Jesteś tutaj:Strona GłównaKSIĘGARNIA KsiążkiBiznes, ekonomia

Biznes, ekonomia

Porównanie cen w KSIĘGARNIA, Książki oraz Biznes, ekonomia.

  • Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających obiektyw...

    Wiadro wody dla ochłody dla Twojego mózgu! Jak myśleć obiektywnie, czyli skuteczne sposoby wyłączania emocji z procesu podejmowania decyzji Rozkosze łamania głowy, czyli 50 zadań na poprawę obiektywności myślenia Wyzwanie, czyli wspaniały balans między sercem a mózgiem Są w życiu takie sytuacje, w których obiektywne i trzeźwe myślenie jest na wagę złota. Jednak właśnie wtedy kontrolę nad naszym zachowaniem przejmują emocje: strach, euforia,...

    0 Ocen produktu

    od 16.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających myśleni...

    Moc obrazów dla Twojego mózgu! Jak myśleć wzrokowo, czyli polepszyć wyobraźnię przestrzenną i zdolność wizualizacji Obrazowe łamanie głowy, czyli 50 zadań na rozwinięcie umiejętności myślenia wzrokowego Wyzwanie, czyli wspaniała rozrywka na deser Czy tego chcemy czy nie, żyjemy w kulturze obrazkowej. Dzisiejsze czasy nie sprzyjają długiej lekturze i kontemplacji, a wszyscy wokół zdają się hołdować zasadzie: jeden obraz wart jest tysiąca...

    0 Ocen produktu

    od 16.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających myśleni...

    Długofalowy plan rozwoju dla Twojego mózgu! Jak myśleć taktycznie i strategicznie, by szybko i pewnie osiągać swoje cele Rozkosze łamania głowy, czyli 50 ćwiczeń na poprawę koncentracji, analizy, wizualizacji oraz kreatywności Wyzwanie, czyli coś dla prawdziwego mistrza taktyki i strategii Wszyscy wiemy, że osiąganie jakichkolwiek życiowych celów wymaga zaangażowania, planowania i wdrażania swoich planów w życie. Jednak tylko niewielu ludzi naprawdę...

    0 Ocen produktu

    od 16.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających logiczne...

    Logika drąży skałę Skoncentruj się Kontroluj emocje Naucz swój umysł logicznego myślenia Rozwiązuj łamigłówki i zacznij myśleć logicznie Gimnastyka w służbie logicznego myślenia Nie musisz być zasłużonym członkiem Mensy, by Twój mózg dokonywał rzeczy zadziwiających. I bez tego będzie on działać niezawodnie w obliczu nawet najtrudniejszych wyzwań. Myślenie logiczne to narzędzie, dzięki któremu możesz dokonywać dobrych...

    0 Ocen produktu

    od 16.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Myśl jak FREAK Autorzy Freakonomii proponują przeprogramuj s...

    Myśl jak Freak? ? najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak Freak. Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim ? od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem...

    0 Ocen produktu

    od 33.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Możesz to zrobić!

    Książka Możesz to zrobić! autorstwa Paula Hanny ? najlepszego w Australii eksperta od motywacji ? pokazuje, jak w tych trudnych czasach budować szczęście w życiu osobistym, a także osiągnąć sukces zawodowy. Dowiesz się z niej: ? jak ważne jest właściwe nastawienie do życia ? jak działa twoje Bankowe Konto Poczucia Własnej Wartości ? jak przełamać złą passę i osiągnąć założone cele ? jak ważny jest entuzjazm ? jak poprawić...

    0 Ocen produktu

    od 25.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mowa ciała Natural basic

    Naturalna mowa ciała, inaczej język ciała (basic natural body language) jest ważnym i podstawowym elementem nowoczesnej komunikacji w relacjach międzyludzkich. Język ciała, podobnie jak język werbalny jest istotnym i niezbędnym narzędziem dla zarządzania i przywództwa w organizacji. Odnosi się to do wszystkich aspektów pracy w komunikacji i biznesie, szczególnie tam, gdzie można fizycznie obserwować pracowników. Mowa ciała jest tak samo ważna poza...

    0 Ocen produktu

    od 24.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mowa ciała A. Benedikt

    Wrocław 2004, wydanie 2, format 140 x 205, objętość 208 str., oprawa miękkaO czym świadczy założenie przez promotora obu rąk z tyłu głowy? Czy dzięki pozycji nóg można określić samopoczucie i myśli partnera rozmowy? O czym ?mówią? nadgarstki kobiety czy włożenie kciuków za pasek przez mężczyznę? Mowa ciała ma wielkie znaczenie! Niestety, nie wszyscy potrafimy poprawnie ją odczytywać. Antoni Benedikt podjął próbę...

    0 Ocen produktu

    od 25.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mindfulness Żyj tu i teraz

    Najbardziej przystępny przewodnik po uważności dla tych, którzy nie wierzą w techniki relaksacji i nie mają na nie czasu. Ale nie chcą, żeby życie im uciekało. Chcą wyzwolić się ze stresu i lęku. I żeby żyć w pełni, praktykują uważność. Uważność nie jest modą, choć tak o niej głośno na świecie. Nie jest religią, choć daje nadzieję. Nie jest filozofią, choć pokazuje drogę świadomego i spokojnego życia. Zbyt często życie biegnie zbyt szybko obok...

