu otrzymuje punkty. Jeżeli karta została umiejscowiona nieprawidłowo jego karta zostaje w ręku i gracz traci kolejkę ZAWARTOŚĆ:-110 kart- 50 żetonów punktów- 6 żetonów kontynentów - 3 żetony cech: Prędkość, wielkość, wiek- pionki ekologa oraz myśliwego- instrukcja WIEK:8 + LICZBA GRACZY:2-6 WYMIARY:opakowania: ok 27 x 18,5 x 5,5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 28.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
KAROTKA QUIZ DLA PRZEDSZKOLAKA 4-5 LAT-NOWE
Quiz dla przedszkolaków to idealna zabawka edukacyjna dla najmłodszych dzieci!W zestawie znajdują się różnego rodzaju zadania dydaktyczne opracowane na podstawie programu nauczania przedszkolnego.Gdy odpowiadasz na pytania quizu, magiczna Marchewka powie Ci, czy udzieliłeś dobrej odpowiedzi.Pakiet zawiera wiele quizów i zabaw dydaktycznych na różnych poziomach.Quiz porusza różnorodną tematykę:* ciało i ruch* mowa i słowa* poznawanie świata* ja i inni* język, kreatywność, wyrażanie.Posiada aż 30 aktywności dydaktycznych!Zabawka rozwija u dziecka umiejętności językowe i komunikacyjne, wspiera rozwój logicznego myślenia, zdolności obserwacyjnych, wspomaga naukę kształtów i kolorów.Karty dydaktyczne zostały stworzone na podstawie aktualnego programu nauczania przedszkolnego.ZAWARTOŚĆ:- mówiąca i świecąca Marchewka- 30 ilustrowanych kart elektronicznych- instrukcjaWIEK:4 - 5 latWYMIARY:opakowania: 22,5 x 30,5 x 5 cmWAGA:360 gramZASILANIE:2 x baterie AG13 1,5 V - dołączoneInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, z uwagi na małe elementy. Ryzyko udławienia. Proszę zachować informacje i adres dla przyszłych celów referencyjnych.
od 41.99 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
KAROTKA QUIZ DLA PRZEDSZKOLAKA 3-4 LAT NOWE
Quiz dla przedszkolaków to idealna zabawka edukacyjna dla najmłodszych dzieci!W zestawie znajdują się różnego rodzaju zadania dydaktyczne opracowane na podstawie programu nauczania przedszkolnego.Gdy odpowiadasz na pytania quizu, magiczna Marchewka powie Ci, czy udzieliłeś dobrej odpowiedzi.Pakiet zawiera wiele quizów i zabaw dydaktycznych na różnych poziomach.Quiz porusza różnorodną tematykę:* ciało i ruch* mowa i słowa* poznawanie świata* ja i inni* język, kreatywność, wyrażanie.Zabawka rozwija u dziecka umiejętności językowe i komunikacyjne, wspiera rozwój logicznego myślenia, zdolności obserwacyjnych, wspomaga naukę kształtów i kolorów.Karty dydaktyczne zostały stworzone na podstawie aktualnego programu nauczania przedszkolnego.ZAWARTOŚĆ:- mówiąca i świecąca Marchewka- 30 ilustrowanych kart elektronicznych- instrukcjaWIEK:3 - 4 lataWYMIARY:opakowania: 22,5 x 30,5 x 5 cmWAGA:360 gramZASILANIE:2 x baterie AG13 1,5 V - dołączoneInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, z uwagi na małe elementy. Ryzyko udławienia. Proszę zachować informacje i adres dla przyszłych celów referencyjnych.
