Marketing usług hotelarskich
Porównanie cen Marketing usług hotelarskich.
Marketing usług hotelarskich
od 52.20 zł
-
Marketing usług hotelarskich WSiP
Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...
od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług turystycznych - PWN
Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług turystycznych /DIFIN
Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...
od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...
od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
System zarządzania jakością usług zasady i metody na przyk...
Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 243 str., oprawa miękka Troska o dobre i trwałe relacje z klientami traktowana jest jako jeden z ważnych czynników o charakterze niematerialnym, stanowiących podstawę rozwoju organizacji usługowych oraz wzrostu ich wartości. Zasadniczą przesłanką budowy pozytywnych relacji klientów z organizacją jest zaspokajanie ich wymagań i oczekiwań poprzez świadczenie wysokiej jakości usług. Czynnik jakości coraz...
od 26.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing w turystyce PWE
Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...
od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie