Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Internet dla seniorów Internet krok po kroku

    Internet dla seniorów Internet krok po kroku Płać rachunki rozmawiaj z bliskimi i graj onlineWarszawa 2013, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 246 str., oprawa miękkaPoradnik powstał z myślą o seniorach, którzy zaczynają swoją przygodę z internetem oraz o tych, którzy już korzystają z sieci w podstawowym zakresie. W przystępny sposób omawia najważniejsze kwestie techniczne, a także prezentuje praktyczne aspekty korzystania z internetu i...

    0 Ocen produktu

    od 26.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak mówić by nas słuchano

    Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie. Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi....

    0 Ocen produktu

    od 21.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak osiągnąć sukces Jak zbudować swoją marke osobistą i ...

    ?Jak osiągnąć sukces? ? oczywiście w biznesie ? to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność...

    0 Ocen produktu

    od 30.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak pisać CV i list motywacyjny

    Jak pisać CV i list motywacyjny jak skutecznie szukać pracy w kraju i za granicą jak napisać dobre CV i list motywacyjny Toruń 2012, wydanie 2, format 145 x 210, objętość 136 str., oprawa miękka Poradnik zawiera ważne informacje dla osób szukających pracy w kraju i za granicą. Autorka, mająca kilkuletnie doświadczenia w rekrutowaniu pracowników, w prosty, przejrzysty i profesjonalny sposób przedstawia, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, napisać...

    0 Ocen produktu

    od 12.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak schudnąć bez diety Metoda Gabriela Rewolucyjny sposób k...

    Metoda Gabriela to ciesząca się niesłabnącą popularnością publikacja, dzięki której każdy ma szansę na zgubienie zbędnych kilogramów, bez wyrzeczeń, męki i katorżniczych diet. To nowatorskie podejście do odchudzania ? rewolucyjny plan opracowany przez Jona Gabriela, który poprzez stosowanie się do kilku prostych zasad, stracił ponad 100 kilogramów. Osiągnął to bez diet, operacja, a przede wszystkim? śladów dawnej otyłości...

    0 Ocen produktu

    od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak się uczyć?

    TO NIE JEST KSIĄŻKA DLA KUJONÓW! ZAPOMNIJ O WSZYSTKICH MITACH NA TEMAT UCZENIA SIĘ. PRZYGOTUJ SIĘ NA REWOLUCYJNE METODY ZAPAMIĘTYWANIA! Uczymy się przez całe życie, jednak czy skutecznie? Każdy zna pilnych uczniów, spędzających wiele godzin nad książkami, ale czy to rzeczywiście najlepszy sposób, żeby dobrze zdać testy i egzaminy? Czy sprawdzanie wiadomości na Facebooku w trakcie nauki jest faktycznie takie złe? Czy ciche miejsce i koncentracja są...

    0 Ocen produktu

    od 33.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak uwolnić się od lęku i odnaleźć miłość

    "Odrzuć lęk i kochaj to najmilsza i najsubtelniejsza melodia, balsam dla mego serca. Zasady w niej przedstawione miały na mnie ogromny wpływ. To książka, która zaważyła na tym, jak widzę siebie i czym kieruję się w życiu, jakie nawiązuję relacje z innymi i jak patrzę na świat. Dzięki niej odnalazłem wewnętrzny spokój, radość i szczęście, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyłem, a nawet nie wiedziałem, że jest w ogóle możliwe." Carlos Santana ...

    0 Ocen produktu

    od 19.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym

    Warszawa 2014, wydanie 1, objętość 160 str., oprawa miękkaNieustanna gra w argumentySpór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać...

    0 Ocen produktu

    od 25.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Jak zostałem geniuszem pamięci o sztuce i technice...

    Jak zostałem geniuszem pamięci o sztuce i technice zapamiętywaniaPoznań 2013, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 295 str., oprawa miękkaLudzie tracą przeciętnie czterdzieści dni w roku, ponieważ o czymś zapominają. To samo dotyczyło kiedyś Joshuy Foera. Jednak po roku ćwiczenia pamięci udało mu się wziąć udział w mistrzostwach USA w zapamiętywaniu. Co ważniejsze, odkrył on prosta prawdę, której zwykle nie pamiętamy - jesteśmy sumą naszych...

    0 Ocen produktu

    od 25.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej

    Warszawa 2011, wyd. 1, format 162 x 237, objętość 186 str., oprawa miękkaKażdy człowiek posługuje się językiem ciała, porozumiewając się z innymi. Jednak większość osób robi to nieświadomie. Komunikacja niewerbalna wzmacnia lub osłabia znaczenie wypowiadanych słów. Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób.Można w niej znaleźć odpowiedzi...

    0 Ocen produktu

    od 44.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kobieto walcz i dopnij swego

    To prowokacyjna iskra, której celem jest uaktywnienie w kobietach płomiennego zapału do walki o realizację swoich najśmielszych marzeń. Książka wyraźnie wskazuje w jaki sposób zmienić podszytą strachem naturę na taką, jaką odznaczają się nieustraszone wojowniczki, aby każda z pań mogła postępować tak odważnie jak one i walczyć do samego końca o swoje marzenia, by ostatecznie poczuć smak życiowego spełnienia. Autorka ? Ewa Anna Swat zaprasza...