od 41.99 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
KAROTKA QUIZ DLA PRZEDSZKOLAKA 5-6 LAT NOWE
Quiz dla przedszkolaków to idealna zabawka edukacyjna dla najmłodszych dzieci!W zestawie znajdują się różnego rodzaju zadania dydaktyczne opracowane na podstawie programu nauczania przedszkolnego.Gdy odpowiadasz na pytania quizu, magiczna Marchewka powie Ci, czy udzieliłeś dobrej odpowiedzi.Pakiet zawiera wiele quizów i zabaw dydaktycznych na różnych poziomach.Quiz porusza różnorodną tematykę:* ciało i ruch* mowa i słowa* poznawanie świata* ja i inni* język, kreatywność, wyrażanie.Posiada aż 30 aktywności dydaktycznych!Zabawka rozwija u dziecka umiejętności językowe i komunikacyjne, wspiera rozwój logicznego myślenia, zdolności obserwacyjnych, wspomaga naukę kształtów i kolorów.Wspiera rozwój pamięci, uwagi i koncentracji, uczy wykonywania działań matematycznych, zestawiania różnic i podobieństw.Karty dydaktyczne zostały stworzone na podstawie aktualnego programu nauczania przedszkolnego.ZAWARTOŚĆ:- mówiąca i świecąca Marchewka- 30 ilustrowanych kart elektronicznych- instrukcjaWIEK:5 - 6 latWYMIARY:opakowania: 22,5 x 30,5 x 5 cmWAGA:360 gramZASILANIE:2 x baterie AG13 1,5 V - dołączoneInstrukcja użytkowania baterii w RegulaminieUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat, z uwagi na małe elementy. Ryzyko udławienia. Proszę zachować informacje i adres dla przyszłych celów referencyjnych.
od 41.99 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA EDUKACYJNA MAŁY MIŚ + PLAKAT GRATIS
Gra mały miś od firmy Granna to świetna zabawka edukacyjna dla każdego dziecka, która pomoże odkrywać świat na wesoło.W Małym Misiu zadaniem dzieci jest ułożenie obrazków tak, aby tworzyły spójną i logiczną historyjkę. Każdy dzień małego misia jest pełen wrażeń, a to lepi bałwanka, a to urządza wspaniały piknik czy też piecze pyszny tort urodzinowy postaraj się ułożyć wszystkie osiem historyjek Małego Misia.Gra posiada 8 trzyelementowych historyjek.Dzięki grze dzieci poznają reakcje przyczynowo-skutkowe, ćwicząc przy tym koncentrację i spostrzegawczość.Gra rozwija koncentrację, słownictwo, małą motorykę oraz spostrzegawczość. Gra wyprodukowana w Polsce. ZAWARTOŚĆ:- 8 trzyelementowych puzzli- plakat edukacyjny- instrukcja WIEK:2-4 LICZBA GRACZY:1-4 WYMIARY:opakowania: ok 27,5 x 19 x 5,5 cm UWAGI:Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 2 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 26.61 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
POMYSŁOWY PIEKARNIK SMILY PLAY
Pomysłowy piekarnik od Smily Play to zabawka , która doskonale sprawdzi się jako rekwizyt podczas zabawy w dom.Pomysłowy piekarnik zachęca dziecko do aktywności i stymuluje kreatywne myślenie.Kolorowe światełka i dźwięki przykuwają uwagę dziecka, angażując wszystkie zmysły.Interaktywne elementy uatrakcyjniają zabawę.Piekarnik mówi w języku polskim. Zabawkę uruchamiamy za pomocą niebieskiego guziczka.Po włączeniu usłyszymy wesołą muzyczkę a głos powie" Jak tu pachnie".Po włączeniu niebieskich guziczków usłyszymy:- upieczesz pizze dla taty , to będzie pyszna zabawa, upieczemy babeczki, pychotka, lubię jeść rogaliki na deser, to jest smaczne.Gdy naciśniemy pomarańczowy guziczek usłyszymy:- lubię pieczone warzywa są bardzo zdrowe.Po prawej stronie piekarnika znajdują się dwa pokrętełka.Piekarnik ma otwierane drzwiczki, po otwarciu których usłyszymy:- uważaj to jest gorące.Gdy włączymy przyciski piekarnik rozbłyśnie efektami świetlnymi, towarzyszyć temu będą także efekty dźwiękowe. ZAWARTOŚĆ:- pomysłowy piekarnik,- akcesoria babeczka, rogalik, kawałek pizzy. WIEK:18 miesięcy + WYMIARY:opakowania 29,5 x 19,5 x 13 cmpiekarnika 21 x 10 x 16,5 cm WAGA:710 g ZASILANIE:2 x bateria AA - dołączone UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 18 miesięcy
