Biznes, ekonomia
Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.
-
Internet dla seniorów Internet krok po kroku
Internet dla seniorów Internet krok po kroku Płać rachunki rozmawiaj z bliskimi i graj onlineWarszawa 2013, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 246 str., oprawa miękkaPoradnik powstał z myślą o seniorach, którzy zaczynają swoją przygodę z internetem oraz o tych, którzy już korzystają z sieci w podstawowym zakresie. W przystępny sposób omawia najważniejsze kwestie techniczne, a także prezentuje praktyczne aspekty korzystania z internetu i...
od 26.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak mówić by nas słuchano
Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie. Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi....
od 21.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak osiągnąć sukces Jak zbudować swoją marke osobistą i ...
?Jak osiągnąć sukces? ? oczywiście w biznesie ? to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność...
od 30.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak pisać CV i list motywacyjny
Jak pisać CV i list motywacyjny jak skutecznie szukać pracy w kraju i za granicą jak napisać dobre CV i list motywacyjny Toruń 2012, wydanie 2, format 145 x 210, objętość 136 str., oprawa miękka Poradnik zawiera ważne informacje dla osób szukających pracy w kraju i za granicą. Autorka, mająca kilkuletnie doświadczenia w rekrutowaniu pracowników, w prosty, przejrzysty i profesjonalny sposób przedstawia, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, napisać...
od 12.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak schudnąć bez diety Metoda Gabriela Rewolucyjny sposób k...
Metoda Gabriela to ciesząca się niesłabnącą popularnością publikacja, dzięki której każdy ma szansę na zgubienie zbędnych kilogramów, bez wyrzeczeń, męki i katorżniczych diet. To nowatorskie podejście do odchudzania ? rewolucyjny plan opracowany przez Jona Gabriela, który poprzez stosowanie się do kilku prostych zasad, stracił ponad 100 kilogramów. Osiągnął to bez diet, operacja, a przede wszystkim? śladów dawnej otyłości...
od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak się uczyć?
TO NIE JEST KSIĄŻKA DLA KUJONÓW! ZAPOMNIJ O WSZYSTKICH MITACH NA TEMAT UCZENIA SIĘ. PRZYGOTUJ SIĘ NA REWOLUCYJNE METODY ZAPAMIĘTYWANIA! Uczymy się przez całe życie, jednak czy skutecznie? Każdy zna pilnych uczniów, spędzających wiele godzin nad książkami, ale czy to rzeczywiście najlepszy sposób, żeby dobrze zdać testy i egzaminy? Czy sprawdzanie wiadomości na Facebooku w trakcie nauki jest faktycznie takie złe? Czy ciche miejsce i koncentracja są...
od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak uwolnić się od lęku i odnaleźć miłość
"Odrzuć lęk i kochaj to najmilsza i najsubtelniejsza melodia, balsam dla mego serca. Zasady w niej przedstawione miały na mnie ogromny wpływ. To książka, która zaważyła na tym, jak widzę siebie i czym kieruję się w życiu, jakie nawiązuję relacje z innymi i jak patrzę na świat. Dzięki niej odnalazłem wewnętrzny spokój, radość i szczęście, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyłem, a nawet nie wiedziałem, że jest w ogóle możliwe." Carlos Santana ...
od 19.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym
Warszawa 2014, wydanie 1, objętość 160 str., oprawa miękkaNieustanna gra w argumentySpór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać...
od 25.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Jak zostałem geniuszem pamięci o sztuce i technice...
Jak zostałem geniuszem pamięci o sztuce i technice zapamiętywaniaPoznań 2013, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 295 str., oprawa miękkaLudzie tracą przeciętnie czterdzieści dni w roku, ponieważ o czymś zapominają. To samo dotyczyło kiedyś Joshuy Foera. Jednak po roku ćwiczenia pamięci udało mu się wziąć udział w mistrzostwach USA w zapamiętywaniu. Co ważniejsze, odkrył on prosta prawdę, której zwykle nie pamiętamy - jesteśmy sumą naszych...
od 25.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej
Warszawa 2011, wyd. 1, format 162 x 237, objętość 186 str., oprawa miękkaKażdy człowiek posługuje się językiem ciała, porozumiewając się z innymi. Jednak większość osób robi to nieświadomie. Komunikacja niewerbalna wzmacnia lub osłabia znaczenie wypowiadanych słów. Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób.Można w niej znaleźć odpowiedzi...
od 44.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kobieto walcz i dopnij swego
To prowokacyjna iskra, której celem jest uaktywnienie w kobietach płomiennego zapału do walki o realizację swoich najśmielszych marzeń. Książka wyraźnie wskazuje w jaki sposób zmienić podszytą strachem naturę na taką, jaką odznaczają się nieustraszone wojowniczki, aby każda z pań mogła postępować tak odważnie jak one i walczyć do samego końca o swoje marzenia, by ostatecznie poczuć smak życiowego spełnienia. Autorka ? Ewa Anna Swat zaprasza...
