Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Medycyna ciała i ducha Starożytna mądrość we współczesn...

    Coraz więcej lekarzy przekonuje się do podejścia zakładającego, że prawdziwe uzdrowienie może zostać osiągnięte wyłącznie dzięki zaangażowaniu w proces leczenia sfery mentalnej pacjenta. Słyszy się o tym, że ktoś pokonał śmiertelną chorobę tylko dzięki wierze w to, że może się to udać. Teraz nasza wiedza poszła o krok dalej, ponieważ dr Alberto Villoldo opracował podstawy medycyny łączącej uzdrowienie ciała z przywróceniem duchowej harmonii. W tej...

    0 Ocen produktu

    od 33.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Asertywność menedżera

    Warszawa 2013, wydanie 2, format 145 x 205, objętość 152 str., oprawa miękkaWe współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:? odmawiać? wyrażać własne...

    0 Ocen produktu

    od 33.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Myśl jak FREAK Autorzy Freakonomii proponują przeprogramuj s...

    Myśl jak Freak? ? najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak Freak. Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim ? od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem...

    0 Ocen produktu

    od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Sposób na opornych Skuteczne wywieranie wpływu

    Gdańsk 2013, wydanie 1, format 135 x 205, objętość 350 str., oprawa miękka Każdego dnia wywierasz wpływ na kogoś lub ktoś wpływa na ciebie. Żeby odnieść sukces w biznesie lub życiu osobistym, musisz wiedzieć, jak skutecznie wpływać na myślenie, uczucia i działania innych ludzi oraz jak obronić się przed niechcianych wpływem. Pomoże ci w tym niniejsza książka. Autor opisuje w niej różne techniki wywierania wpływu i ich przydatność w różnych sytuacjach....

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zrozum mowę ciała

    Książka uczy czytać i świadomie nadawać niewerbalne komunikaty oraz pokazuje jak umiejętność interpretacji komunikatów niewerbalnych wpływa na skuteczność procesów komunikowania się. Zrozum mowę ciała to narzędzie umożliwiające rozumienie i stosowanie komunikacji niewerbalnej, wzorców mowy i tonu głosu po to, by wychwycić i zażegnać potencjalne problemy w życiu osobistym, osiągnąć sukces zawodowy, rozpoznać kłamstwo lub dowiedzieć się, co inni...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak się uczyć?

    TO NIE JEST KSIĄŻKA DLA KUJONÓW! ZAPOMNIJ O WSZYSTKICH MITACH NA TEMAT UCZENIA SIĘ. PRZYGOTUJ SIĘ NA REWOLUCYJNE METODY ZAPAMIĘTYWANIA! Uczymy się przez całe życie, jednak czy skutecznie? Każdy zna pilnych uczniów, spędzających wiele godzin nad książkami, ale czy to rzeczywiście najlepszy sposób, żeby dobrze zdać testy i egzaminy? Czy sprawdzanie wiadomości na Facebooku w trakcie nauki jest faktycznie takie złe? Czy ciche miejsce i koncentracja są...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zacznij od siebie Sztuka skutecznej komunikacji

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 141 x 218, objętość 230 str., oprawa miękka Kiedy Amerykanie pracowali nad swoim programem kosmicznym, uwagę ich przykuł bardzo prozaiczny problem. Jakimi narzędziami mają się posługiwać astronauci, robiąc notatki w stanie nieważkości? Bo ani pióro, ani długopis nie chciały w tych warunkach pełnić swojej funkcji. Badania nad nowym sprzętem do pisania kosztowały miliony dolarów, a dzięki nim dzisiaj posługujemy się...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przedsiębiorczość na czasie Podręcznik

    Przedsiębiorczość na czasie Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych Warszawa 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 287 str., oprawa miękka Podręcznik jest dostosowany do nowej podstawy programowej. - Uczeń dobrym przedsiębiorcą ? seria pomaga kształtować u młodzieży postawę dobrego przedsiębiorcy, zmotywować do samodzielności oraz aktywności w zdobywaniu wiedzy. - Przykłady z życia wzięte ? podręcznik zawiera liczne ciekawe przykłady...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Raz się żyje Przewodnik po work-life balance