od 60.16 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ROZGADANA KUCHNIA SMILY PLAY MÓWI PO POLSKU
Dzieci uwielbiają wszelkie zabawy podczas, których mogą naśladować dorosłych.Do tej grupy zalicza się zabawa w dom i gotowanie. Przyrządzanie posiłków dla ulubionych lalek czy misiów albo organizowanie wielkiego przyjęcia to prawdziwa frajda dla dziecka.Nasza Rozgadana kuchnia to nieodłączny rekwizyt wspaniałej zabawy.Żywe kolory, światełka, dźwięki, ruchome elementy, przykuwają uwagę dziecka na długi czas.Kuchnię włączamy niebieskim guziczkiem.Po włączeniu usłyszymy miłą muzyczkę oraz głos, który mówi:"Cześć ugotujmy obiad, usmażysz naleśniki"Po naciśnięciu pomarańczowego kółka usłyszymy:"lubię parówki",po naciśnięciu czerwonego trójkąta usłyszymy:"pyszny kurczak",po naciśnięciu niebieskiego kwadrata usłyszymy:"no i znowu zupa przypalona".Po przekręceniu kraniku usłyszymy odgłos płynącej wody.Gdy przekręcimy niebiesko pokrętło po prawej stronie kuchni usłyszymy:"gotowanie jest super" lub"warzywa i owoce trzeba umyć przed jedzeniem"Za każdym razem gdy włączamy przycisk usłyszymy jak kuchnia wygrywa wesołe muzyczki a palnik rozbłyśnie kolorem czerwonym. ZAWARTOŚĆ:- rozgadana kuchnia,- patelnia,- łyżka WIEK:18 miesięcy + WYMIARY:opakowania: 29 x 19 x 25 cmkuchni: 24 x 18 x 23 cm WAGA:755 g ZASILANIE:2 x baterie AA - załączone do opakowanieInstrukcja używania baterii zamieszczona w regulaminie UWAGI:Kolory i zawartość mogą różnić się od zdjęć na opakowaniu.Opakowanie nie jest zabawką. Trzeba je zdjąć przed podaniem zabawki dziecku.Należy zachować opakowanie w celu późniejszej konsultacji, gdyż zawiera ważne informacje.
od 72.93 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
MAGICZNY PODWIECZOREK SMILY PLAY MÓWI PO POLSKU
Dzieci uwielbiają zabawę w dom i odtwarzanie ról.Zestaw Magiczny podwieczorek, to wesoły zestaw, który zawiera kolorowy dzbanek, filiżankę i ciasteczka.Pozwala własnoręcznie przygotować herbatę dla ulubionych lalek albo zaprosić mamę na ciasteczka.Słodka piramidka w zestawie to dodatkowa atrakcja, która sprawi dziecku wielką radość.Żywe kolory, dźwięki, dodatkowe rekwizyty sprawiają , że zabawka jest bardzo atrakcyjna dla dziecka.Dzięki niej dziecko wchodzi w świat relacji, ćwiczy miny i postawy.Czajniczek uruchamiamy poprzez przesunięcie niebieskiego guziczka.Po włączeniu usłyszymy:"Kawa czy herbata",Gdy naciśniemy pomarańczowe kółko usłyszymy:" sok z pomarańczy ma dużo witaminy D", `Mamo wypij ze mną herbatkę owocową", "Zrób słodka piramidkę", "Soczek jabłkowy jest bardzo zdrowy","podwieczorek skończony"Gdy naciśniemy niebieski guziczek czajniczek będzie wygrywał wesołą melodię.Za każdym razem gdy włączamy interaktywne guziczki czajniczek wygrywa wesołe melodie oraz rozbłyska światełkami. ZAWARTOŚĆ:- interaktywny czajniczek,- filiżanka ze spodeczkiem,- 3 ciasteczka WIEK:18 miesięcy + WYMIARY:opakowania: 29 x 20 x 10,5 cmczajniczka: 18 x 15 x 9 cm WAGA:465 g ZASILANIE:2 x baterie AA - załączone do opakowanieInstrukcja używania baterii zamieszczona w regulaminie UWAGI:Kolory i zawartość mogą różnić się od zdjęć na opakowaniu.Opakowanie nie jest zabawką. Trzeba je zdjąć przed podaniem zabawki dziecku.Należy zachować opakowanie w celu późniejszej konsultacji, gdyż zawiera ważne informacje.
