Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Marketing usług turystycznych - PWN

    Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o konkurencyjności

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 352 str., oprawa miękkaKolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii ?Kompendium wiedzy o...?. Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje.Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o logistyce

    Warszawa 2010, wyd. 4., format 145 x 205, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka od lat jest cenioną pomocą naukową dla studentów i wykładowców, a także dla menedżerów mających styczność z zagadnieniami logistyki w swojej pracy. Przedstawiono w niej najważniejsze zagadnienia z dziedziny logistyki, takie jak:- koszty logistyczne- audyt logistyczny- magazynowanie, transport i zasady tworzenia łańcucha logistycznego- technologie informatyczne w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o ekonomii

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 384 str., oprawa miękka W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. Znajdujący się na końcu książki słownik umożliwia szybkie znalezienie definicji...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

    Kraków 2013, wydanie 1, format 165 x 235 mm, objętość 192 str., oprawa miękka Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu, finansów itp. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Podstawy ekonomii Ćwiczenia i zadania

    Warszawa 2012, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Znany i poszukiwany zbiór ćwiczeń będący uzupełnieniem wydawanego od lat podręcznika PODSTAWY EKONOMII. Zawarty w nim materiał pozwala na poszerzenie, pogłębienie i utrwalenie wiedzy teoretycznej oraz opanowanie praktycznych umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami analizy ekonomicznej. Obecne wydanie zostało zmienione i dopasowane do nowego (również trzeciego) wydania...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Metody organizacji i zarządzania Kształtowanie relacji organ...

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 324 str., oprawa miękka Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie profesjonalistami

    Warszawa 2009, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 150 str., oprawa miękkaW wieku XXI wiodącą rolę w przedsiębiorstwie będą odgrywać wysokiej klasy fachowcy, charakteryzujący się m.in. wysokimi kompetencjami, efektywnością działania, rzetelnością, uczciwością, chęcią ciągłego rozwoju, elastycznością działania, samodzielnością, kreatywnością, łatwością adaptacji do zmian. Autor - dostrzegając rosnące znaczenie tej grupy pracowników - zaprezentował...

    0 Ocen produktu

    od 39.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce PWE

    Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...

    0 Ocen produktu

    od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych /DIFIN

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie projektem Co dobry szef projektu wie robi i mówi

    Warszawa 2010, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 180 str., oprawa miękkaRealizacja niemal każdego projektu stanowi złożone zadanie. Wzrastające koszty i niedotrzymane terminy spędzają sen z powiek kierownikom projektów. Jednak nie musi tak być. Można zarządzać projektami w sposób harmonijny i racjonalny.W książce autorzy przedstawili najbardziej efektywne techniki zarządzania projektami. Radzą, jak realizować projekt, aby zakończył się sukcesem,...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka

    Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Sztuka kreatywnego myślenia

    Dr James Hardt, autor "Sztuki kreatywnego myślenia", jest psychologiem i specjalistą od funkcjonowania mózgu, który w ciągu ostatnich 30 lat zyskał sławę wybitnego naukowca.Opatentowana przez niego technologia neurofeedbacku fal mózgowych, nazywana Procesem Biocybernaut, pozwala odwracać procesy starzenia mózgu i wywołuje przełomowe zmiany w sposobie myślenia i kreatywności. Dzięki treningom dr. Hardta już ponad 4000 osób zwiększyło...

    0 Ocen produktu

    od 42.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Projektowanie badań naukowych Metody jakościowe ilościowe i...

    Bestsellerowy podręcznik Johna W. Creswella umożliwia porównanie trzech podejść badawczych ? jakościowego, ilościowego i mieszanego ? w jednej książce poświęconej metodologii. Te trzy podejścia autor zestawia ze sobą w procesie badawczym, począwszy od pierwszego etapu założeń filozoficznych aż do pisemnego raportu z badań. Przystępnie napisana książka prezentuje swoje idee w systemie hierarchicznym, dzięki czemu czytelnik może opanować pojęcia od...