od 30.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kompendium wiedzy o ekonomii
Warszawa 2008, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 384 str., oprawa miękka W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. Znajdujący się na końcu książki słownik umożliwia szybkie znalezienie definicji...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kompendium wiedzy o handlu
Warszawa 2008, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 344 str., oprawa miękkaKolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym...
od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kompendium wiedzy o konkurencyjności
Warszawa 2009, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 352 str., oprawa miękkaKolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii ?Kompendium wiedzy o...?. Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje.Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kompendium wiedzy o logistyce
Warszawa 2010, wyd. 4., format 145 x 205, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka od lat jest cenioną pomocą naukową dla studentów i wykładowców, a także dla menedżerów mających styczność z zagadnieniami logistyki w swojej pracy. Przedstawiono w niej najważniejsze zagadnienia z dziedziny logistyki, takie jak:- koszty logistyczne- audyt logistyczny- magazynowanie, transport i zasady tworzenia łańcucha logistycznego- technologie informatyczne w...
od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Komunikacja niewerbalna Autoprezentacja relacje mowa ciała
2014, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 240 str., oprawa miękka Czy wiesz, że znajomość komunikacji niewerbalnej pomoże ci rozszyfrować zamiary, ukryte intencje, a nawet kłamstwo rozmówcy? Jeśli chcesz skutecznie komunikować się z szefem cholerykiem albo poderwać atrakcyjną melancholiczkę, koniecznie przeczytaj tę książkę!Poznaj pozytywne przykłady, a także wpadki wizerunkowe polskich i zagranicznych polityków, profesjonalnie przygotuj się do wywiadu...
od 30.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Komunikacja w pracy O Sztuce skutecznego porozumienia się
Klienci Współpracownicy Zarząd Metody które sprawdzają się w praktyce Wrocław 2010, wydanie 1, format 140 x 205, objętość 128 str., oprawa miękka ?Komunikacja w pracy? autorstwa Katarzyny Flont, to książka napisana prostym, zwięzłym, a jednocześnie fachowym i pełnym humoru językiem. Przybliża sprawdzone w praktyce metody porozumiewania się w różnych sytuacjach w pracy. Książka zawiera zadania, testy, krzyżówki, które...
od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na ? jak słusznie wskazuje Autorka ? dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych...
od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Konkurencyjność produktów turystycznych
Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...
od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kreatywne myślenie dla bystrzaków
Naucz się: otwierać swój umysł na nowy sposób myślenia przeprowadzać owocne burze mózgów i ćwiczyć myślenie lateralne odkrywać techniki myślenia kreatywnego poprzez gry, słówka, rysunki i opowieści używać kreatywnego myślenia do polepszenia życia osobistego i zawodowego Zumba dla Twojego mózgu Otwórz swój umysł i popatrz na świat z zupełnie nowej perspektywy! Myślenia kreatywnego nie tylko można, ale wręcz trzeba...
od 33.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Kreowanie marki w sporcie
Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....
od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Lifting umysłu Zagadki i inne sposoby treningu
Czy chcesz mieć lepszą pamięć? Czy chcesz skutecznie rozwiązywać problemy? Czy chcesz być kreatywny? Ta książka jest pełna pomysłów usprawniających pracę twojego umysłu. Zawiera dużo zabawnych i ciekawych ćwiczeń oraz zagadek stymulujących mózg. Pomoże poprawić koncentrację i pamięć. Każdy rozdział zawiera konkretne działania trenujące poszczególne partie twojego mózgu. - Rób obliczenia w pamięci. - Zapamiętuj nazwiska i twarze....
od 14.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Manifest motywacji Dziewięć deklaracji potęgi osobistej
?Manifest motywacji? to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody ? w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że...
od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Mapy twoich myśli
Łódź 2014, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 296 str., oprawa miękka Wystarczy spojrzeć na przykłady zapisków genialnych twórców, takich jak Edison, Leonardo da Vinci czy Beethoven, by zrozumieć, jak daleko odbiegają od martwego schematu ?linijka pod linijką?. Przedstawiona tu koncepcja jest rewolucją w pracy umysłowej! Okazuje się bowiem, że sposób, w jaki zapisujemy myśli, albo ogranicza, albo pobudza naszą kreatywność oraz...
od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty
Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...
od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing dla sportu
Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...
od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing imprez biegowych
Poznań 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaCzy tego chcemy czy nie, marketing staje się nieodzownym elementem konkurencji wśród organizatorów imprez biegowych, zabiegania o przychylność biegaczy, kibiców, sponsorów i mediów. Wynika to z dwóch zasadniczych powodów: coraz większej liczby organizowanych w Polsce imprez biegowych oraz stale wzrastających oczekiwań biegaczy. Profesjonalna organizacja biegu...
od 26.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing sportu
Warszawa 2012, wydanie 2, format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...
od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich
Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...
od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie
-
Marketing usług hotelarskich WSiP
Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...
od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie