Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Encyklopedyczne podstawy marketingu

    2009,  wyd. 1, Format 165 x 235, objętość 334 str., oprawa miękkaTak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

    0 Ocen produktu

    od 49.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi

    Warszawa 2011, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 220 str., oprawa miękkaPerswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie ? Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym...

    0 Ocen produktu

    od 50.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy marketingu

    Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego...

    0 Ocen produktu

    od 50.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przekraczanie poziomów świadomości Schody do oświecenia

    Warszawa 2012, wydanie 1, format 145 x 207, objętość 360 str., oprawa miękka Dobrze już znana Mapa Poziomów Świadomości została przedstawiona w książce "Siła czy Moc" (Virgo, 2010), przetłumaczonej na ponad 25 języków. "Przekraczanie poziomów świadomości" powraca do badań przejawów ego oraz jego wrodzonych ograniczeń, jest źródłem szczegółowych wyjaśnień oraz instrukcji podpowiadających, jak te ograniczenia przekroczyć. W...

    0 Ocen produktu

    od 51.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie Kluczowe koncepcje

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 160 x235, objętość 384 str., oprawa miękka We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich

    Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy ekonomii /PWN

    Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 554 str., oprawa miękka Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy czytelnikom nowe, zmienione wydanie znanego od lat podręcznika. Zawiera on nowoczesną i zarazem przystępną prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odwołujących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, odnosi się do rzeczywistości gospodarczej,...

    0 Ocen produktu

    od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 510 str., oprawa miękkaNiniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii.Ideą przewodnią książki jest przepływ środków finansowych w systemie opieki zdrowotnej. Autor przedstawia rodzaje tych środków, zasady ich alokacji, kryteria oceny tych zasad i ich...

    0 Ocen produktu

    od 52.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mikroekonomia Mankiw, Taylor

    Warszawa 2009, wydanie 1, format 125 x 195, objętość 648 str., oprawa miękka Mikroekonomia jest podręcznikiem, który w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej stał się bestsellerem. Książka ta obejmuje materiał wprowadzający do studiowania ekonomii (m.in. dziesięć zasad ekonomii, krótki kurs myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, w którym uwzględniono również kontekst europejski, w tym problematykę funkcjonowania instytucji...

    0 Ocen produktu

    od 54.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie Tradycja i nowoczesność

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 412 str., oprawa miękkaPodręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej,...

    0 Ocen produktu

    od 56.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing sportu

    Warszawa 2012, wydanie 2,  format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...

    0 Ocen produktu

    od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie kapitałem ludzkim Procesy narzędzia aplikacje

    Warszawa 2014, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 560 str., oprawa miękka Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL) ? coraz powszechniej uznawane przez teoretyków za współcześnie występujący, następny po zarządzaniu zasobami ludzkimi etap rozwoju...

    0 Ocen produktu

    od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kreowanie marki w sporcie

    Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....

    0 Ocen produktu

    od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Doskonalenie procesów Podejście praktyczne

    Katowice 2012, wydanie 1, format 150 x 210, objętość 125 str., oprawa twardaKsiążka ta została napisana głownie z myślą o osobach mających aspiracje do szeroko pojętego zarządzania procesami: dyrektorów produkcji, kierowników ale również wszystkich tych, którzy odpowiadają za kształt i efektywność procesów, nie tylko procesów produkcyjnych. Innymi słowy chodzi o zarządzanie procesem a nie tylko realizującymi go...

    0 Ocen produktu

    od 60.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zmiany w organizacjach Sprawne zarządzanie sytuacje kryzysowe...

    Celem niniejszej monografii jest promocja nowych form zarządzania zmianami w organizacjach. Wskazuje ona także, że zmiany zachodzące we współczesnych organizacjach wymagają skutecznych rozwiązań i umiejętności sprawnego zarządzania.Zmiany należą do zjawisk wpisanych na stałe do scenariusza funkcjonowania obecnego świata. Mogą pojawiać się jako skutek działań zamierzonych, a więc celowych interwencji człowieka, ale występują też bez jego świadomego udziału....

    0 Ocen produktu

    od 61.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Public relations w sporcie

    Poznań 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 327 str., oprawa miękka Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie. Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały...

    0 Ocen produktu

    od 61.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Tuning mózgu szybszy mądrzejszy bardziej skoncentrowany

    Zapewne każdy chciałby mieć większą zdolność pojmowania, być bardziej inteligentny i mniej zapominalski. Współcześnie, w czasach wzrastającej kompleksowości i stale zwiększającego się napływu informacji, wysoka sprawność umysłowa utrzymywana przez całe życie coraz bardziej zyskuje na znaczeniu.W niniejszej książce przedstawione są najbardziej aktualne i wypróbowane metody oparte na ugruntowanej wiedzy, prowadzące do tego, aby optymalnie zmobilizować...

    0 Ocen produktu

    od 64.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjność produktów turystycznych

    Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...

    0 Ocen produktu

    od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy zarządzania organizacjami

    Warszawa 2013, wydanie 2., format 165 x 235, objętość 806 str., oprawa miękka Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika "Podstawy zarządzania organizacjami". W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: - szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu : techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, - zintegrowano strukturę wykładu, - lepiej...

    0 Ocen produktu

    od 73.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

    Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...

    0 Ocen produktu

    od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie w pielęgniarstwie Podręcznik dla studentów mag...

    Książka jest kontynuacją podręcznika ?Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej?. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa. Zagadnienia podzielono na dwie części: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia.WstępCzęść I. Wybrane problemy nauki o zarządzaniuRozdział 1. Podsystem pielęgniarstwa1.1. System...

    0 Ocen produktu

    od 82.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i spor...

    Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymiKatowice 2011, wyd. 1, format 165 x 240, objętość 298 str., oprawa miękkaNasz podręcznik jest adresowany do studentów i absolwentów, jak i praktyków uczestniczących w studiach podyplomowych związanych z zarządzaniem organizacjami sportowymi i turystycznymi, którzy próbują zamknąć lukę zarządzania.Zarządzanie to umiejętność praktyczna zbudowana na solidnej podstawie...

    0 Ocen produktu

    od 86.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Anatomia organizacji sportowych i turystycznych

    Katowice 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 379 str., oprawa miękkaZmienność i niestabilność otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego kształtuje nowy wymiar dynamiki konkurowania we współcześnie zarządzanych organizacjach sportowych i turystycznych. Nowe systemy wartości zbudowane na zaufaniu, nowe podejście do procesów biznesowych wsparte intuicją, jak również nabywanie nowych umiejętności przetrwania organizacji w gospodarce opartej na wiedzy to...

    0 Ocen produktu

    od 105.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.