od 54.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ZAKRĘCONY SKOCZEK 2 IN 1 SMILY PLAY
Zakręcony Skoczek zachęca do aktywnej zabawy w domu i na podwórku.Zabawką można się bawić na dwa sposoby: ćwicząc zwinne skoki przez obracające się ramiona biedronki lub celując dołączonymi obręczami w jeden z obracających się patyczków.W trakcie zabawy dziecko eksperymentuje i dobiera najkorzystniejsze strategie prowadzące do osiągnięcia sukcesu.Rzucanie do celu skłoni uczestników do skupienia, szukania najlepszej techniki rzutu, bacznego obserwowania innych graczy i wyciągania wniosków z każdej akcji.W zabawę może zaangażować się nawet kilkoro dzieci.Bawiąc się razem, będą tworzyły więzi - ucząc się nowych zachowań, pomysłów na zabawę, przeżywając porażki i ciesząc się z wygranej. ZAWARTOŚĆ:- obrotowa biedronka,- 4 elementy łączące,- 4 kolorowe patyczki,- 12 kolorowych obręczy WIEK:3 lata + WAGA:1045 g WYMIARY:opakowania 32 x 25 x 12 cm ZASILANIE:3 x bateria AA 1,5 V - niedołączone do zestawu UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte
od 95.65 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO
BYSTRE OCZKO Wspaniała, towarzyska gra dla najmłodszych od firmy Adamigo. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ ZESTAWU: - 4 dwustronne plansze do gry, - 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm, - Instrukcja gry. WIEK: - Powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: - 1-8 WYMIARY OPAKOWANIA: 22 x 37 x 5 cmWAGA OPAKOWANIA:- 1200 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.
od 48.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
AUTKO SORTER KSZTAŁTÓW WYWROTKA ARTYK CZERWONO-ZIELONO-ŻÓ...
AUTKO SORTER KSZTAŁTÓW od Firmy ARTYK to idealna zabawka dla małych dzieci.Autko wykonane jest z plastiku wysokiej jakości.Można się nią bawić jako:-autko do zabawyPojazd posiada cztery kółka, co sprawia, że dziecko może się nim bawić, jak zwyczajnym autkiem.-sorterWywrotka posiada sorter z sześcioma otworami o różnych kształtach - trójkąt, kwadrat, kwiatek, sześciokąt, kółko i serce.Każdy z klocków jest w innym kolorze - fioletowym, niebieskim, żółtym, pomarańczowym, czerwonym i zielonym.Na klockach znajdują się także literki, zwierzątka oraz ich nazwy w języku angielskim.Zabawka idealnie wpływa na rozwój małych dzieci!Rozwija percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową oraz zdolności manualne dziecka.Stanowi świetną podstawę do nauki rozpoznawania kształtów i kolorów i języka angielskiego. ZAWARTOŚĆ:- autko sorter,- 6 klocków WIEK:12 miesięcy + WYMIARY:opakowania 32 x 22 x 16,5 cmdługość autka ok.22,5 cm WAGA:710 g UWAGI:Zabawka przeznaczona jest dla dzieci poniżej 3 roku życia.Przed przekazaniem zabawki dziecku należy usunąć wszelkie elementy mocujące i zabezpieczające.
od 56.36 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ZABAWKA PIRAMIDA ŻYRAFA #D1
Piramida żyrafa to kolorowa zabawka z ruchomymi elementami. Po naciśnięciu głowy wprawiane są w ruch dwie platformy z piłeczkami. Zabawka uczy i bawi twoje dziecko.Zabawka wykonana jest z najwyższej jakości plastiku, dzięki czemu jest trwała i bezpieczna dla Twojego dziecka. Bogata kolorystyka oraz ładne pudełko sprawia iż zabawka nadaje się na prezent.Elementy ruchome: Dwie platformy z kuleczkamiWYMIARY:Zabawka: 17.5x15x26 cmPudełko: 24x16.5x15 cmWIEK:12m+
od 38.43 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ZABAWKA MUZYCZNY STOLIK #D1
Stolik muzyczny to zabawka dźwiękowa. Na środku zabawki znajduje się duży przycisk uruchamiający melodie. Na zabawce znajduje się również 7 kolorowych o różnych kształtach guzików z grafikami zwierzątek, które uruchamiają różne dźwięki. Stolik podczas odrywania dźwięków podświetla różne elementy. Kolorowe nóżki posiadają wytłoczone literki, cyfry i kształty.Zabawka wykonana jest z najwyższej jakości plastiku dzięki czemu jest trwała i bezpieczna dla Twojego dziecka. Bogata kolorystyka oraz ładne pudełko sprawia iż zabawka nadaje się na prezent.Zabawka wydaje dźwięki w języku angielskim.WYMIARY:Zabawka: 18x22 cmPudełko: 49x8x24.5 cmZASILNIE:3x AA x 1.5V brak w zestawieWIEK:12M+
od 60.49 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ZABAWKA MĄDRY DOMEK po angielsku #D1
Zabawka posiada dwuspadowy podnoszony daszek z otworami do wrzucania przedmiotów. Do zabawki dołączone jest 3 kolorowe figury pasujące do otworów w daszku. Zabawka może służyć jako pojemnik na inne zabawki. Ruchoma rączka pozwala swobodnie przenosić domek. Na daszku znajduje się klawiatura numeryczna ukryta za drzwiami. Każdy guzik wydaje inny dźwięk.Zabawka wykonana jest z najwyższej jakości plastiku dzięki czemu jest trwała i bezpieczna dla Twojego dziecka. Bogata kolorystyka oraz ładne pudełko sprawia iż zabawka nadaje się na prezent. Zabawka wydaje dźwięki w języku angielskim.WYMIARY:Zabawka: 26x26x28.5 cmPudełko: 26x26.5x21 cmZASILANIE:2x AA x 1.5V brak w zestawieWIEK:18M+
od 48.95 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ZABAWKA SAMOLOT #D1
Zabawka pracuje w dwóch trybach (nauka i zabawa) oraz posiada dwa poziomy głośności. Samolot porusza się samodzielnie i skręca po odbiciu się od przeszkody. Wysokiej jakości głośnik wydaje przyjemne i miłe dla ucha dźwięki oraz melodie. Zabawka wykonana jest z najwyższej jakości plastiku dzięki czemu jest trwała i bezpieczna dla Twojego dziecka. Bogata kolorystyka oraz ładne pudełko sprawia, iż zabawka nadaje się na prezent.Zabawka wydaje dźwięki w języku angielskim. Elementy świecące:silniki, ogon, guzikiWYMIARY:Samolot: 21x20x12 cmPudełko: 24x15x23 cmZASILANIE:3x AA 1.5V brak w zestawieWIEK:12m+
od 63.52 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
ANATOMIA CZŁOWIEKA