    0 Ocen produktu

    od 42.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Żyć z sensem Praktyczne zastosowanie logoterapii

    Po co żyję? Co nadaje sens mojemu życiu? Co daje mi poczucie spełnienia? Odnalezienie sensu życia to egzystencjalna potrzeba każdego człowieka ? zwłaszcza w momentach kryzysu, w sytuacjach pozornie pozbawionych wyjścia. Sens jest dla każdego czymś innym i w każdych okolicznościach trzeba go szukać na nowo. Nie wszystkie sytuacje, nie wszystkie napotkane możliwości zawierają sens tylko dlatego, że są możliwe? Wybór należy do nas ? musimy wybierać,...

    0 Ocen produktu

    od 43.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Ekonomika turystyki i rekreacji

    Warszawa 2011, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 416 str., oprawa miękka Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe...

    0 Ocen produktu

    od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce i rekreacji

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają...

    0 Ocen produktu

    od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie atrakcjami turystycznymi regionu geograficznego

    Zarządzanie atrakcjami turystycznymi regionu geograficznego Aspekty organizacyjne, marketingowe i psychologiczneKatowice 2013, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 151 str., oprawa miękkaZarządzanie atrakcjami turystycznymi regionu geograficznego. Aspekty organizacyjne, marketingowe i psychologiczne przedstawia kilka powszechnie uznanych w nauce i literaturze o turystyce ujęć atrakcyjności turystycznej, wybór metod jej analizy, zasad klasyfikacji regionów...

    0 Ocen produktu

    od 43.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Przedsiębiorczość w turystyce zasady i praktyka

    Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękkaPodręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku...

    0 Ocen produktu

    od 44.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zespoły Co trzeba wiedzieć robić i mówić aby stworzyć ze...

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x 205, objętość 216 str., oprawa miękkaNigdy wcześniej błyskotliwi liderzy i członkowie zespołów nie byli tak cenieni jak dziś. Pracazespołowa to siła napędowa każdej organizacji ? jeśli układa się dobrze, może przynieść oszałamiające efekty, jeśli się nie układa, kłopoty są nieuniknione.Zespoły to poradnik, który pomoże tobie i twojemu zespołowi wspiąć się na wyżyny doskonałości. Dowiesz się z niego,...

    0 Ocen produktu

    od 44.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej

    Warszawa 2011, wyd. 1, format 162 x 237, objętość 186 str., oprawa miękkaKażdy człowiek posługuje się językiem ciała, porozumiewając się z innymi. Jednak większość osób robi to nieświadomie. Komunikacja niewerbalna wzmacnia lub osłabia znaczenie wypowiadanych słów. Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób.Można w niej znaleźć odpowiedzi...

    0 Ocen produktu

    od 44.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Gastronomia /Almamer

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 346 str., oprawa miękka Książka stanowi kompendium wiedzy o usługach gastronomicznych świadczonych w ogólnodostępnej bazie żywieniowej. Pozycja wydawnicza polecana jako podręcznik akademicki wspomagający treści prezentowane na specjalnościach gastronomia i hotelarstwo ze szczególnym uwzględnieniem przedmiotów poświęconych gastronomii i organizacji usług gastronomicznych.Publikacja adresowana także...

    0 Ocen produktu

    od 44.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Błyskotliwy menedżer Co dobry menedżer wie, robi i mówi

    Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x205, objętość 217 str., oprawa miękkaKsiążka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy), przywództwa, kultury organizacyjnej, organizacji zespołu pracowniczego, budowy relacji z rynkiem i klientami, metod zarządzania firmą, promocji firmy i jej produktów, zarządzania...

    0 Ocen produktu

    od 45.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 160 x 230, objętość 270 str., oprawa miękkaZ recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach ? a także w sytuacji polskiego rolnictwa ? należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z...

    0 Ocen produktu

    od 45.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....

    Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...

    0 Ocen produktu

    od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Zarządzanie w wybranych obszarach sportu turystyki i rekreacj...

    Katowice 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękka Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz zbliżającego się Euro...

    0 Ocen produktu

    od 47.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing dla sportu

    Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowe zarządzanie sportem

    Poznań 2007, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękka W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Sport & Business

    Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 386 str., oprawa miękka Publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?Nastawiona w przeszłości na inne cele i kierująca się swoimi zasadami cywilizacja europejska, postanowiła na początku XX wieku sięgnąć do wspaniałej i szlachetnej idei igrzysk olimpijskich. Było to w pewnej mierze efektem istniejącego...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowo o sporcie

    Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 369 str., oprawa miękka "Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.