    0 Ocen produktu

    od 25.30 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mikroekonomia Mankiw, Taylor

    Warszawa 2009, wydanie 1, format 125 x 195, objętość 648 str., oprawa miękka Mikroekonomia jest podręcznikiem, który w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej stał się bestsellerem. Książka ta obejmuje materiał wprowadzający do studiowania ekonomii (m.in. dziesięć zasad ekonomii, krótki kurs myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, w którym uwzględniono również kontekst europejski, w tym problematykę funkcjonowania instytucji...

    0 Ocen produktu

    od 54.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Metody statystyczne w zarządzaniu turystyką

    Kraków 2002, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękkaGłównym celem książki jest przekazanie wiedzy związanej z opisem i wnioskowaniem statystycznym oraz pomoc w nabyciu umiejętności stosowania metod do rozwiązywania konkretnych problemów. Zaprezentowano w niej wiele przykładów z dziedziny turystyki, ilustrujących opisywane metody. Książka jest adresowana do studentów wszystkich szkół wyższych, zwłaszcza o...

    0 Ocen produktu

    od 24.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Metody organizacji i zarządzania Kształtowanie relacji organ...

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 324 str., oprawa miękka Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Medycyna ciała i ducha Starożytna mądrość we współczesn...

    Coraz więcej lekarzy przekonuje się do podejścia zakładającego, że prawdziwe uzdrowienie może zostać osiągnięte wyłącznie dzięki zaangażowaniu w proces leczenia sfery mentalnej pacjenta. Słyszy się o tym, że ktoś pokonał śmiertelną chorobę tylko dzięki wierze w to, że może się to udać. Teraz nasza wiedza poszła o krok dalej, ponieważ dr Alberto Villoldo opracował podstawy medycyny łączącej uzdrowienie ciała z przywróceniem duchowej harmonii. W tej...

    0 Ocen produktu

    od 33.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowo o sporcie

    Poznań 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 369 str., oprawa miękka "Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."?We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketingowe zarządzanie sportem

    Poznań 2007, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 209 str., oprawa miękka W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce PWE

    Warszawa 1997, wydanie 1, format 165 x240, objętość 348 str., oprawa miękka W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej,...

    0 Ocen produktu

    od 41.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce i rekreacji

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają...

    0 Ocen produktu

    od 43.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w turystyce Chudoba

    Warszawa 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 190 str., oprawa miękka Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym...

    0 Ocen produktu

    od 38.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w ochronie zdrowia

    Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękkaW książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych,...

    0 Ocen produktu

    od 38.70 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 160 x 230, objętość 270 str., oprawa miękkaZ recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach ? a także w sytuacji polskiego rolnictwa ? należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z...

    0 Ocen produktu

    od 45.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki....

    Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie...

    0 Ocen produktu

    od 46.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych /DIFIN

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów...

    0 Ocen produktu

    od 42.00 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług turystycznych - PWN

    Warszawa 2007, wyd. 1., format 170 x240, objętość 216 str., oprawa miękkaPodręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w...

    0 Ocen produktu

    od 39.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich WSiP

    Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Rozdział 1. Podstawowe pojęcia...

    0 Ocen produktu

    od 34.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing usług hotelarskich

    Warszawa 2010, wyd. 3, format 165 x 235, objętość 284 str., oprawa miękka Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na...

    0 Ocen produktu

    od 52.20 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing sportu

    Warszawa 2012, wydanie 2,  format 160 x 235, objętość 316 str., oprawa miękka Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych...

    0 Ocen produktu

    od 57.40 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing imprez biegowych

    Poznań 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękkaCzy tego chcemy czy nie, marketing staje się nieodzownym elementem konkurencji wśród organizatorów imprez biegowych, zabiegania o przychylność biegaczy, kibiców, sponsorów i mediów. Wynika to z dwóch zasadniczych powodów: coraz większej liczby organizowanych w Polsce imprez biegowych oraz stale wzrastających oczekiwań biegaczy. Profesjonalna organizacja biegu...

    0 Ocen produktu

    od 26.50 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing dla sportu

    Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka ?Marketing dla sportu? ? to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. ?Dni Marketingu sportowego?. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w...

    0 Ocen produktu

    od 47.90 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Marketing bezpośredni Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

    Warszawa 2010, wyd.I, format 160 x235, objętość 444 str., oprawa miękkaZagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich...

    0 Ocen produktu

    od 78.80 zł Zobacz oferty w 1 sklepie

  • Mapy twoich myśli

    Łódź 2014, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 296 str., oprawa miękka Wystarczy spojrzeć na przykłady zapisków genialnych twórców, takich jak Edison, Leonardo da Vinci czy Beethoven, by zrozumieć, jak daleko odbiegają od martwego schematu ?linijka pod linijką?. Przedstawiona tu koncepcja jest rewolucją w pracy umysłowej! Okazuje się bowiem, że sposób, w jaki zapisujemy myśli, albo ogranicza, albo pobudza naszą kreatywność oraz...

    0 Ocen produktu

    od 29.60 zł Zobacz oferty w 1 sklepie


Copyright © e-ceny.pl - najlepsza porównywarka cen, najlepsze e-centrum handlowe! Starcode Systems Wykonanie eBiznes.pl
Strona używa plików cookies, więcej informacji.