Anatomia człowieka to idealny zestaw edukacyjny dla każdego dziecka!Dzięki niemu dziecko pozna anatomię ludzkiego ciała i rozmieszczenie jego narządów wewnętrznych oraz ich wygląd.Dzięki zawartym w instrukcji informacjom, uzyska także wiedzę dotyczącą ich funkcji.Dziecko dowie się między innymi czym jest serce, płuca czy wątroba, gdzie się dokładnie znajdują oraz do czego służą.Ponadto każdy organ może dokładnie obejrzeć dzięki dokładnemu modelowi anatomicznemu.Wykonaj model ciała.ZAWARTOŚĆ:- instrukcja z informacjami- model ludzkiego ciała- organy:serce, wątroba, płuca, trzustka, żołądek, klatka piersiowa, jelito grube, jelito cienkie- elementy układu kostnego- elementy układu mięśniowego- elementy układu krążeniaWIEK:8+ WYMIARY:opakowania: 39 x 29 x 7,5 cm WAGA:470 g UWAGI:Należy zachować instrukcję do późniejszego odniesienia. Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 36. miesiąca życia ze względu na małe elementy, które mogą spowodować zadławienie i odcinek sznurka, który może stanowić zagrożenie uduszenia.
od 65.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO 8 GIER W KUFERKU
Gra Bystre Oczko to świetna gra edukacyjna dla dzieci. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona jest dla młodszych. Zestaw zawiera 8 różnych plansz do 8 gier, które urozmaicą zabawę. Gra Bystre Oczko wyrabia u dzieci spostrzegawczość, refleks, ćwiczy pamięć, analizę wzrokową i słuchową, a także uczy rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Gry posiadają proste i różnorodne zasady, które pozwalają na wspólną zabawę dzieci w różnym wieku. W zawartej instrukcji opisanych jest 8 gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Bystre Oczko to gra polecana przez pedagogów logopedów. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot. Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci, które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda się ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafeleka, a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Chowa go po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wygrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. Gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ: - 96 elementów - 8 plansz do gry - instrukcja gry. WIEK: powyżej 3 lat LICZBA GRACZY: 1-4 WYMIARY: opakowania: 22 x 16 x 8 cm WAGA: 425 g UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.
od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA BRAVO GIRLS DLA DZIEWCZYN KIM JESTEM
Wspaniała gra dla dziewczynek, dzięki której dowiesz się wiele o sobie i innych!Magia tej gry wciągnie Was bez reszty. Jaka jestem, kim będę, co o mnie myślą inni?O tym powie Ci Gwiazda Szczęścia i .... inne uczestniczki gry.Celem gry jest zebranie po jednej karcie z talii:-Miłość, -Osiągnięcia,-Styl,-Przyszłość, -Niespodzianka oraz dotrzeć do mety jako pierwsza osoba.Świetna zabawa towarzyska dla całej rodziny, przyjaciółek, znajomych i wszystkich dziewcząt.Gra towarzyska przeznaczona dla 2-4 graczy.ZAWARTOŚĆ:magiczna gwiazda(działa na baterie)plansza talie kartpionkiinstrukcja WIEK: Zalecane dla dzieci od: 6 roku życia WYMIARY: Rozmiar opakowania: 40x27x6 cmZASILANIE:Wymagane 3 baterie typu AA. Nie załączono
od 27.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Gra Edukacyjna Quizy Zagadki Kota Psota #E1
Zagadki kota psota to edukacyjna gra przeznaczona dla 2-4 graczy. Zadaniem graczy jest przemierzenie wypełnionego zagadkami labiryntu Kota Psota.W dotarciu do jego serca graczom nie jednak wystarczy zwykły łud szczęścia, ale i bystry umysł.Zła odpowiedź na pytanie bowiem może gracza zmusić do opuszczenia kolejki lub nawet zawrócenia się z obranej drogi.ZAWARTOŚĆ:- plansza do gry- 75 kart z zagadkami- 4 pionki- kostka do gry- instrukcjaWIEK:3+WYMIARY:36 x 22,5 x 5 cmUWAGI:Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