    0 Ocen produktu

    od 30.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o ekonomii

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 384 str., oprawa miękka W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. Znajdujący się na końcu książki słownik umożliwia szybkie znalezienie definicji...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o handlu

    Warszawa 2008, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 344 str., oprawa miękkaKolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym...

    0 Ocen produktu

    od 34.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o konkurencyjności

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 145 x 205, objętość 352 str., oprawa miękkaKolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii ?Kompendium wiedzy o...?. Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje.Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kompendium wiedzy o logistyce

    Warszawa 2010, wyd. 4., format 145 x 205, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka od lat jest cenioną pomocą naukową dla studentów i wykładowców, a także dla menedżerów mających styczność z zagadnieniami logistyki w swojej pracy. Przedstawiono w niej najważniejsze zagadnienia z dziedziny logistyki, takie jak:- koszty logistyczne- audyt logistyczny- magazynowanie, transport i zasady tworzenia łańcucha logistycznego- technologie informatyczne w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Komunikacja niewerbalna Autoprezentacja relacje mowa ciała

    2014, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 240 str., oprawa miękka Czy wiesz, że znajomość komunikacji niewerbalnej pomoże ci rozszyfrować zamiary, ukryte intencje, a nawet kłamstwo rozmówcy? Jeśli chcesz skutecznie komunikować się z szefem cholerykiem albo poderwać atrakcyjną melancholiczkę, koniecznie przeczytaj tę książkę!Poznaj pozytywne przykłady, a także wpadki wizerunkowe polskich i zagranicznych polityków, profesjonalnie przygotuj się do wywiadu...

    0 Ocen produktu

    od 30.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Komunikacja w pracy O Sztuce skutecznego porozumienia się

    Klienci Współpracownicy Zarząd Metody które sprawdzają się w praktyce Wrocław 2010, wydanie 1, format 140 x 205, objętość 128 str., oprawa miękka ?Komunikacja w pracy? autorstwa Katarzyny Flont, to książka napisana prostym, zwięzłym, a jednocześnie fachowym i pełnym humoru językiem. Przybliża sprawdzone w praktyce metody porozumiewania się w różnych sytuacjach w pracy. Książka zawiera zadania, testy, krzyżówki, które...

    0 Ocen produktu

    od 24.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

    Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na ? jak słusznie wskazuje Autorka ? dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych...

    0 Ocen produktu

    od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Konkurencyjność produktów turystycznych

    Białystok 2009, wyd. 1., format 165 x 230, objętość 458 str., oprawa miękkaCelem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań...

    0 Ocen produktu

    od 64.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kreatywne myślenie dla bystrzaków

    Naucz się: otwierać swój umysł na nowy sposób myślenia przeprowadzać owocne burze mózgów i ćwiczyć myślenie lateralne odkrywać techniki myślenia kreatywnego poprzez gry, słówka, rysunki i opowieści używać kreatywnego myślenia do polepszenia życia osobistego i zawodowego Zumba dla Twojego mózgu Otwórz swój umysł i popatrz na świat z zupełnie nowej perspektywy! Myślenia kreatywnego nie tylko można, ale wręcz trzeba...

    0 Ocen produktu

    od 33.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Kreowanie marki w sporcie

    Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi....

    0 Ocen produktu

    od 59.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Lifting umysłu Zagadki i inne sposoby treningu

    Czy chcesz mieć lepszą pamięć? Czy chcesz skutecznie rozwiązywać problemy? Czy chcesz być kreatywny? Ta książka jest pełna pomysłów usprawniających pracę twojego umysłu. Zawiera dużo zabawnych i ciekawych ćwiczeń oraz zagadek stymulujących mózg. Pomoże poprawić koncentrację i pamięć. Każdy rozdział zawiera konkretne działania trenujące poszczególne partie twojego mózgu. - Rób obliczenia w pamięci. - Zapamiętuj nazwiska i twarze....

    0 Ocen produktu

    od 14.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Manifest motywacji Dziewięć deklaracji potęgi osobistej

    ?Manifest motywacji? to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody ? w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że...

    0 Ocen produktu

    od 38.10 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mapy twoich myśli

    Łódź 2014, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 296 str., oprawa miękka Wystarczy spojrzeć na przykłady zapisków genialnych twórców, takich jak Edison, Leonardo da Vinci czy Beethoven, by zrozumieć, jak daleko odbiegają od martwego schematu ?linijka pod linijką?. Przedstawiona tu koncepcja jest rewolucją w pracy umysłowej! Okazuje się bowiem, że sposób, w jaki zapisujemy myśli, albo ogranicza, albo pobudza naszą kreatywność oraz...

    0 Ocen produktu

    od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

    Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...

    0 Ocen produktu

    od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing dla sportu

    Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing imprez biegowych

    Poznań 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaCzy tego chcemy czy nie, marketing staje się nieodzownym elementem konkurencji wśród organizatorów imprez biegowych, zabiegania o przychylność biegaczy, kibiców, sponsorów i mediów. Wynika to z dwóch zasadniczych powodów: coraz większej liczby organizowanych w Polsce imprez biegowych oraz stale wzrastających oczekiwań biegaczy. Profesjonalna organizacja biegu...

    0 Ocen produktu

    od 26.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing sportu

    Warszawa 2012, wydanie 2,  format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...

    0 Ocen produktu

    od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich

    Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich WSiP

    Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...

    0 Ocen produktu

    od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.