    Raz się żyje. Przewodnik po work-life balance" to książka dla ludzi rozdartych między zaangażowanie w pracę i życie rodzinne, pracoholików i osób przeżywających wypalenie. Odpowiada na pytania nurtujące szefów i członków zespołów. Polecana szczególnie dla zwykłych mężów i ojców, żon i matek, mężczyzn i kobiet pracujących zawodowo oraz tych ?siedzących w domu?. Napisana przez księdza, zajmującego się na...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich WSiP

    Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...

    0 Ocen produktu

    od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Samodzielne myślenie

    Jaka przyszłość czeka naszą cywilizację? Najwyższy czas, by każdy z osobna zadał sobie to pytanie i zastanowił się, co możemy zrobić już dziś, żeby wizja przyszłości znów stała się obietnicą a nie zagrożeniem.  Autor, Harald Welzer, znany niemiecki psycholog społeczny prezentuje bezwzględną analizę społeczeństwa zakażonego wirusem totalnej konsumpcji i politycznego paraliżu. Jednocześnie Welzer pokazuje wiele konkretnych i intrygujących sposobów...

    0 Ocen produktu

    od 34.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Negocjacje Co dobry negocjator wie, robi i mówi

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x205, objętość 144 str., oprawa miękkaNiektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale większość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym.Negocjacje to krótki poradnik, jak stać się dobrym negocjatorem. Jeśli zatem ktoś nie potrafi się targować, to dzięki tej książce może się nauczyć, jak:dobierać oraz...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o handlu

    Warszawa 2008, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 344 str., oprawa miękkaKolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy podręcznik część 1 Technik hotelarstwa

    Warszawa 2009, wydanie 1,  format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaW podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji oraz służby parterowej. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają liczne pytania i...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Szybkość i siła po 50 tce

    Jeździsz wyczynowo na nartach? Pływasz, jeździsz na rowerze lub biegasz? A może kochasz triatlon? Szybkość i siła po 50-tce to prawdziwy skarb wszystkich sportowców wytrzymałościowych, którzy chcą być szybcy przez nadchodzące lata. Bycie coraz starszym wcale nie musi oznaczać bycia coraz wolniejszym! Opierając się na wynikach najnowszych badań dotyczących starzenia się i formy fizycznej, Joe Friel ? czołowy amerykański trener sportów...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gastronomia we współczesnym hotelu

    Warszawa 2008, wyd. 1, format 170 x 240 mm, objętość 160 str., oprawa miękkaGastronomia we współczesnym hotelu przeznaczo,na, jest dla osób, które nie miały styczności na wcześniejszych etapach edukacji z zagadnieniami bezpośrednio związanymi z gastronomią i gastronomią hotelową. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, którą można znaleźć w postaci rozproszonej w wielu podręcznikach z branży gastronomicznej. W publikacji,...

    0 Ocen produktu

    od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wybrane aspekty zarządzania w kulturze fizycznej i turystyce ...

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 247 str., oprawa miękkaPoniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Od ubiegłego roku wiele się zmieniło, zarówno w kwestiach zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 35.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 140 x 200, objętość 172 str., oprawa miękkaKsiążka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;różne uwarunkowania (psychologiczne,...

    0 Ocen produktu

    od 35.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Siłownia umysłu Trening mentalny dla uprawiających sport

    SUKCES SPORTOWCA JEST W JEGO GŁOWIE Psychologia Sportu w prostych ćwiczeniach, które możesz wykonać sam oraz historie z życia sportowców. ĆWICZ SWÓJ UMYSŁ, TAK JAK ĆWICZYSZ SWOJE CIAŁO Ćwicząc w Siłowni Umysłu osiągasz: lepszą koncentrację, pewność siebie, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Uczysz się wyznaczania realnych celów, odnajdujesz wewnętrzną motywację, kształtujesz właściwą postawę. Te wszystkie umiejętności są...

    0 Ocen produktu

    od 35.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Harvardzki poradnik skutecznego uczenia się

    Wiele znanych reguł dotyczących uczenia się, a także rutynowo stosowanych ćwiczeń okazuje się przynosić efekt przeciwny do zamierzonego. Podkreślanie i zakreślanie w tekście, wielokrotna lektura, wkuwanie i jednokierunkowe powtarzanie nowo wyuczonych umiejętności stwarzają złudzenie, że osiągnęliśmy mistrzostwo, ale korzyści z nich płynące szybko giną w naszej pamięci. Bardziej złożone i trwalsze opanowanie materiału jest natomiast rezultatem robienia sobie...

    0 Ocen produktu

    od 35.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie

    Cyfrowy świat seniora. Bezpiecznie w Internecie Postanowiłeś kupić komputer, tablet lub smartfon? To świetna decyzja! Tylko co dalej? A może już je masz? Ale mało je ogarniasz? Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie ?Cyfrowy świat seniora. Bezpiecznie w Internecie?. Dzięki niej dowiesz się, jakie zagrożenia czyhają w internecie i jak się przed nimi bronić. Internet, jak każda inna rzecz, ma zarówno zalety, jak i wady. Zalety to zdecydowanie...

    0 Ocen produktu

    od 35.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Reklama Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność

    Gdańsk 2008, wyd 2, Format 140 x 200, objętość 156 str., oprawa twardaNiezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.

    0 Ocen produktu

    od 37.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, mod...

    Warszawa 2000, wyd. 1, format 150 x 235, objętość 318 str., oprawa miękkaZarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują?, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w...

    0 Ocen produktu

    od 37.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym

    Poznań 2008,format 160 x235, objętość 340 str., oprawa miękka XXI wiek - nazywany przez wielu badaczy "erą informacji" - to nowe wyzwanie dla światowej gospodarki turystycznej, która tak dynamicznie rozwijała się po II wojnie światowej. Sektor turystyki, nazywany coraz częściej przemysłem turystycznym, to nie marginalna dziedzina gospodarki, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina światowej gospodarki, generująca olbrzymie zyski, obejmująca setki...

    0 Ocen produktu

    od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Potęga pozytywnego myślenia Przesłania na każdy dzień

    Emmet Fox jest jednym z najbardziej wpływowych przywódców duchowych XX wieku i pionierem Ruchu Nowej Myśli. Jego śmiały i dynamiczny przekaz odnośnie tego w jaki sposób myśli kształtują naszą rzeczywistość, zmienił życie milionów ludzi na całym świecie i wpłynął na wielu autorów bestsellerów poświęconych duchowości takich jak: Wayne Dyer, Esther Hicks i Louise Hay. Zaakceptowali oni i wykorzystywali jego idee pozytywnego myślenia w...

    0 Ocen produktu

    od 37.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

    Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na ? jak słusznie wskazuje Autorka ? dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych...

    0 Ocen produktu

    od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Manifest motywacji Dziewięć deklaracji potęgi osobistej

    ?Manifest motywacji? to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody ? w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że...

    0 Ocen produktu

    od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Organizacja pracy w hotelarstwie część 2

    Organizacja pracy w hotelarstwie część 2 podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwaWarszawa 2008, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 270 str., oprawa miękkaOrganizacja pracy w hotelarstwie. W części drugiej omówiono:- zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO,- zasady utrzymania porządku i czystości,- zasady funkcjonowania działu gastronomii hotelowej z uwzględnieniem kontroli jakości żywieniowej, zgodnie z...

    0 Ocen produktu

    od 38.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w ochronie zdrowia

    Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękkaW książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych,...

    0 Ocen produktu

    od 38.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce Chudoba

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym...

    0 Ocen produktu

    od 38.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.