od 44.15 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
GRA MISIOWE PUZELKI
Gra Misiowe puzelki dba o wszechstronny rozwój każdego dziecka. Najmłodsze dzieci mogą układać swoje pierwsze puzelki. Nieco starsze będą wolały zagrać w grę z kostkami,w trakcie której będą się uczyć podstaw dodawania i będą musiały wykorzystać swój spryt. Seria prostych, powszechnie lubianych gier i zabawek dla małych dzieci i przedszkolaków. Każda gra rozwija umiejętności-wyrabia sprawność ręki, uczy cyfr, literek nazw zwierząt itd. Wprowadza do zaczarowanej krainy gier. Uczy szlachetnej rywalizacji-raz wygrywam, raz przegrywam. Gra przeznaczona jest dla 1-4 graczy. ZAWARTOŚĆ: - 6 puzzli -każdy z wizerunkiem innego misia, - 2 kostki, - instrukcja. WIEK: powyżej 3 lat WYMIARY: opakowania: 11 x 18,5 x 4 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 13.53 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
MAŁA WIELKA MYSZKA GRA
Gra Mała Wielka Myszka dba o wszechstronny rozwój każdego dziecka.Prosta gra edukacyjna w przeciwieństwa, której bohaterką jest myszka.Raz jest mała, raz wielka, raz wesoła, raz smutna.Gracze na zasadzie memo wyszukują kartoniki z przeciwieństwami.Wygra ten, kto znajdzie ich najwięcej.Seria prostych, powszechnie lubianych gier i zabawek dla małych dzieci i przedszkolaków.Każda gra rozwija umiejętności-wyrabia sprawność ręki, uczy cyfr, literek nazw zwierząt itd.Wprowadza do zaczarowanej krainy gier.Uczy szlachetnej rywalizacji-raz wygrywam, raz przegrywam.Gra przeznaczona jest dla 1-4 graczy. ZAWARTOŚĆ:- 54 kartoniki /27 par/,- instrukcja. WIEK:powyżej 3 lat WYMIARY:opakowania: 11 x 18,5 x 4 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte.Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 13.53 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
DOMKI GRA EDUKACYJNA
Domki to gra, która zabiera dzieci na wycieczkę na farmę i do lasu – tam młodzi gracze poznają różne zwierzątka i ich domki.Plansze układają się w dwie barwne panoramy przedstawiające świat poznawanych zwierzaków.Dodatkowym urozmaiceniem gry jest możliwość odszukania zwierzątek na podstawie ich konturów.Na małych bystrzaków czekają też ważne i ciekawe pytania, pozwalające uporządkować nowo zdobyte informacje.Dzięki grze Domki dzieci poznają różne zwierzątka i dowiadują się, w jakich mieszkają one domach.Zabawa ćwiczy słownictwo, spostrzegawczość i koordynację ruchową.Domki proponują dzieciom kilka wariantów gry: układankę, zabawę z cieniem i pytajnik.W układance dziecko znajduje domki dla wszystkich zwierzaków, a następnie układa plansze tak, by tworzyły dwa duże obrazki: lasu i farmy.W zabawie z cieniem zadaniem dzieci jest rozpoznanie zwierzątka na podstawie konturu widniejącego na drugiej stronie planszy.Następnie gracze dopasowują żeton do odpowiedniej planszy.W pytajniku dzieci razem z rodzicami odpowiadają na pytania, które rozszerzają ich wiedzę na temat zwierzątek występujących w grze.Gra przeznaczona jest dla 1-4 graczy.Czas rozgrywki 10 minut. ZAWARTOŚĆ:- 8 plansz domków,- 8 żetonów zwierzątek,- instrukcja,- plakat edukacyjny. WIEK:2-4 lat WYMIARY:opakowania: 27,5 x 19 x 4 cm UWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte.Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
od 28.93 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wonderworld - Puzzle Safari #H1
Puzzle Safari to idealna pierwsza układanka dla najmłodszych.Układanie puzzli wpływa na rozwój mowy, koordynację wzrokowo - ruchową, uczy rozpoznawania i dopasowywania kształtów. Rozwija wyobraźnię i zręczność.Zabawka jest EKOLOGICZNA - stworzona w Tajlandii z drewna kauczukowego, z użyciem nietoksycznych farb, barwników i lakierów.Opakowania zawierają przynajmniej 70% papieru z recyklingu. ZAWARTOŚĆ:- drewniana podstawa- 4 drewniane puzzle tworzące głowę przyjaznego lwa WIEK:- powyżej 18 miesięcy WYMIARY:- 16 x 20 x 2 cm WAGA:- 300 g UWAGI:Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 18 miesięcy.Ten produkt jest oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność z Dyrektywą Europejską 2009/48/WE oraz normą EN71, dotyczącymi bezpieczeństwa zabawek.
od 48.71 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wonderworld - Gra Kształty #H1
Gra została stworzona z myślą o najmłodszych.Pozwoli poprzez świetną zabawę poznać podstawowe kształty i kolory.Zasady są bardzo proste: należy wylosować kartę i odnaleźć klocek, który przedstawia, a następnie należy nawlec go na sznurek.Zabawka jest EKOLOGICZNA - stworzona w Tajlandii z drewna kauczukowego, z użyciem nietoksycznych farb, barwników i lakierów.Opakowania zawierają przynajmniej 70% papieru z recyklingu. CO ROZWIJA?· rozwija umiejętności percepcyjne · zachęca do kreatywnej zabawy · ?mobilizuje do poznawania świata przez zabawę · ?wspomaga rozwój myślenia przyczynowo-skutkowego · rozwija zdolności manualne · rozwija umiejętność strategicznego myślenia ZAWARTOŚĆ:- Gra Kształty WIEK:- powyżej 3 lat WYMIARY:- 16 x 7 x 24 cm WAGA:- 150 g UWAGI:RYZYKO POŁKNIĘCIA!Zabawka zawiera małe części/kulki - nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat?.Ten produkt jest oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność z Dyrektywą Europejską 2009/48/WE oraz normą EN71, dotyczącymi bezpieczeństwa zabawek.
od 71.53 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Wonderworld - Gra zręcznościowa Małpka #H1
Zabawka inspirowana tradycyjnymi japońskimi zabawkami.Małpka to wieża składająca się z 6 elementów - 5 kolorowych krążków i głowy małpki.Do zestawu dołączony jest również drewniany młotek, który służy do wybijania krążków z wieży.Jest to świetna gra, która zaciekawi każdego przedszkolaka.Rozwija umiejętność strategicznego myślenia oraz zdolności manualne dziecka.Można zabrać ze sobą ją do ogrodu lub parku.Zabawka jest EKOLOGICZNA, została stworzona w Tajlandii z drewna kauczukowego, z użyciem nietoksycznych farb, barwników i lakierów.Opakowania zawierają przynajmniej 70% papieru z recyklingu. ZAWARTOŚĆ:- wieża składająca się z 6 elementów: 5 kolorowych krążków oraz głowy Małpki- drewniany młoteczek WIEK:- powyżej 3 lat WYMIARY:- 5 x 20 x 5 cm WAGA:- 200 g UWAGI:Ten produkt jest oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność z Dyrektywą Europejską 2009/48/WE oraz normą EN71, dotyczącymi bezpieczeństwa zabawek. Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
od 39.01 zł Zobacz oferty w 1 sklepie